/ Hair Looks

Hair Looks

Ta en bild på din finaste frisyr, styling eller hårlook och dela den med andra Beauty Talkers! Inspirera med din vardagsfrisyr, feststyling eller favoritaccessoar.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Senaste
Anna
Beauty Pro
20/08/26-20:54(redigerad den 20/08/26-20:57)
Jag har köpt en ny Treatment Mist från Moroccanoil som ger
Jag har köpt en ny Treatment Mist från Moroccanoil som ger så fin glans🪄✨🌼🌻Köpte en stor men kunde bara tagga den lilla som blir mycket dyrare i längden. Fick testa den tidigare och kan nu inte vara utan 🥰 är det bara jag som har problem med att bilderna visas med en liten del av bilderna ofta i inläggen som här? Gjorde om men blev lika konstigt 🌻
Treatment Mist 25 ml
NAS
Beauty Pro
14/08/26-12:15
Hair care Keepingit simple and affordable 👩🏻‍🦰
Hair care Keepingit simple and affordable 👩🏻‍🦰
Elvital Extraordinary Oil Hair Oil 100 ml
Elvital Extraordinary Oil Hair Mask 300 ml
Elvital Extraordinary Oil Nourishing Conditioner 200 ml
Elvital Extraordinary Oil Nourishing Shampoo 250 ml
Elvital Dream Lengths No Haircut Cream 200 ml
Sofia
Beauty Pro
13/08/26-19:59
Sen jag klippte mig kort så har mina naturliga lockar blivit
Sen jag klippte mig kort så har mina naturliga lockar blivit finare och mer jämna, förut var håret nästan rakt framtill medan jag hade korkskruvar i nacken. 😂 Och idag var mitt hår helt perfekt, exakt så som jag vill ha det! 😍 Mjuka, busiga lockar. Känns helt underbart att mitt hår kan se ut så här utan att jag stylat eller ens fönat det! 🙌🏼 Har bara låtit det självtorka efter tvätt med mitt favoritschampo och -balsam, borstat igenom det och använt pyttelite olja i längderna. Oljan jag använder är ZËIYT Ghazali's touch och den är otroligt fin, inget funkar bättre för att få fram mina lockar och få dem att hålla. ❤️💚🤍🖤
Moisture Shampoo 750 ml
Moisture Conditioner 250 ml
Danfeng
Beauty Pro
13/08/26-11:20
Jag har använt Moroccanoil Root Boost några gånger nu och
Jag har använt Moroccanoil Root Boost några gånger nu och tycker faktiskt att den funkar ganska bra på mitt hår, som lätt blir platt vid rötterna. Jag brukar spraya den i rötterna när håret är halvtorrt och sedan föna åt motsatt håll. Det blir märkbart mer volym, men inte så mycket att det ser överstylat ut. Det jag gillar mest är att håret inte blir stelt. Direkt efter att man sprayat känns det lite som att man har produkt i håret, men efter föningen märks det knappt. På mig håller volymen ungefär en halv dag. Mot kvällen blir håret lite plattare igen, men ändå mycket bättre än innan 😂 75 ml känns också som en bra storlek om man bara vill testa först. För mig är det definitivt en produkt jag kommer fortsätta använda. Men jag tycker att den funkar bäst tillsammans med föning – att bara spraya och låta håret självtorka ger inte riktigt samma effekt.
Root Boost 75 ml
Anna
Beauty Pro
09/08/26-20:36(redigerad den 09/08/26-20:48)
Idag blåste det jättemycket och då passade jag på att testa
Idag blåste det jättemycket och då passade jag på att testa hårklämman🌊⛵🏄🌬️🥰
Flat Hair Clip Nude Leopard
Linn
Beauty Pro
04/08/26-17:00
🌞Dagens hår🌞
🌞Dagens hår🌞
BN1 - Popular Bristle and Nylon Sart Rosa
Michaela
Beauty Star
01/08/26-01:10
Till denna look använde jag mig av SilkyAir Flex Hair
Till denna look använde jag mig av SilkyAir Flex Hair Styling Tool till att bättra på mina redan naturliga lockar. Och för att skydda håret både innan och efter stylingen så använde jag KÉRASTASE Gloss Absolu serie: Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection, Glaze Drops Hair Oil och Le Parfum Hair Mist. 😍✨
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Le Parfum Hair Mist 30 ml
SilkyAir Flex Hair Styling Tool Gold
Sofia
Beauty Pro
27/07/26-18:31
Jag klippte av mig håret! 😁💇🏼‍♀️ Har aldrig klippt mig så
Jag klippte av mig håret! 😁💇🏼‍♀️ Har aldrig klippt mig så här kort förut, håret når inte ens ner till axlarna. Men jävlar vad jag älskar längden! 😍 Det var nog nästan 10 år sen jag lämnade frisörsalongen så här supernöjd. Jag är så glad att jag vågade chansa och så tacksam att jag av en slump hamnade hos just hon som klippte mig, för hon var suverän.👌🏼