/ Fråga våra hudterapeuter

Fråga våra hudterapeuter

Ställ frågor och få svar från våra hudterapeuter – experterna inom professionell hudvård. Här snackar vi om allt från hudtillstånd och ingredienser till personliga produkttips och erfarenheter.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Hevin
Beauty Beginner
25/01/26-20:59

godkväll allihopa!

det är så att i dagsläget använder jag pixi retinol ögon krämen. Men tänkte köpa dom här två ögonserum också. Då tänkte jag kolla om det går å använda de här med retinol ögon krämen? jag skulle vara väldigt Tacksam om ni kunde hjälpa mig på bästa sätt. mvh Hevin 🙂

godkväll allihopa!   det är så att i dagsläget använder jag
Tag
Ansiktsvård
Rawan
Beauty Pro
22/01/26-22:31

Hejsan🥰 Jag tycker väldigt mycket om min hudvårdsrutin och tycker att allt funkar bra, men jag skulle behöva något mot mörka ringar under ögonen. Jag använder Beauty of Joseon under-eye serum och fenty skin under-eye serum och de funkar bra och återfuktar under ögonen, men det är inte riktigt den effekten som jag är ute efter. Jag har även använt eyepatches från Kiko Milano och samma sak där, de återfuktar men jag ser ingen stor förändring. Detta kan bero på att det inte är så mörkt under mina ögon så det är svårt att se stor skillnad, men jag skulle vela prova på några produkter som ni vet är bra🥰

Tag
Ansiktsvård
alezdr01
Beauty Pro
15/01/26-12:50

Hej, jag börjar leta efter den perfekta foundationnyansen. Vet ni om jag kan få prover av foundation? jag tänkte om foundation från Loreal eller Maybelline kasnke?

Tag
Ansiktsvård
Linda
Beauty Beginner
10/12/25-08:12

Hej! Jag är 47 år med kombinerad hud som vill börja med K-beauty för att få sk. glasskin. Jag står mellan att köpa produkter från Cosrx, Beauty of Joseon eller Klairs. Vill gärna köpa från samma märke då jag anser att produkterna bygger på varandra. Vilket märke anser du att jag bör köpa och vilka produkter föreslår du? Jag vill gärna köpa så jag kan köra på med alla steg för att uppnå bästa effekt. Priset spelar mindre roll. Tacksam för svar!

Tag
Ansiktsvård
Cassandra
Beauty Pro
21/11/25-05:19

Hej! Önskar tips på den mest återfuktande produkten för yttorr hud. Torr som lätt blir blank i T-zonen. Har återfuktande produkter i alla steg, toner i lager, serum och kräm. Använt masker om nätterna samt andra tjockare krämer för att låsa in fukten. Testat olika sorter exfolierande produkter med mellanrum utan att det har gjort skillnad.

Så ge mig erat bästa tips ✨殺

Tag
Morgonrutin
Mimmi
Beauty Pro
19/11/25-13:12

@Anna Hej Anna! jag behöver en ny kräm till ansiktet och lugnane serum! Jag har rosacea och väldigt känslig hy! Tål inte cvitamin och parfym och jag har provat PC men reagerar på dem! och inte spf! Hoppas du kan hjälpa mig! Vänligen Mimmi

Tag
Morgonrutin
Marina
Beauty Star
17/11/25-19:44

Hej jag skulle vilja ha tips på ett bra serum/ ansiktsolja och en ögonkräm . Jag är 50 år , har fått mina fina söta rynkor och ett restless bitchface, påsar under ögonen och blå både under och runt ögonen. Jag har även rosacea och andra pigment fläckar. Vad är dom bästa produkterna till ett rimligt pris som jag kan köpa för att se ut som den bästa versionen av mig själv. Jag har även känslig hud och lätt för att bli torr i ansiktet på hösten och vintern. Jag skickar med en naturell ala Marina så kan du se mina problemområden själv . Tack på förhand

Hej  jag skulle vilja ha tips på ett bra serum/ ansiktsolja
Tag
Ansiktsvård
Ranin
Beauty Star
14/11/25-23:58

Hej! Söker efter en bra hudvårdsrutin för någon som har känslig hud. Har ni några tips?❤

Tag
Ansiktsvård