/ Vinn ett bubble kit! đŸ«§
PÄgÄende
Vinn ett bubble kit! đŸ«§

Nu har 5 lyckliga vinnare chansen att vinna ett Rise and Shine Brightening Kit från Bubble med allt du behöver för glowiga self care-stunder som innehåller:
đŸ«§ Fresh Start rengöringsgel
✹ Day Dream serum för ton & struktur
☁ Cloud Surf fuktighetskräm

För att vara med och tävla vill vi höra:
Vad gör DU för att ta dig ur din confidence bubbla och våga testa något nytt? 💭

Det kan vara:
💛 en beautylook du aldrig trodde du skulle våga bära
💛 en rutin som ger dig extra självkänsla
💛 att testa en ny produkt
💛 eller något helt annat som får dig att känna dig modigare

Så här tävlar du:
1ïžâƒŁ Skriv vad du gör för att våga kliva ur din confidence bubbla
2ïžâƒŁ Luta dig tillbaka och invänta vinnarna ✹

För att delta i tävlingen behöver du ha fyllt 18 år. Anställda på KICKS får ej delta i tävlingen. Fullständiga tävlingsregler kan du läsa på kicks.se

🏅 1 Rise and Shine Brightening Kit frĂ„n Bubble
⏰ TĂ€vlingen slutar 6/1/2026
Att göra
100
6 d 12 h 56 min
Publicera ett inlÀgg i den hÀr tÀvlingen
6 d 12 h 56 min
6 d 12 h 56 min
6 d 12 h 56 min
Valentina
Beauty Pro
25/05/26-18:27
Jag Ă€lskar att testa nya parfymer för att dofter Ă€r som tidsmaskiner och kĂ€nslor i en flaska. Att spraya pĂ„ en ny doft Ă€r mitt sĂ€tt att byta identitet för en dag, boosta mitt mod och vĂ€cka nya sidor av mig sjĂ€lv till liv. Varje ny flaska Ă€r början pĂ„ ett nytt Ă€ventyr! 💛
Dlshan
Beauty Pro
25/05/26-18:16
Jag tar mig ur min confidence bubbla genom att vĂ„ga sĂ€ga ja till saker innan jag kĂ€nner mig helt redo 💛 Det kan vara att testa en ny beautylook, prata med nya mĂ€nniskor eller bara gĂ„ utanför min comfort zone lite i taget. Varje gĂ„ng jag vĂ„gar nĂ„got nytt vĂ€xer sjĂ€lvförtroendet lite mer âœšđŸ«§
Ewa
Beauty Pro
25/05/26-18:05
En stor grej (för mig) för att kliva ur min confidence bubbla har varit att bli mer aktiv pĂ„ sociala medier och vĂ„ga dela med mig av mitt stora intresse hĂ€r i livet, hudvĂ„rd och smink. Bland annat genom att bli aktiv i detta forum och vĂ„ga lĂ€gga ut bilder pĂ„ mig sjĂ€lv som kollas av andra. Jag har till och med tagit det enormt stora steget och lagt upp en video dĂ€r jag pratar om produkter. Jag Ă€r extremt sjĂ€lvkritisk och har enormt höga krav pĂ„ mig sjĂ€lv. Analyserar varenda detalj pĂ„ mig sjĂ€lv och kan vara oerhört sjĂ€lvkritisk. Att vĂ„ga göra allt detta har stĂ€rkt mig vĂ€ldigt mycket och i just detta forum Ă€r alla sĂ„ oerhört positiva, peppande och stöttande mot varandra. Ni alla har hĂ€r inne har hjĂ€lpt mig oerhört mycket att vĂ„ga ta det stora steget och jag Ă€r evigt tacksam för att ni fick mig vĂ„ga komma ur min confidence bubbla ♄
ZiiZii
Beauty Pro
25/05/26-17:17
💭 För mig handlar det om att vĂ„ga testa nya saker steg för steg ✹ Jag brukade hĂ„lla mig till samma typ av makeup och produkter för att kĂ€nna mig “safe”, men pĂ„ senaste tiden har jag vĂ„gat testa nya looks, fĂ€rger och hudvĂ„rd som jag egentligen varit osĂ€ker pĂ„ 💖 Det som hjĂ€lper mig mest Ă€r att pĂ„minna mig sjĂ€lv om att beauty ska vara kul och kreativt – inte perfekt 🌾 Ibland rĂ€cker det med en ny lĂ€pprodukt, glowig hud eller en look man vanligtvis inte brukar bĂ€ra för att kĂ€nna sig lite modigare ✹
jennifer.ragnvaldsson
Beauty Star
25/05/26-17:07
Jag tar mig ur min bubbla genom att testa sĂ„nt som inte jag skulle göra för vanlighetens skull! Men bara att ha vart ifrĂ„n sminket mer Ă€n mascara, ögonbryn och bronzer till att börja testa massa nya produkter för att fĂ„ tillbaka mitt glow igen! Det Ă€r spĂ€nnande lĂ€skigt men fruktansvĂ€rt skoj đŸ€©đŸŒžđŸ«¶
Pernilla
Beauty Pro
25/05/26-16:57
Jag tar mig ur min confidence bubbla genom att vĂ„ga sĂ€ga JA till sĂ„dant som kĂ€nns lite lĂ€skigt först 💭✹ Det kan vara att testa en helt ny beautylook, anvĂ€nda produkter jag aldrig provat tidigare eller bara vĂ„ga tro mer pĂ„ mig sjĂ€lv och ta plats. 💛 Min self care-rutin Ă€r ocksĂ„ en stor del av mitt sjĂ€lvförtroende – nĂ€r jag tar hand om mig sjĂ€lv kĂ€nner jag mig starkare, gladare och mer modig bĂ„de pĂ„ insidan och utsidan. đŸ«§âœš För mig handlar confidence om att vĂ„ga vara sig sjĂ€lv fullt ut – och det Ă€r dĂ„ det riktiga glowet kommer fram 💖
Jag tar mig ur min confidence bubbla genom att vÄga sÀga JA
Kristina
Beauty Pro
25/05/26-16:11(redigerad den 25/05/26-16:12)
Jag gick ur min confidence bubbla nĂ€r jag köpte mina rosa glasögon. Älskade dem och Ă„ngrar inte en dag att jag valde just dem. Har nog aldrig fĂ„tt sĂ„ mĂ„nga fina komplimanger för ett par glasögon som just dessa đŸ« đŸ©· đŸ€“
Jag gick ur min confidence bubbla nÀr jag köpte mina rosa
Linda
Beauty Pro
25/05/26-16:06
Jag försöker ta mig ur min confidence bubbla genom att vÄga testa nya saker och produkter. Att fÄ testat lite olika nya produkter hÀr ifrÄn kicks via beauty tester sÄ har jag bÄde hittat nya favoriter och gÄtt utanför min box med att vÄga testa. Detta har hjÀlpt mig att bli modigare och att vÄga testa Ànnu mer och kliva mer och mer utanför just min confidence bubbla!