/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Nikki
Beauty Pro
11/02/26-08:50
Värmeskydd 🌸☀️ Gillar Björn Axéns prisvärda värmeskydd, Heat Styling Spray Protection. Förutom att skydda håret vid värmestyling så innehåller det också UV-skydd. God blommig doft.🌸 100% vegansk
Värmeskydd 🌸☀️  Gillar Björn Axéns prisvärda värmeskydd,
Heat Styling Protection Travel Size 50 ml
Perlita
Beauty Pro
10/02/26-19:02
Igår testade jag heatlesscurls med rods för första gången! Och resultat hörni 👀🔥 Vilken chock! Ni ser på andra bilden hur överraskad jag vart! Därav ger jag heatlesscurls min största kärlek för att man sparar så mycket tid! Speciellt när man är mamma och inte har all tid i världen så är Heatlesscurls perfekt 👌🏽
Igår testade jag heatlesscurls med rods för första gången!
Nikki
Beauty Pro
10/02/26-12:53
Två favoritmasker att fynda nu när medlemmar får 50% på Björn Axén!
Två favoritmasker att fynda nu när medlemmar får 50% på
Cassandra
Beauty Pro
09/02/26-20:27
Även hårborstar behöver kärlek 🫶🏽 Tvättar mina borstar med jämna mellanrum men för långa mellanrum 🙈 Men idag fick de lite extra uppmärksamhet. 🩷
Även hårborstar behöver kärlek 🫶🏽  Tvättar mina borstar
Detox Shampoo 300 ml
Go Green Mini Detangler Pink
Speed Dry Seafoam
Sotnosen
Beauty Pro
09/02/26-17:36
Heat & no-heat🔥 Mina superheroes… 🪮 Jag varierar håret en del utifrån tid, ork och vad jag ska göra under dagen… 🥰 För en sleek look plockar jag fram mina härliga stick från Got2b och Björn Axén 🫶🏻 Löwengrips smoothing balm får håret att se mjukt och friskt ut! Ibland om jag vill vara extrafin så lockar jag håret och då använder jag Bobbys värmeskydd och Maria Nila spray för att få lockarna att hålla 💕 Björk tämja multi use leave in tamer är en annan långvarig favorit hos mig 💕 gillar både doften och känslan som den ger! Min hårvårdsrutin avslutas allt som oftast med min sisley hair mist 🥰
Heat & no-heat🔥 Mina superheroes… 🪮 Jag varierar håret
Glued Wax Stick 50 g
Sleek Stick 25 g
Tämja Multi Use Leave In Tamer 75 ml
Hair Rituel Le Parfum 100 ml
Ellinor
Beauty Star
09/02/26-15:04
Heat, heat-less or no-heat? 🔥 Jag använder sällan värme på håret, men när iag väl fönar det är Kérastase Elixir Ultime ett måste. Den ger värmeskydd och gör håret otroligt mjukt och lent. Jag applicerar den i fuktigt hår innan föning, och ibland efter styling för extra glans. Resultatet är lyxigt och håller länge utan att tynga ner!
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Linn
Beauty Pro
09/02/26-12:50
♻️Emptie: Olaplex♻️ Den här åker i plaståtervinningen nu! Har fyra stycken till (köpte fem små för 70% rea) så kommer definitivt fortsätta använda det här balsamet! 👌🏼
♻️Emptie: Olaplex♻️  Den här åker i plaståtervinningen nu!
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Kristina
Beauty Pro
09/02/26-10:04
Heat, heat-less or no-heat?🔥 Heat blir det en del här för att få rätt på rufset 🤩🫨. Ibland hårfön, ibland rundborste som blåser och ibland plattång. Lite beroende på hur dagen/veckan ser ut. Produkter som jag varmt rekommenderar är bl.a. 💗 amika: Brooklyn Bombshell Blowout Volume Spray 💗 Four Reasons Original Heat Styler (hittar inte den att tagga) Och budgetalternativ, som är riktigt bra och doftar gott. 💗 Got2b Guardian Angel Heat Protection
Heat, heat-less or no-heat?🔥 Heat blir det en del här för
Brooklyn Bombshell Blowout Volume Spray 200 ml
Guardian Angel Heat Protection 200 ml