/ HAPPY NATIONAL BROW DAY! 🎀✹
Avslutade
HAPPY NATIONAL BROW DAY! 🎀✹

När vi tänker ögonbryn tänker vi såklart på Benefit Cosmetics. För att fira denna dag har vi teamat upp med @benefitnordics och tävlar ut ALLA deras brynprodukter + valfri brynservice! 

🏆 För att delta i tävlingen behöver du:

1. Följa @benefitnordics på Instagram 
  2. Dela med dig av din brynrutin och kommentera vilken brynprodukt från Benefit du är mest sugen på att testa!

AND YOU'RE IN! 🎉

Vinsten innehåller: 

✹ 24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear

✹ Gimme Brow+ Eyebrow Gel

✹ Precisely, My Brow Detailer Eyebrow Pencil

✹ Brow Microfilling Pen

✹ Precisely My Brow Pencil

✹ Goof Poof Eyebrow Pencil

✹ Precisely, My Brow Wax

✹ Fluff Up Brow Wax

✹ Powmade Brow Pomade

✹ Goof Proof Brow Powder 

✹ Gimme Brow+ Volumizing Pencil

✹ Hubba Brow Brow Enhancing Serum

✹ Whoa So Soft Brow Oil

✹ Valfri brynservice i en av våra Benefit Brow Bars (Stockholm, Solna, Göteborg & Malmö)

*Anställda på KICKS får ej delta i tävlingen. Fullständiga tävlingsregler kan du läsa här!

*Tävlingen pågår till och med 14/10. Vi kontaktar vinnarna här efter tävlingen är avslutad.

LYCKA TILL! 🍀

🏅 Alla Benefits brynprodukter + valfri brynservice! 🏆
⏰ TĂ€vlingen slutar 10/14/2024
Senaste
Pernilla
Beauty Pro
14/10/24-11:08
Jag noppar brynen sjĂ€lv med en speciell kniv och sedan fĂ€rgar jag dem sjĂ€lv Men skulle gĂ€rna vilja testa lite nyheter och trix sĂ„ man fĂ„r Ă€nnu snyggare ögonbryn som kan dra lite blickar till sig 😚 đŸ’“â€ïžâ€ïž
Aircraft Pomade Mousse 70 ml
Slick Hold Styling Pomade 85 g
Heavy Hold Pomade 85 g
NÀr gör du den hÀr rutinen?
1 gÄng i mÄnaden med att fÀrga bryn och fransar och med att göra fina ögonbryn varje dag
Camilla
Beauty Star
14/10/24-00:38
Älskar och kĂ€nna mig frĂ€sch med nya och goda parfymer och nytt smink!
Black Opium EdP 30 ml
Flowerbomb EdP 30 ml
Blossom EdP 40 ml
Scandal EdP 50 ml
Sweet Like Candy EdP 100 ml
Million Gold For Her EdP 50 ml Gift Box
Varje dag
Anna
Beauty Pro
13/10/24-20:40
Jag noppar ögonbrynen sjĂ€lv med pincett. Kammar dem med med mina borstar pĂ„ ögonbrynspennorna, fyller i luckan och marketsr resten av brynen med pennor Frar i gel som inte hĂ„ller dem pĂ„ plats hela dagenđŸș! Jag har inte hittat det bĂ€sta för mina bryn Ă€n och Ă€r jĂ€ttenyfiken pĂ„ de hĂ€r produkterna frĂ„n Benefit som jag nyss lĂ€ste om och sĂ„g pĂ„ IG!! Jag har inte provat nĂ„got Ă€n och skulle gĂ€rna forma brynen imne i Stockholm😍
Precisely, My Brow Wax - Full-pigment Sculpting Brow Wax 3.5
Precisely, My Brow Duo Defining Eyebrow Pencil Set Shade 4
Powmade Brow Pomade 3 Medium Brown
Fluff Up Brow Wax
NĂ€r jag sminkar mig varje dag!
Angelica
Beauty Pro
13/10/24-20:19
Jag fĂ€rgar mina bryn varannan vecka sedan kör jag dessa tvĂ„ till vardags, till fest kan jag Ă€ven anvĂ€nda mig av en brynskugga. Vore sĂ„ roligt att fĂ„ testa fantastiska brynprodukter. Är jĂ€ttesugen pĂ„ Gimme Brow+ Eyebrow Gel. Tack för fin tĂ€vling 🙏💖
Longwear Eyebrow Definer 3 Ash Brown
TĂ€mja Flyaway Tamer 20 ml
Morgonen
Kim
Beauty Pro
13/10/24-18:48
Jag Ă€lskar att variera och ibland blanda olika brynprodukter för att fĂ„ önskat resultat. Jag har anvĂ€nt anastasias genomskinliga bryngel Ă€nda sedan den slĂ€pptes. Den ger dock inte sĂ„ mycket hold och Ă€r perfekt för tex no makeup looks eller pĂ„ gymmet nĂ€r man inte vill att det ska kĂ€nnas. NĂ€r man vill ha mer hĂ„llning Ă€r mina favoriter definitivt brow freeze frĂ„n anastasia och benefit brow gel i clear. BĂ„da hĂ„ller brynen pĂ„ plats i timmar utan att kĂ€nnas tunga! Rekommenderas đŸ«°đŸ‘Œ Jag skulle bli SÅ glad att fĂ„ prova alla dessa fantastiska produkter 🙏
Brow Gel Clear
Brow Freeze Gel
Brow Powder Duo Medium Brown
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear
NĂ€stan varje dag
Thea
Beauty Pro
13/10/24-15:44
Min brynrutin bestĂ„r utav att jag fyller i dem lite lĂ€tt med Anastasias Pomade, och sedan sĂ€tter dem pĂ„ plats med Nyx brow glue! Av Benefits produkter sĂ„ hade jag gĂ€rna velat testa 24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel dĂ„ den verkar otroligt brađŸ˜â€ïž
The Brow Glue Transparent
Dipbrow Pomade Dark Brown
Varje dag innan jobbet
Sofie
Beauty Pro
13/10/24-11:32
Min brynrutin Ă€r just nu fĂ€rgning av bryn, ett glue balm för att lyfta upp brynen och sedan fyller i lite med en brynpenna frĂ„n sheglam. VĂ€ldigt simpel och lĂ€tt. Jag skulle vilja testa produkten Powmade Brow Pomade 😀⭐
Powmade Brow Pomade 3.75 Warm Medium Brown
Eyebrow Colour Dark brown
FĂ€rg varannan vecka och looken varje morgon
Celine
Beauty Star
12/10/24-16:13
Jag har ganska tunna ögonbryn som lÀtt Äker ur plats. För att fÄ en naturlig bryn look sÄ mÄlar jag strÄn med Anastasia Brow pomade och sÀtgter den med en gel frÄn Anastasia. Jag Àr mest exalterad över att testa Benefits liknande produkter som deras gel!
Brow Shaping Set
Brow Care Kit
Varje dag