đ Alla hjĂ€rtans dag med Fenty Beauty đ
Jag Ă€lskar Alla hjĂ€rtans dag â inte bara för det romantiska, utan för att det Ă€r en perfekt ursĂ€kt att plocka fram nĂ„got extra fint i sminkvĂ€skan. I Ă„r har jag fastnat helt för Fenty Beautys Valentines-slĂ€pp, och det Ă€r verkligen en kollektion som skriker rosa, glow och self love.
I kollektionen sĂ„ har det slĂ€ppt tvĂ„ nya nyanser av deras Ă€lskade Lip Luminizers. De ger den dĂ€r perfekta, glansiga âkiss meâ-looken men kĂ€nns fortfarande mjuka och bekvĂ€ma pĂ„ lĂ€pparna. En nyans Ă€r mer mjukt rosig och romantisk, medan den andra drar lite mer Ă„t en klarare, poppig rosa â perfekt beroende pĂ„ om man vill ha en subtil look eller lĂ„ta lĂ€pparna stĂ„ i fokus đ
Sen har vi mina personliga favoriter: 2 nyanser av mini killawatt highlighters i rosa toner. De Ă€r helt magiska. PĂ„ kindbenen ger de ett mjukt, romantiskt glow â men jag Ă€lskar att Ă€ven anvĂ€nda dem som ögonskugga. Det ger en monokrom rosa look som kĂ€nns bĂ„de trendig och vĂ€ldigt Alla hjĂ€rtans dag. Lite pĂ„ ögonlocket, lite pĂ„ kinderna â klart âš
Och hur söt Àr inte den hjÀrtformade puder-puffen med skimmer för kroppen? AlltsÄ⊠den Àr bÄde fin och funktionell. Perfekt att svepa över axlar, dekolletage eller armar för ett diskret glow som fÄngar ljuset. Det Àr en sÄn detalj som verkligen gör hela looken lite mer speciell.
Det jag gillar mest med den hĂ€r kollektionen Ă€r att den kĂ€nns lekfull men fortfarande chic. Den passar lika bra för en dejt som för en middag med vĂ€nner â eller en kvĂ€ll dĂ€r du bara vill kĂ€nna dig extra fin för din egen skull.
För mig handlar Alla hjĂ€rtans dag om att fira kĂ€rlek i alla former. Och ibland Ă€r det faktiskt sĂ„ enkelt som ett rosa gloss och lite extra glow đâš
Fenty Beauty
Limited Edition Fairy Bomb Wattacrush Heart-Shaped Shimmer Puff Wattacrush
Fenty Beauty
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat
Fenty Beauty
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattab!*%h
Fenty Beauty
Lip Luminizer Limited Edition Wattabrat
Fenty Beauty
Lip Luminizer Limited Edition Wattab!*%h