/ Doftinlägg

Doftinlägg

Här kan du diskutera allt om doft med andra medlemmar. Har du en fråga om en passade signaturdoft för just dig, eller har du kanske ett tips på en ny doft du testat? Då är det här platsen för dig att dela med dig! Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
26/09/26-17:46

Top on my wish list 📝🤩 Marc Jacobs Daisy Wild Eau de Parfum, Har stått på min önskelista väldigt länge och hoppas att kanske tomten är extra snäll i år! Har taggat intense, och det går lika bra med den!

Top on my wish list 📝🤩    Marc Jacobs Daisy Wild Eau de
Daisy Wild Eau So Intense 30 ml
Karli
Beauty Beginner
26/09/26-11:13(redigerad den 26/09/26-11:14)

Livets doft! 😍 Chloé Nomade Naturelle är verkligen en doft som känns som jag. Det var länge sedan jag hittade en parfym som jag tyckte så mycket om. Den är helt perfekt! Synd bara att den är så svår att få tag på. Jag fick verkligen leta överallt innan jag äntligen hittade den🌸

Tips på någon som påminner om denna?

Livets doft! 😍 Chloé Nomade Naturelle är verkligen en doft
Angelica
Beauty Pro
25/09/26-15:47

Viktor& Rolf Good Fortune Detta blev min fredagsdoft, länge sedan jag bae den men jag tycker så mycket om den. Toppnoter: Fänkål och gentiana Hjärtnoter: Jasmin Basnoter: Madagaskarvanilj Dofttyp: Amber, blommig

Viktor& Rolf Good Fortune Detta blev min fredagsdoft, länge
Nikki
Beauty Pro
24/09/26-22:33

Älskar

Miss Dior Parfum Roller-Pearl 20 ml
Angelica
Beauty Pro
24/09/26-20:46(redigerad den 24/09/26-20:46)

Dagens doft blev denna, inte ofta jag sträcker mig efter den men den "piggar upp". Unisex. Dusk Daze från CRA-YON den öppnar med uppiggande toppnoter av bergamott, grapefrukt, tomatblad, svartpeppar och ingefära,en frisk och energigivande inledning. I hjärtat finns cannabis, geranium och saffran som tillför djup och en känsla av lugn. Basen består av mjuka tränoter, patchouli, amber, vetiver, mossa och palo santo, vilket skapar en varm, jordnära och förankrande avslutning

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat någon parfym från CRA-YON?
10Bidrag
Ja
Nej
Dagens doft blev denna, inte ofta jag sträcker mig efter den
Ava
Beauty Star
24/09/26-20:10

Min signaturdoft :)

My Way Eau de Parfum Nectar 50 ml
Nerma
Beauty Pro
24/09/26-19:47

Signaturdoft ✨ En doft jag alltid gärna återkommer till 💕 Feminin, mjuk och lätt att bära både till vardags och när man vill känna sig lite extra fin.

Signaturdoft ✨ En doft jag alltid gärna återkommer till 💕
Nerma
Beauty Pro
24/09/26-19:36

Chanel Coco Mademoiselle står högt på min önskelista ✨ En klassisk och elegant doft som jag gärna skulle vilja ha i min samling. 🤍

Chanel Coco Mademoiselle står högt på min önskelista ✨ En