/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Moa
Beauty Pro
26/02/26-18:16
Min lifesaver 🙏🏻😍 Detta torrschampot vill man inte vara utan 💕
Min lifesaver 🙏🏻😍  Detta torrschampot vill man inte vara
Emmie
Beauty Pro
26/02/26-14:47
Lifesaver 💇‍♀️ Mitt favorit torrschampo från Björn Axen sviker aldrig dagarna jag behöver en uppfräshning och har ont om tid!
Lifesaver 💇‍♀️  Mitt favorit torrschampo från Björn Axen
Dry Shampoo Styling Powder 200 ml
Nikki
Beauty Pro
26/02/26-12:17(redigerad den 26/02/26-23:10)
Lyxproblem 🤗✨️ Äntligen börjar mina nuvarande schampo och balsam ta slut så att jag kan börja testa något av de set jag velat testa sedan innan och lyckats fynda till riktigt bra pris den senaste tiden.
Ett val
Avslutad
Vilken duo hade ni börjat med?
11Bidrag
MARIA NILA 💧27%
OLAPLEX 🔗55%
MATRIX 💧18%
Lyxproblem 🤗✨️  Äntligen börjar mina nuvarande schampo och
True Soft Shampoo 1000 ml
True Soft Conditioner 1000 ml
No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Food For Soft Hydrating Shampoo 300 ml
Food For Soft Detangling Hydrating Conditioner 300 ml
Cassandra
Beauty Pro
26/02/26-06:45
Lifesaver inom hår! Älskar torrschampot från Living Proof! Helt perfekt de dagar jag känner att håret ser lite för smutsigt ut men saknar tid för att tvätta det just där och då. Tycker inte det lämnar någon dassig hinna på håret. 🩶 Sen har vi mina favorit värmeskydd 🩷 K18 som jag kör i blött hår och sedan då Maria Nilas i torrt. Favoriter som jag troligtvis aldrig kommer släppa!
Lifesaver inom hår! Älskar torrschampot från Living Proof!
PHD Advanced Clean Dry Shampoo 355 ml
Waterfall Moisture + Shine Lotion 147 ml
Styling Spray 100 ml
Mimmi
Beauty Pro
26/02/26-06:32
Dela din lifesaver inom hår 💇‍♀️ Moroccanoil Treatment Mist är den bästa produkten jag har mot friss, man får bara vara försiktig när man använder den och inte sprayar för högt upp på hjässan för då kan det se fett ut, har hänt antal gånger 😉
Dela din lifesaver inom hår 💇‍♀️ Moroccanoil Treatment Mist
Treatment Mist 25 ml
NAS
Beauty Pro
25/02/26-21:36
Hair saver ♥️
OGX Bond Repair 3-in-1 Oil Mist 50 ml 50 ml
Farah
Beauty Pro
25/02/26-18:20
Just nu använder jag två favoriter som verkligen gör skillnad i min hårvårdsrutin: • Ultimate Repair Leave-In från Wella Professionals – stärker håret, ger värmeskydd och gör håret mjukt utan att tynga ner. Perfekt före styling. • Ciment Thermique från Kérastase – ett leave-in som reparerar skadat hår och skyddar vid föning. Håret känns starkare och mer glansigt. ⭐️ Perfekt kombination för dig som vill skydda, reparera och få ett friskare hår!
Just nu använder jag två favoriter som verkligen gör
Resistance Ciment Thermique Leave-in 150 ml
Sotnosen
Beauty Pro
25/02/26-17:39
Mina lifesavers inom hår 💇‍♀️ Detta är mina bästa lifesavers inom hår 💕 börjar med Rituals purifying scalp scrub schampo 🫧som verkligen rengör hela hårbotten och är så himla skön, både håret och hårbotten känns otroligt skön efteråt! I handdukstorkat håret tillsätter jag Sebastian dark oil som gör underverk för håret! För att få en len, mjuk och följsam känsla i håret så tar jag Löwengrips smoothing balm i håret som sista touch när håret är torrt 💕 om jag använder locktång så är Bobbys värmeskydd mitt förstahandsval 💕 Självklart använder jag även balsam, inpackning och andra hårprodukter men det är dessa som är mina främsta lifesavers inom hår 💕 nr 1 är Rituals som jag inte vill vara utan 🥰
Mina lifesavers inom hår 💇‍♀️ Detta är mina bästa
Dark Hair Oil 30 ml
Final Touch – Smoothing Balm 100 ml