/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Christine Carlberg
Beauty Pro
10/06/26-20:29
Jag fick äran att testa Filorgas Optim-Eyes eye mask, tack Kicks! 🩷 Denna mask sitter som en Zorro-mask( runt ögonen, ögonbrynen, över näsan och kråksparkarna) Den ger en svalkande och lugnande effekt på en gång, den är superskön för huden. Jag är kolsvart under ögonen och är alltid skeptisk till produkter som lovar att de kan ljusa upp detta parti, men denna funkade faktiskt!  Använde min på kvällen och fick mkt ljusare hud under ögonen, och resultatet satt i till morgonen efter. Såg piggare ut, tyckte de fina linjerna kring ögonen hade avtagit något och huden såg typ glad ut😅 En supermask som jag kommer köpa igen, helt klart! 🥰
Jag fick äran att testa Filorgas Optim-Eyes eye mask, tack
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Ellinor
Beauty Star
10/06/26-18:42(redigerad den 10/06/26-18:44)
Jag har fått testa tre produkter från Matas Striber, tack Kicks! Matas Striber Sun Lotion SPF 30 ☀️ Den här solkrämen för kroppen gillar jag väldigt mycket! Det bästa med den är att den sjunker in i huden snabbt och huden känns ordentligt återfuktad hela dagen. Ett stort plus för att den är parfymfri! Kommer absolut fortsätta använda denna i sommar. Matas Striber Sun Face Cream SPF 50🧴 Jag hoppades verkligen på den här ansiktssolkrämen då jag behöver en ny. Tyvärr levde den inte helt upp till förväntningarna. Den sjönk inte riktigt in i min hud, utan la sig mer som en hinna vilket gjorde att jag såg ganska blöt och svettig ut i ansiktet. Matas Striber Sun Stick SPF 50 👜✨ Det här solstiftet har blivit en ny favorit, älskar att det har SPF 50! Det är så smidigt och enkelt att applicera, och perfekt att ha med sig i väskan eller fickan för "touch-ups" under dagen. Rekommenderas varmt! (Lyckades inte tagga alla produkter.)
Jag har fått testa tre produkter från Matas Striber, tack
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Louiseemretsson
Beauty Pro
10/06/26-18:40
Jag älskar den här kroppsoljan, den är helt underbar, doftar milt av körsbärsblommor och har ett fantastiskt skimmer i sig 🫶🏼 det jag älskar mest med den är att den absorberar snabbt in i huden och att formulan inte är superrinnig utan liksom lite gel..aktig? Svårt att förklara haha, imponerad av att den inte doftar starkt heller 💕🌸 kommer helt klart använda den hela sommaren ☀️🌱
Jag älskar den här kroppsoljan, den är helt underbar, doftar
The Ritual Of Yozakura Shimmering Body Oil 100 ml
Mari
Beauty Pro
10/06/26-12:58
Recension – Weleda Skin Food Jag fick möjlighet att testa Weleda Skin Food och jag är väldigt nöjd. Krämen är rik och återfuktande och passar perfekt för torr hud. Den gör huden mjuk, len och känns vårdande utan att irritera. Jag märkte att torra områden blev mycket bättre efter bara några användningar. Doften är naturlig och fräsch, och lite produkt räcker långt. Krämen känns ganska fet när man applicerar den. Jag tycker att den fungerar bra både för ansiktet och torra partier på kroppen. Betyg: 5/5 ⭐ En riktigt bra kräm för dig som vill ha intensiv återfuktning och mjuk hud. Jag kan absolut tänka mig att köpa den igen. 😊
Recension – Weleda Skin Food  Jag fick möjlighet att testa
Mimmi
Beauty Star
10/06/26-12:39
Fick äran att testa Nilens jord läppglans ett varumärke som jag aldrig hade hört talas om. Men wow vilken produkt den här har jag valt alla dar sedan jag fick hem provet! återfuktande och jättefin färg både med och utan läppenna toppbetyg kommer definitivt köpa om✨
Fick äran att testa Nilens jord läppglans ett varumärke som
Tinted Lip Balm Black Berry
Dlshan
Beauty Pro
10/06/26-08:59
Jag har använt dessa ☀️💛 från Matas Striber ett tag nu och är väldigt nöjd. Fluid Oil Control SPF 30 innehåller niacinamid, vitamin E och zink, vilket är jättebra för huden jag älskar niacinamid. Den känns lätt på huden och hjälper till att hålla huden mindre glansig under dagen mest på T zonen. Sun Stick SPF 50 använde jag först på näsan, men jag märkte att jag fick ganska mycket finnar och Vita pormaskar. Därför använder jag den numera bara på läpparna, där den fungerar jättebra och ger ett bra skydd runt munnen. Sun Lotion SPF 30 använder jag på kroppen. Den känns inte oljig eller kladdig alls, utan tvärtom väldigt mjuk och behaglig på huden. Den återfuktar bra och är skön att använda varje dag. Jag kommer definitivt att fortsätta använda alla tre produkterna. Jag tror dessutom att de kommer att räcka för mig ända tills sommaren är slut🥲 🫶🏻 Tack kickstalk
Jag har använt dessa ☀️💛  från Matas Striber ett tag nu och
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Elin
Beauty Star
10/06/26-08:46
Jag har fått möjligheten att testa solskyddsserien från Matas Striber, bestående av Sunspray, Sun Face Cream och Sun Stick – och jag är redan imponerad! Det jag såg mest fram emot var att få prova solsprayen, och den levde verkligen upp till förväntningarna. Den är enkel att applicera, absorberas snabbt och lämnar huden mjuk utan att kännas kladdig. Ansiktskrämen känns lätt och återfuktande samtidigt som den ger ett behagligt skydd för vardagen. En stor bonus är att hela serien är parfymfri, vilket gör produkterna skonsamma även för känslig hud. Sun Stick har snabbt blivit en favorit för extra utsatta områden som näsa, kinder och läppar. Den är smidig att ha i väskan och perfekt för att enkelt fylla på skyddet under dagen. Mitt första intryck är väldigt positivt – genomtänkta produkter som kombinerar effektivt solskydd med en behaglig känsla på huden. En serie som definitivt är värd att spana in inför sommarens alla soliga dagar! ☀️
Claudia
Beauty Star
10/06/26-06:59
Jag har fått testa den här krämen under en period. Den har en väldigt lätt konsistens som sjunker in i huden nästan omedelbart, vilket gör den smidig att använda på morgonen eftersom man slipper en fet eller kladdig hinna. Den är dessutom helt doftneutral, vilket är ett plus! Det är en helt ok återfuktare som ger en fräsch känsla för stunden. Enkel men funktionell!
Jag har fått testa den här krämen under en period. Den har