/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Violet
Beauty Pro
10/12/24-10:43
Hej Alla!
Hej Alla!
Linn
Beauty Pro
10/12/24-08:49
⭐️Dagens enkla makeup⭐️  Jag använde highlighter för första
⭐️Dagens enkla makeup⭐️ Jag använde highlighter för första gången på länge idag. Hade glömt bort att jag hade den och hur bra den är!
Match Stix Shimmer Skinstick Starstruck
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
modesta
Beauty Star
10/12/24-00:25(redigerad den 10/12/24-00:28)
I denna look använde jag mig av de produkterna och lite mer
I denna look använde jag mig av de produkterna och lite mer Blush: Kylie Jenner färg: winter kissed Contour stick: beauty act färg: sunkissed Löspuder: hudabeauty färg: pound cake Mascara: sky high waterproof Highlighter: Dior färg: 03 pearlescent glow Setting spray: beauty act all day matte
Halo Glow Liquid Filter 2 Fair/Light
Power Grip Primer + Niacinamide
Hydra Luminous Concealer 05N
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
sara.sandberg05
Beauty Star
09/12/24-21:36
Min födelsedagssminkning! Gillar ganska naturligt smink men
Min födelsedagssminkning! Gillar ganska naturligt smink men gjorde lite extra glittrig ögonskugga. Älskar vit penna till vattenlinjen🥰
Mad Precision Lip Pencil Burnt Sugar
The Wonder Stick Highlighter Sandy Glow
Linda-Marie
Beauty Pro
09/12/24-19:54
Ligger nerbäddad sjuk 🥲. Men gjorde denna enklare jul look
Ligger nerbäddad sjuk 🥲. Men gjorde denna enklare jul look när jag jobbade i helgen 🎄✨
Glow Seeker Highligher Ethereal
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
09/12/24-18:50
Sorry för resting bit*h face😟😆 Men här ser man väldigt
Sorry för resting bit*h face😟😆 Men här ser man väldigt tydligt min makeup därför valde jag denna bild ändå! 🙈😬😂 Jag är ju en fullglam kinda girl. Så här är produkterna jag använde: Primer: Elf gripping primer Foundation: Urban Decay waterproofed longwear (SITTER som berget) Concealer:Anastasia Magic Touch Bronzer/Rouge/Highlighter: Caias summer multipalett 💖 Contour: Isadoras contoutstick Fransar: okänd från shein Eyeliner: Isadora liquid eyeliner (bäst) Ögonskuggspalett från beautyact (min favorit!) Bryn: LH:s double browpen (love) Läppar: Läppenna sonoran caia och läppstift spicy saturday från beautyact. Settingmist: L'Oréal s 30 second SETTINGSPRAY/HÅRSPRAY 😻😍🙏🏼
Infinity Power Brows Sketch And Sculpt Liquid Liner & Pencil Taupe
Power Grip Primer
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
ritika991
Beauty Pro
09/12/24-09:42
Gel iq nail paint in the shade “Deco rose” 😍
Gel iq nail paint in the shade “Deco rose” 😍
Gel iQ Value Pack
Gel iQ Nail Polish 1017 Deco Rose
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
09/12/24-07:36
Min kreativa take i år på jul sminkning! Tutorial hur jag
Min kreativa take i år på jul sminkning! Tutorial hur jag applicerar det finns på min Instagram: Creativenextraida om någon vill spana i det☃️❤️
Telescopic Mascara Black