/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nikki
Beauty Pro
30/12/24-10:39
✨️🤍🍑 En inte så typisk jullook 🎄🍑🤍✨️  I helgen var det
✨️🤍🍑 En inte så typisk jullook 🎄🍑🤍✨️ I helgen var det dags för årets sista julfirande. Något trött på guld och rött läppstift så det blev i stället en lite vintrig look i bleka nyanser av rosa, aprikos och skimrande beige. Ögonskugga även från bareMinerals i färgen Vanilla Sugar. 🤍
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Full-On Plumping Lip Polish Samantha
Blushing Blush Powder Blush Precious Posy
Radiant Cream Colour Stick Highlighter Infinity
Continuous Setting Mist 82,8 ml
Infaillible 24H More Than Concealer 323 Cool 11 ml 320 Cool 11 ml
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Lash Idôle Mascara Black
Lina
Beauty Star
30/12/24-00:05
Jul läppar(publicerade lite sent) ❤️🎄
Jul läppar(publicerade lite sent) ❤️🎄
Onlygirlshere
Beauty Star
29/12/24-23:45(redigerad den 29/12/24-23:54)
Produkt:Anastasia Beverly Hills Lip Liner - "Dusty Rose",
Produkt:Anastasia Beverly Hills Lip Liner - "Dusty Rose", den Ger en definierad kontur med en mjuk, naturlig ton och är enkel att Blenda  Produkt:MAC Satin Lipstick - "Brave" En rosig och neutral ton , ger ett mjukt men ändå pigmenterat resultat. Produkt: Fenty Beauty Gloss Bomb Universal Lip Luminizer - "Fenty Glow Ger läpparna glans -följ om ni kan💖
Lip Liner Auburn
Gloss Bomb Stix Is It Fussy
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
29/12/24-10:56
❄️Look inför försenat julfirande!❄️  Använde Fenty Diamond
❄️Look inför försenat julfirande!❄️ Använde Fenty Diamond Veil under ögonbryn, på kindben och läppar. Det syns jättefint i sminkspegeln men inte så bra i dagsljus (på bild).
Cream Bronzer Amber
Daybreak Palette
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Light Reflecting Mist 90 ml
Livia
Beauty Pro
28/12/24-14:34
Min glittriga look på julafton! Började dagen med glittriga
Min glittriga look på julafton! Började dagen med glittriga läppar och avslutade dagen med ett läppglans 😁✨
Sedra Khaled
Beauty Star
28/12/24-14:27
Kim
Beauty Pro
28/12/24-13:03(redigerad den 28/12/24-13:04)
En grön smokey eye till julafton i sann wicked anda 🧙‍♀️
En grön smokey eye till julafton i sann wicked anda 🧙‍♀️ 💚🎄 Jag har använt Anastasia Noveau Palette, verkligen så fina skuggor! Har även adderat LH Cosmetics Shimmer saga palett som är en av världens bästa glitter paletter för festlig tillfällen ✨️🎉 På läpparna Isadora lipliner i Creamy Brown och Lh Cosmetics Fantastick Pink Opal💋 Gel studio 24 hour eyeliner från Maybelline, sitter som BERGET
Kim
Beauty Pro
28/12/24-12:54
Bronzig eyelook med Anastasia soft glam palette och noveau
Bronzig eyelook med Anastasia soft glam palette och noveau palette. På läpparna har jag dashl read my lipliner i färgen toffeelicious BUXOM Full on plumping lippolish i Dolly LH Cosmetics Fantastick I Pink Opal 💋 Mascara Maybelline Sky High Black Waterproof Blush har jag använt en draping teknik där jag använt en mörkare berry lila ton högst upp vid tinningen och sedan en lite ljusare rosa på äppelkinden - Bare minerals desert Bloom Gen Nude Blush Trio