/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Virre
Beauty Pro
26/05/26-11:23(redigerad den 26/05/26-11:27)

En doft som jag verkligen tycker passar den här årstiden är Pink MOLéCULE. Den är så fräsch, feminin, krispig och bara ljuvlig. Tack vare @Sofia så upptäckte jag den för något år sen och nu är den en av mina mest använda parfymer 😀

Doftnoter Toppnoter: Fläder, Aprikos, Svart Orkidé, Rosa molekyler (doft av champagne) Hjärtnoter: - Basnoter: Mahogny, Gräddackord, Mörka träackord

En doft som jag verkligen tycker passar den här årstiden är
Pink MOLéCULE 090.09 EdP 50 ml
Sofia
Beauty Pro
25/05/26-16:46

Två nya fräschingar från Versace! 😍 Nu är det dock fullt på parfymhyllan så jag behöver tänka om och möblera om lite i mina skåp och lådor.. Men vilket trevligt problem ändå. 😂

Två nya fräschingar från Versace! 😍 Nu är det dock fullt på
Versense EdT 30 ml
Dylan Blue Pour Femme EdP 30 ml
Obiisan
Beauty Star
24/05/26-12:17

Senaste köpet från Kicks! Jag har haft span på den här parfymen ett bra tag, och jag skulle bara in och "provdofta" men jag visste direkt att det här "är min doft". Så, den fick följa med hem. Söt - coconut sugar, pinapple juice and vanilla orchid. Vegansk, peta approved, eco concious, vad mer kan man önska sig! Love it!

Senaste köpet från Kicks!  Jag har haft span på den här
Pool Daze EdT 60 ml
Sofia
Beauty Pro
22/05/26-16:25

Oops, jag kan ha beställt ytterligare två parfymer fastän jag har platsbrist i parfymskåpet. 😅 Men jag testade dem nyligen och föll för båda två. Hur ofta händer det liksom? Kärlek vid första ögonkastet gånger 2.😍

Dylan Blue Pour Femme EdP 30 ml
Versense EdT 30 ml
Mariam
Beauty Pro
22/05/26-08:46

En parfym som jag fick som en present and i love it. Det lukar alltid gott och fräsch. Har alltid fått komplimangar och frågor om vad har för parfym på mig när jag har denna.

Goddess EdP 50 ml Gift Box
Malaze
Beauty Pro
22/05/26-03:21

My Signature doft ⭐️🌟💛 "Burberry Goddess" Burberry Goddess har verkligen blivit min signaturdoft 🤍✨ Den är varm, elegant och omfamnande på det vackraste sättet. Parfymen är byggd kring flera olika lager av vanilj, men utan att bli för söt. Istället känns den krämig, mjuk och lyxig med en touch av lavendel som ger en fräsch och självsäker balans.

Vaniljnoterna gör doften mysig och feminin, medan lavendeln tillför en ren och sofistikerad känsla. På min hud smälter den in så fint och skapar en mjuk, varm aura som håller i flera timmar. Den doftar sött men samtidigt moget och elegant en sådan parfym som får folk att vända sig om och fråga vilken doft man bär.

Det jag älskar mest med Burberry Goddess är hur personlig den känns på mig. På min hud blir den varm med lätt träiga toner, vilket gör att den känns både trygg och kraftfull på samma gång. Perfekt till vardags, men också tillräckligt elegant för kvällar ute ✨

Goddess Parfum 50 ml
harmida_herrera
Beauty Star
21/05/26-18:01

Jag tycker att doften känns väldigt elegant och feminin. Den är intensiv utan att bli för tung och håller länge på huden. Perfekt för kvällar eller när man vill känna sig extra lyxig. Flaskans lilla format är också smidigt att ha med i väskan.

euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Mariam
Beauty Pro
21/05/26-14:23

En av mina favoriter som jag har använt och vill köpa igen.

Born In Roma Extradose Donna EdP 50 ml