/ 💕 Alla hjĂ€rtans dag med Fenty Beauty 💕 Jag Ă€lskar Alla
Linnea
KICKS Beauty Expert
12/02/26-15:57
💕 Alla hjĂ€rtans dag med Fenty Beauty 💕 Jag Ă€lskar Alla hjĂ€rtans dag – inte bara för det romantiska, utan för att det Ă€r en perfekt ursĂ€kt att plocka fram nĂ„got extra fint i sminkvĂ€skan. I Ă„r har jag fastnat helt för Fenty Beautys Valentines-slĂ€pp, och det Ă€r verkligen en kollektion som skriker rosa, glow och self love. I kollektionen sĂ„ har det slĂ€ppt tvĂ„ nya nyanser av deras Ă€lskade Lip Luminizers. De ger den dĂ€r perfekta, glansiga “kiss me”-looken men kĂ€nns fortfarande mjuka och bekvĂ€ma pĂ„ lĂ€pparna. En nyans Ă€r mer mjukt rosig och romantisk, medan den andra drar lite mer Ă„t en klarare, poppig rosa – perfekt beroende pĂ„ om man vill ha en subtil look eller lĂ„ta lĂ€pparna stĂ„ i fokus 💋 Sen har vi mina personliga favoriter: 2 nyanser av mini killawatt highlighters i rosa toner. De Ă€r helt magiska. PĂ„ kindbenen ger de ett mjukt, romantiskt glow – men jag Ă€lskar att Ă€ven anvĂ€nda dem som ögonskugga. Det ger en monokrom rosa look som kĂ€nns bĂ„de trendig och vĂ€ldigt Alla hjĂ€rtans dag. Lite pĂ„ ögonlocket, lite pĂ„ kinderna – klart ✹ Och hur söt Ă€r inte den hjĂ€rtformade puder-puffen med skimmer för kroppen? AlltsÄ  den Ă€r bĂ„de fin och funktionell. Perfekt att svepa över axlar, dekolletage eller armar för ett diskret glow som fĂ„ngar ljuset. Det Ă€r en sĂ„n detalj som verkligen gör hela looken lite mer speciell. Det jag gillar mest med den hĂ€r kollektionen Ă€r att den kĂ€nns lekfull men fortfarande chic. Den passar lika bra för en dejt som för en middag med vĂ€nner – eller en kvĂ€ll dĂ€r du bara vill kĂ€nna dig extra fin för din egen skull. För mig handlar Alla hjĂ€rtans dag om att fira kĂ€rlek i alla former. Och ibland Ă€r det faktiskt sĂ„ enkelt som ett rosa gloss och lite extra glow 💗✹
Limited Edition Fairy Bomb Wattacrush Heart-Shaped Shimmer Puff Wattacrush
Fenty Beauty
Limited Edition Fairy Bomb Wattacrush Heart-Shaped Shimmer Puff Wattacrush
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat
Fenty Beauty
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattab!*%h
Fenty Beauty
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattab!*%h
Lip Luminizer Limited Edition Wattabrat
Fenty Beauty
Lip Luminizer Limited Edition Wattabrat