/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Pro
21/04/25-18:44
Nu har jag testat den gröna Sky high-mascaran! 💚 Den är
Nu har jag testat den gröna Sky high-mascaran! 💚 Den är jättefin, väldigt mörk så fransarna ser svarta ut på håll men när ljuset träffar rätt så ser man att det är grönt. Tycker att fransarna blir långa och fina, men som ni ser så smulade den sig lite. Inte alls farligt, och det kan så klart vara så att jag fått lite moisturizer på fransarna och det är därför det smular sig. Får se om den smular sig nästa gång också. Jag tror att denna kan bli ännu mer effektfull med grön ögonskugga och/eller eyeliner! 💚
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Green Altitude
fellan
Beauty Star
21/04/25-09:35
Lördagens sminkning.. Testade iconic face kit från kicks, ny
Lördagens sminkning.. Testade iconic face kit från kicks, ny favorit! Älskar den!
The Marshmellow Matte Setting Spray 60 ml
Restore Calm BB Cream 00N
Fit Me Matte & Poreless Foundation Natural Ivory
The Bronzing Powder 46 Golden Tan
Iconic Face Kit Light/Medium
Superlock Brow Glue
Lifter Gloss Lip Gloss 27 Toffe 5,4 ml Moon
Linn
Beauty Pro
21/04/25-07:29(redigerad den 21/04/25-07:34)
🔵Måndagens look🔵  Idag använde jag min blush från KVD som
🔵Måndagens look🔵 Idag använde jag min blush från KVD som ”blonzer” då jag tycker att det passar till både bronzer och blush.
Everlasting Blush Foxglove
Daybreak Palette
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Light Reflecting Mist 90 ml
Ultratint Lip Balm Pink Dust
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Irena
Beauty Pro
20/04/25-10:44
Ibland vill sminket samarbeta medan håret lever sitt egna
Ibland vill sminket samarbeta medan håret lever sitt egna liv. Go with the flow 🍀 Glad påsk alla! 🐣🌸☀️
Fat Oil Lip Drip Lip Oil 03 Supermodel
Powder Kiss Velvet Blur Slim Stick Spice World
Face&Eyes Match Lasting Bronzer & Eyeshadow Powder 03 Medium
Glow Play Blush Blush, Please
Lash Idôle Mascara Black
Lip Pencil Plum
Nikki
Beauty Pro
20/04/25-09:33(redigerad den 20/04/25-09:38)
Jag gillar mitt hår! 🥰  Har egentligen aldrig prioriterat
Jag gillar mitt hår! 🥰 Har egentligen aldrig prioriterat mitt hår eller hårvårdsprodukter men har turen att ha bra hårkvalitet (säger min frisör) ändå. Har alltid haft ganska långt hår. Har aldrig färgat, slingat eller blekt det. Har det nästan alltid uppsatt även om det inte ser ut så på bilderna. Använder nästan aldrig värmeverktyg och tvättar det ca två gånger i veckan. Har större delen av mitt liv använt "mataffärsshampoo" 🫣 med några få undantag. Inpackning ibland och hårolja de senaste åren. Av ekonomiska skäl får jag hålla mitt nya intresse begränsat men det känns som en helt ny och spännande värld, hårvårdsvärlden, med så mycket för mig att upptäcka. Använder för tillfället bl a produkterna på bild 2 och de är inte superdyra men dryga och känns lyxiga. Kerasilk Recovery Mask säljs inte på KICKS. Alla finns i olika storlekar. Klippt topparna hyfsat regelbundet har jag alltid gjort men klipper dem sedan ca ett år tillbaka ungefär var 3:e månad istället för 2-3 gånger per år som jag brukade. Älskar nyklippta toppar både för känslan när man borstar håret och för att slitna toppar totalt drar ner helhetsintrycket av vilket hår som helst. Spelar ingen roll hur tjockt, långt eller glansigt det är. På den lilla bilden nederst har jag använt Joico K-Pak Color Therapy Luster Lock Spray. En leave-in spray som ger skydd mot värmeverktyg och UV-strålar och som även gör håret mjukt och ger det jättefin glans. ✨️ Ett tips jag fått av Anna och som kan vara ett av de bästa jag fått här på Beauty Talks! ⭐️😍
Intense Hydrating Mask 250 ml
Hydration Discovery kit
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Linn
Beauty Pro
20/04/25-08:01
💖Rosa💖  Idag kände jag för rosa innan jag tänkte på vilken
💖Rosa💖 Idag kände jag för rosa innan jag tänkte på vilken tröja jag hade på mig. Det blev ju dock en ofrivillig matchning.
Ultimate Color Palette 16-pan 04W I Know That's Bright
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Color Riche Satin Lipstick 303 Rose Tendre
Fire Wings Mascara Black
Lasting Fix Makeup Setting Spray 100 ml Lasting Fix
Nathalie
Beauty Pro
19/04/25-17:37
Jag är själv idag (förutom katten som ju är husets
Jag är själv idag (förutom katten som ju är husets huvudperson) så jag har inte gjort något så fint som er andra. Gjorde en väldigt snabb och enkel sminkning för mig själv och har roat mig med att åka till Ica och spela tv-spel 😀 Kan inte tagga ögonbrynspennan, använde en ny färg idag och kan inte riktigt bestämma mig för om den är för mörk?
Macximal Silky Matte Lipstick Kinda Sexy
Fire Wings Mascara Black
Annika
Beauty Pro
19/04/25-13:19
Dagens Makeup Look✨️Använde bl a mina nyinköpta produkter
Dagens Makeup Look✨️Använde bl a mina nyinköpta produkter från Lumene, de nya Multi-Stick använde jag även bronzern och blushen som ögonskugga och blushen även på läpparna. Blev en mild och fin makeup denna påskafton🐣✨️
Invisible Illumination Instant Glow UV Primer SPF30 30 ml
Invisible Illumination Vegan Collagen Serum in Foundation SPF30 0.5
Sheer Finish Loose Powder Translucent
Lash Power Mascara Black-Onyx
Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray 100 ml