Swatchfest med Anastasia Lip Gloss
Idag ska vi dyka ner i en färgsprakande swatchfest med Anastasia Lip Gloss. Jag har testat fem fantastiska nyanser: Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy och Cotton Candy.
Först ut har vi Guava en ljusrosa nyans. Perfekt för vardagsbruk när du vill ha en naturlig men ändå fräsch look. Det här är min favorit.
Nästa nyans är Coral en färg som verkligen får dina läppar att poppa. Coral är perfekt för sommardagar eller när du vill lägga till en färgklick till din makeup.
Cantaloupe är en varm beigeljus nyans som också hör till mina favoriter.
För en mer klassisk look, prova Peachy. Denna nyans ger en persikofärg som ger en sofistikerad touch till vilken makeup som helst.
Sist men inte minst har vi Cotton Candyen rosa nyans som sticker ut lite.
Alla dessa har en fantastisk formula som inte bara ger vacker färg och glans, utan också återfuktar och vårdar läpparna. De är lätta att applicera och håller länge utan att kännas klibbiga.
Så där har ni det, mina swatches av Anastasia Lip Gloss i nyanserna Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy och Cotton Candy
Vilken är din favorit? Kommentera nedan och glöm inte att följa för fler skönhetstips och recensioner! ❤️❤️❤️
Ha det fint ❤️ Kram Johanna