Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jelena
Beauty Star
03/03/24-11:20
Nikki
Beauty Pro
03/03/24-10:21 (redigerad den 03/03/24-10:26)
🌸🖤 Look On A Budget 🖤🌸  Tips: Hitta bra budgetalternativ
🌸🖤 Look On A Budget 🖤🌸 Tips: Hitta bra budgetalternativ på de produkter du använder varje dag som t ex concealer, loose setting powder och setting spray/mist. 
Talia taliba*n
Beauty Star
03/03/24-08:59 (redigerad den 03/03/24-09:01)
Hur gör man för att fler ska kolla på mina inlägg eller
Hur gör man för att fler ska kolla på mina inlägg eller integrera med min sida ? Jätte svårt och störande 😢
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
03/03/24-08:36
✨Före & efter!✨  Tips: Glöm inte att ha en återfuktande
✨Före & efter!✨ Tips: Glöm inte att ha en återfuktande hudvårdsrutin, speciellt under smink och nu under vintern.
Mara
Beauty Star
02/03/24-20:16
Lördags vibbar 😍😍🥰🥰
Lördags vibbar 😍😍🥰🥰
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
02/03/24-18:57
Dag 2 av GMM - Graphic Makeup Month✨ Kom & häng med på
Dag 2 av GMM - Graphic Makeup Month✨ Kom & häng med på insta! Lägger ut alla som varit med i slutet av månaden (men concent Ofc)💗
Irena
Beauty Pro
02/03/24-17:05 (redigerad den 02/03/24-17:07)
Har nu varit sjuk i några dagar och det har varit dött på
Har nu varit sjuk i några dagar och det har varit dött på sminkfronten, men efter att ha fått hem så mycket nya produkter var jag bara tvungen att testa några. Detta är nog den mest nakna beauty-look jag någonsin lagt upp, ingenting förutom blush och läppstift. När jag började min resa här på beauty talks så var nog det första jag skrev om min osäkerhet kring min hy. Genom hela livet har jag kämpat med oljig/porig/ojämn hy, men tack vare alla enorma tips och kunskap här på forumet har jag äntligen hittat hudvård som får mig att vara självsäker även utan en massa foundation. Det skulle bara ta mig 20 aktiva sminkår att hamna här 😄 Jag är ju också väldigt rädd för röda läppstift då mina nudes är min comfort zone, men här tror jag att jag har hittat en kombo som jag gillar. På kinderna har jag mitt nya blush från Milani i nyansen Coralina. Herre vad den var pigmenterad! Den lär nog leva i sminkväskan fram till 2030 som minst.
Louiseemretsson
Beauty Pro
02/03/24-12:13
🌸BEFORE AND AFTER🌸 en enkel brun vinge och rosiga kinder
🌸BEFORE AND AFTER🌸 en enkel brun vinge och rosiga kinder fick det bli idag 🎀