/ 1️⃣ Skapa en Beauty Routine och tagga minst 4 produkter från
A.M
Beauty Pro
17/10/25-14:20
1️⃣ Skapa en Beauty Routine och tagga minst 4 produkter från Charlotte Tilbury som du vill testa. 🤎Beauty wand bronzer: Jag vill testa den för att den verkar ge en naturlig, solkysst look utan att kännas tung på huden verkar varaperfekt för att forma ansiktet men ändå se fräsch ut. 🩷Beauty wand blush: Den ser ut att smälta in fint i huden och ge ett riktigt “lit from within” resultat. 💋Flawless filter: Jag vill prova den för att den verkar ge den där glödande finishen som ser ut som bra hud, inte smink. 🌞Airbrush Bronzer: Jag vill testa den eftersom den verkar ge en silkeslen jämn yta och som är lätt att bygga upp. Jag gillar tanken på ett puder som ger värme utan att se kakigt ut. 2️⃣ Dela ett tillfälle när makeup eller skönhet fick dig att känna dig som your most confident self. Ett tillfälle var efter en lång period då jag inte riktigt känt mig på topp, gått med uppsatt hår och inget smink. En dag bestämde jag mig för att verkligen göra mig fin. Jag gjorde en snygg bas, fyllda bryn, lite ögonskugga och mascara och avslutade med läpparna. Allt blev perfekt, en bra huddag, en bra hårdag och en bra sminkning. När jag tittade mig i spegeln kände jag mig plötsligt fräsch, pigg och mycket mer som mig själv igen. Det var inget speciellt som hände den dagen, men att se den bästa versionen av mig själv speglas tillbaka gav mig ett riktigt självförtroendeboost och fick mig på bättre humör. ❤️‍🩹
Airbrush Bronzer 4 Deep
Charlotte Tilbury
Airbrush Bronzer 4 Deep
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Hollywood Contour Light Wand Medium/Dark
Charlotte Tilbury
Hollywood Contour Light Wand Medium/Dark
Beauty Blush Wand Pink Pop
Charlotte Tilbury
Beauty Blush Wand Pink Pop