/ Vinn ett bubble kit! đŸ«§
PÄgÄende
Vinn ett bubble kit! đŸ«§

Nu har 5 lyckliga vinnare chansen att vinna ett Rise and Shine Brightening Kit från Bubble med allt du behöver för glowiga self care-stunder som innehåller:
đŸ«§ Fresh Start rengöringsgel
✹ Day Dream serum för ton & struktur
☁ Cloud Surf fuktighetskräm

För att vara med och tävla vill vi höra:
Vad gör DU för att ta dig ur din confidence bubbla och våga testa något nytt? 💭

Det kan vara:
💛 en beautylook du aldrig trodde du skulle våga bära
💛 en rutin som ger dig extra självkänsla
💛 att testa en ny produkt
💛 eller något helt annat som får dig att känna dig modigare

Så här tävlar du:
1ïžâƒŁ Skriv vad du gör för att våga kliva ur din confidence bubbla
2ïžâƒŁ Luta dig tillbaka och invänta vinnarna ✹

För att delta i tävlingen behöver du ha fyllt 18 år. Anställda på KICKS får ej delta i tävlingen. Fullständiga tävlingsregler kan du läsa på kicks.se

🏅 1 Rise and Shine Brightening Kit frĂ„n Bubble
⏰ TĂ€vlingen slutar 6/1/2026
Att göra
100
6 d 11 h 56 min
Publicera ett inlÀgg i den hÀr tÀvlingen
6 d 11 h 56 min
6 d 11 h 56 min
6 d 11 h 56 min
jennifer.ragnvaldsson
Beauty Star
25/05/26-17:07
Jag tar mig ur min bubbla genom att testa sĂ„nt som inte jag skulle göra för vanlighetens skull! Men bara att ha vart ifrĂ„n sminket mer Ă€n mascara, ögonbryn och bronzer till att börja testa massa nya produkter för att fĂ„ tillbaka mitt glow igen! Det Ă€r spĂ€nnande lĂ€skigt men fruktansvĂ€rt skoj đŸ€©đŸŒžđŸ«¶
Pernilla
Beauty Pro
25/05/26-16:57
Jag tar mig ur min confidence bubbla genom att vĂ„ga sĂ€ga JA till sĂ„dant som kĂ€nns lite lĂ€skigt först 💭✹ Det kan vara att testa en helt ny beautylook, anvĂ€nda produkter jag aldrig provat tidigare eller bara vĂ„ga tro mer pĂ„ mig sjĂ€lv och ta plats. 💛 Min self care-rutin Ă€r ocksĂ„ en stor del av mitt sjĂ€lvförtroende – nĂ€r jag tar hand om mig sjĂ€lv kĂ€nner jag mig starkare, gladare och mer modig bĂ„de pĂ„ insidan och utsidan. đŸ«§âœš För mig handlar confidence om att vĂ„ga vara sig sjĂ€lv fullt ut – och det Ă€r dĂ„ det riktiga glowet kommer fram 💖
Jag tar mig ur min confidence bubbla genom att vÄga sÀga JA
Kristina
Beauty Pro
25/05/26-16:11(redigerad den 25/05/26-16:12)
Jag gick ur min confidence bubbla nĂ€r jag köpte mina rosa glasögon. Älskade dem och Ă„ngrar inte en dag att jag valde just dem. Har nog aldrig fĂ„tt sĂ„ mĂ„nga fina komplimanger för ett par glasögon som just dessa đŸ« đŸ©· đŸ€“
Jag gick ur min confidence bubbla nÀr jag köpte mina rosa
Linda
Beauty Pro
25/05/26-16:06
Jag försöker ta mig ur min confidence bubbla genom att vÄga testa nya saker och produkter. Att fÄ testat lite olika nya produkter hÀr ifrÄn kicks via beauty tester sÄ har jag bÄde hittat nya favoriter och gÄtt utanför min box med att vÄga testa. Detta har hjÀlpt mig att bli modigare och att vÄga testa Ànnu mer och kliva mer och mer utanför just min confidence bubbla!
Jasia
Beauty Star
25/05/26-15:49
Jag tar mig ur min confidence bubbla genom att vĂ„ga testa nya saker Ă€ven om det kĂ€nns lĂ€skigt först 💛 Ofta blir det just de stunderna som fĂ„r mig att kĂ€nna mig starkast och mest sjĂ€lvsĂ€ker
Emma
Beauty Pro
25/05/26-15:38
Jag tar mig ur min confidence bubbla genom att pĂ„minna mig sjĂ€lv om att försöka mer och vĂ„ga testa nya saker, Ă€ven om det kĂ€nns nervöst först. Jag kĂ€nner mig alltid stolt över mig sjĂ€lv efterĂ„t och den kĂ€nslan tar jag med mig inför nya utmaningar. Det kan vara allt frĂ„n att testa en ny beautylook, en ny parfym eller olika hĂ„rfrisyrer.❀
Wilma
Beauty Pro
25/05/26-15:33
Det Ă€r svĂ„rt för mig att ta mig ur den tyvĂ€rr, men nĂ€r jag för en gĂ„ng skull lĂ€gger tid pĂ„ att göra en finare sminkning sĂ„ kĂ€nner jag mig sĂ„ mycket mer sjĂ€lvsĂ€ker, detta genom att testa nya sminkningar och liknande för att se hur det passar och fungerar för mig. Blir inte alltid lyckat, men nĂ€r det blir det sĂ„ kĂ€nns det bra. Ibland Ă€r det bara svĂ„rt att vĂ„ga tills man faktiskt pushar sig till att göra det. Jag brukar sĂ€ga till mig sjĂ€lv att man bara lever en gĂ„ng, so might as well do itđŸ«¶
Sreeja
Beauty Pro
25/05/26-15:08
I dare to try new things by signing up for solo beginner classes—like pottery or hip-hop dancing. Being in a room full of other people who are also learning reminds me that it is completely okay to be imperfect and messy while growing.