Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Pro
27/02/24-21:50
🌈 Kreativ sminkning 🌈 Inför en fest la jag glitter i fyra
🌈 Kreativ sminkning 🌈 Inför en fest la jag glitter i fyra olika färger över hela ögonlocken, så att färgerna överlappade och tonade in i varandra. Sen gjorde jag en svart vinge med vanlig liner och kantade den med en ljus turkosglittrig penna. Dubbellinern gillar jag skarpt, det ska jag göra fler gånger med andra färger! 😊 Jag lyckades tyvärr aldrig ta någon riktigt bra bild på den här ögonlooken.. men det syns någorlunda på den här bilden i naturligt utomhusljus.
Maria
Beauty Star
27/02/24-19:09
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
27/02/24-18:47
Dagens insta inlägg - sneak peek på kommande Graphic Makeup
Dagens insta inlägg - sneak peek på kommande Graphic Makeup Month👀🤭 Häng med om vågar😉
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Louiseemretsson
Beauty Pro
27/02/24-12:42
🌸 SPRING NAILS ON A BUDGET 🌸  Förut snittade jag att gå
🌸 SPRING NAILS ON A BUDGET 🌸 Förut snittade jag att gå till min nageltjej en gång i månaden, men när hon slutade göra naglar för andra studier, bestämde jag mig för att börja göra naglar själv. Jag använder mig av Depend GELiq-set och det mina vänner, har jag sparat många hundralappar (och tid) på! 🎀
Irena
Beauty Pro
26/02/24-21:35
Nya nude läppkombon från Nyx Läppstift i Abu Dhabi Läppena i
Nya nude läppkombon från Nyx Läppstift i Abu Dhabi Läppena i Natural
Mahsa
Beauty Star
26/02/24-21:05
Love it!!!! 🥰
Love it!!!! 🥰
Nikki
Beauty Pro
26/02/24-11:25 (redigerad den 26/02/24-19:35)
💙 Före och Efter 💙  Tidig måndagsmorgon innan det ljusnat.
💙 Före och Efter 💙 Tidig måndagsmorgon innan det ljusnat. Tvättar ofta inte ansiktet på morgonen vintertid (baddar bara ögonen med kallt vatten) så kvällens hudvårdsrutin får bli min bas. Återfuktad hud med lätt glow. Minimal makeup med endast concealer, mascara, läppstift och läppglans. Tips! Har du ont om tid. Ett läppstift eller ett färgat gloss gör mer för looken än man tror! 💋
Hanna
Beauty Star
26/02/24-08:33
Clean girl är nog lite olika för alla. Även om det för mig
Clean girl är nog lite olika för alla. Även om det för mig innebär "less is more" så tycker jag att en bra grundlig bas lyfter så mycket, men även eyeliner ger en sista touch och lyfter ansiktets naturliga form! Små detaljer kan göra mycket i en enkel naturlig sminkning