/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
30/03/26-07:06
💄Dagens look💄  Läppstift: DIOR Rouge Dior Couture Colour
💄Dagens look💄 Läppstift: DIOR Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick i färgen 683 Rendez-Vous
GEN NUDE Blonzer Kiss of Mauve
Lash Sensational Sky High Mascara Burgundy Haze
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
NAS
Beauty Pro
30/03/26-05:32(redigerad den 30/03/26-05:33)
Look of the day Orange glow 🤎🧡
Look of the day Orange glow 🤎🧡
Cha Cha Tint Mango
Super Stay Teddy Tint Liquid Lipstick 110 Faux Freckle
On-the-Glow BLUSH Chantilly
Anna
Beauty Pro
29/03/26-20:53(redigerad den 29/03/26-20:56)
Inte dagens look, men har lagt in den här bilden tidigare i
Inte dagens look, men har lagt in den här bilden tidigare i höstas. Har gjort det oranga inlägget- utmaningen på Alla- inlägg och tänkte dra tipset här också, blanda dina rosa och mer oranga, peatchiga blush som jag hörde en sv Sveriges kända makeupartister säga i min favoritpodd Hudvårdsdjungeln 💗🍊🌸🍑💕
Creamy Inliner Sand
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Marina
Beauty Pro
29/03/26-12:45(redigerad den 29/03/26-12:47)
Orange glow 🧡🍑 Dessa tre produkter kommer jag inleda våren
Orange glow 🧡🍑 Dessa tre produkter kommer jag inleda våren med. Ritual of mehr dry body oil ger ett härligt glow med en lätt ayurvedisk doft. Iduns ready set fix ser jag fram emot att testa så fort jag gjort slut på min nuvarande. Sist men inte minst RMS blush i färgen mai tai som ger ett fint peachy glow.
Ready Set Fix 100 ml
ReDimension Hydra Powder Blush Kir Royale
Linn
Beauty Pro
29/03/26-08:12(redigerad den 29/03/26-08:29)
🤎💕Dagens look💕🤎
🤎💕Dagens look💕🤎
Viva La Juicy Eau de Parfum 50 ml Gift Box
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Infinity Bronzer Beyond
Irena
Beauty Pro
28/03/26-11:42
Dagens look - Nude Modesty   Idag står barnkalas på
Dagens look - Nude Modesty  Idag står barnkalas på schemat och då vill man ju ändå piffa upp sig lite utan att vara för mycket ⭐️Jag måste säga att jag ändå är väldigt nöjd med min look idag och det är inte ofta som självkritiska jag säger det rakt ut haha! Men jag måste verkligen ge creds till Maybellines nya lifter plump foundation. Gud vilken fin finish och känsla. Köpte concealern i samma linje och kan nog säga att Double Wear lär få ligga kvar på Kicks hyllan för denna var ju minst lika fin om inte bättre. Går att bygga upp och ger en plumpad effekt. 5 av 5 Kommer aldrig gå att tagga all produkter men läppkombo är Maybellines penna i nyans On It (över hela läpparna) toppad med Mac’s läppstift i nyans Modesty och konturer med Morphes penna i nyans spiffy Blush från YSL nyans 23 Hot Mauve. Toppar hela basen med Hourglass finish powder nyans Dim Light. Önskar alla en fin lördag 🌸
Lifter Plump & Glow Foundation 110
Lifter Full Coverage Serum Concealer 5
Linn
Beauty Pro
28/03/26-09:50(redigerad den 28/03/26-09:51)
🧡Dagens look🧡
🧡Dagens look🧡
Infinity Deep Palette
Artistick Bronzer Swirl
Backstage Face & Body Foundation 9N
Nathalie
Beauty Pro
27/03/26-19:06
Look of the day frisör edition  Någon annan än jag som hatar
Look of the day frisör edition Någon annan än jag som hatar att sitta och glo på sig själv i spegeln hos frisören? "Måste" alltid sminka mig inför det för aldrig känner jag mig väl så trött och oattraktiv som där 😂 Det fick bli bruna och grå ögonskuggor med ett fint skimmer över hela ögonlocket och silver i ögonvrån. Till det testade jag ett nytt flytande läppstift som jag snart ska skriva en first impression på tänkte jag!