/ HAPPY NATIONAL BROW DAY! 🎀✹
Avslutade
HAPPY NATIONAL BROW DAY! 🎀✹

När vi tänker ögonbryn tänker vi såklart på Benefit Cosmetics. För att fira denna dag har vi teamat upp med @benefitnordics och tävlar ut ALLA deras brynprodukter + valfri brynservice! 

🏆 För att delta i tävlingen behöver du:

1. Följa @benefitnordics på Instagram 
  2. Dela med dig av din brynrutin och kommentera vilken brynprodukt från Benefit du är mest sugen på att testa!

AND YOU'RE IN! 🎉

Vinsten innehåller: 

✹ 24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear

✹ Gimme Brow+ Eyebrow Gel

✹ Precisely, My Brow Detailer Eyebrow Pencil

✹ Brow Microfilling Pen

✹ Precisely My Brow Pencil

✹ Goof Poof Eyebrow Pencil

✹ Precisely, My Brow Wax

✹ Fluff Up Brow Wax

✹ Powmade Brow Pomade

✹ Goof Proof Brow Powder 

✹ Gimme Brow+ Volumizing Pencil

✹ Hubba Brow Brow Enhancing Serum

✹ Whoa So Soft Brow Oil

✹ Valfri brynservice i en av våra Benefit Brow Bars (Stockholm, Solna, Göteborg & Malmö)

*Anställda på KICKS får ej delta i tävlingen. Fullständiga tävlingsregler kan du läsa här!

*Tävlingen pågår till och med 14/10. Vi kontaktar vinnarna här efter tävlingen är avslutad.

LYCKA TILL! 🍀

🏅 Alla Benefits brynprodukter + valfri brynservice! 🏆
⏰ TĂ€vlingen slutar 10/14/2024
Senaste
Marie
Beauty Star
12/10/24-13:08
Det ska sjĂ€lvklart gĂ„ snabbt och smidigt, för vem har tid att hĂ„lla pĂ„ med ens ögonbryn pĂ„ morgonen #lessismore dĂ€rför kör jag hĂ„rt pĂ„ dom hĂ€r produkterna 😍
Precisely, My Brow Detailer - Eyebrow Pencil 2
Build-A-Brow Pen 260 Deep Brown
Brow Freeze
NÀr gör du den hÀr rutinen?
Morgon
Lee
Beauty Star
12/10/24-10:05
Jag kör en ganska simpel ögonbrynrutin genom att fÀrga dÄ och dÄ. Den produkt jag Àr mest taggad pÄ frÄn benefit Àr Hubba Brow Brow Enhancing Serum, för att stÀrka mina egna ögonbryn Ànnu mer
Goof Proof Eyebrow Pencil Mini 3 Warm Light Brown
Superlock Brow Glue
Everyday Eye Eyebrow Colour Dark Brown
Morgon
Linda
Beauty Star
12/10/24-08:28
Jag vill att det ska gÄ snabbt pÄ morgonen sÄ jag formar först brynen med en ofÀrgad bryngel och fyller i underkant och glesa partier med en brynpenna. Sen fÀrgar jag brynen regelbundet och just nu anvÀnder jag ett serum pÄ kvÀllen för att stÀrka upp och pÄskynda tillvÀxt.
Brow Definer Chocolate
Brow Freeze Gel
Varje dag
Stella
Beauty Star
11/10/24-23:02
Min ögonbrynsrutin Àr rÀtt sÄ simpel. Jag börjar med att fylla i mina bryn med denna pomade frÄn maybelline med en tunn sneskuren borste. Till sist avslutar jag med benefits eyebrow gel som jag tar igenom hela brynen men framförallt i början av brynet för en naturligare look. Skulle sÄ gÀrna vilja testa fler av benefits ögonbrynsprodukter!!!!!
Brow Haul of Fame - Brow Pencil, Brow Gel & Brow Setter Makeup Kit Shade 3
Tattoo Brow Pomade Medium Brown
varje dag
Noni
Beauty Star
11/10/24-22:55
Jag formar brynen med en brow freeze, fyller i med en supertunn borste med anastasias brynfĂ€rg bara dĂ€r brynen inte Ă€r lika fylliga och avslutar med en matt highlighter under brynet (eller skimrig beroende pĂ„ tillfĂ€lle!) ❀
Highlighting Duo Pencil Camille & Sand
Dipbrow Pomade Ash Brown
Fixing Fiber Brow Mascara Clear
PĂ„ morgonen
Love
Beauty Pro
11/10/24-16:51
Min brynrutin Ă€r rĂ€tt simpel... anvĂ€nder alltid en penna och fyller i konturerna med mest fokus pĂ„ ytterkanten för att hĂ„lla den innersta delen naturlig och "fluffig" och fyller sen i med ett bryngel för att fĂ„ det pĂ„ plats (fun fact.. anvĂ€nder ENBART 24 Hour Eyebrow Gel frĂ„n Benefit) Jag Ă€r mest taggad pĂ„ att testa Brow Microfilling Pen đŸ˜ Den ser otrolig ut för att göra precisa strĂ„n!
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear
Brow Microfilling Pen 3 Light Brown
Precisely, My Brow Detailer - Eyebrow Pencil 3
Varje dag!!
Karin
Beauty Star
11/10/24-06:59
För lÀnge sedan anvÀnde jag gimme brow av Benefit. Har Àven testat tvÄ produkter frÄn Anastasia. Dock har jag inga produkter just nu som jag anvÀnder. Hade Àlskat att fÄ anvÀnda gimme bros igen och faktiskt fÄ till min ögonbrynsrutin.
Gimme Brow+ Eyebrow Gel Mini 6 Warm Black Brown
Dipbrow Pomade Dark Brown
Snart
Leen Zalzalh
Beauty Beginner
10/10/24-19:20
Mina bryn Ă€r tjocka och vĂ€xer lite Ă„t olika hĂ„ll😭 SĂ„ jag kör med brynvax för att fĂ„ dem att hĂ„lla sig pĂ„ plats hela dagen och se nĂ„gorlunda symmetriska ut. Ibland fyller jag Ă€ven i kanterna för lite extra definition. đŸ€ Har funderat pĂ„ att testa deras Fluff Up Brow Wax – vill ha det dĂ€r naturliga, snygga resultatet!!!💕
Brow Haul of Fame - Brow Pencil, Brow Gel & Brow Setter Makeup Kit Shade 3
All Brow't That Cheddar Gift Box
Dagligen :)