/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
ZiiZii
Beauty Pro
18/04/26-06:36
✨Highlighter!✨  Jag älskar highliter speciellt när solen
✨Highlighter!✨ Jag älskar highliter speciellt när solen skiner! Jag brukar ha över kinderna och under ögonbrynet, det ger en väldigt fräsch makeup look!  Passar även när man inte har så mycket smink. Man kan även lägga lite på nästippen blir så fint också! ✨ Jag älskar den från Anastasia i puderform. Tycker ni också om highlighter? 😍
Highlighter - Iced Out Iced Out
Farah
Beauty Pro
17/04/26-22:55
Dagens look
Dagens look
zoe22
Beauty Pro
17/04/26-21:06
Jag har senaste tiden börja använda maskars istället för lös
Jag har senaste tiden börja använda maskars istället för lös fransar och älskar Loreals telescopic maskara. Min dagliga smink brukar bara vara concealer från maybeline, blush från isadora och lip liner☺️
Telescopic Mascara Black
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nadya
Beauty Pro
17/04/26-19:07
Eyebrows on fleek 🤍🤍 jag flexar med anastasia pennan 🥰🥰
Eyebrows on fleek 🤍🤍 jag flexar med anastasia pennan 🥰🥰
Archibrow Brow Pencil Granite
Irena
Beauty Pro
17/04/26-16:54
Dagens look och gårdagens look - samma pose, två olika
Dagens look och gårdagens look - samma pose, två olika foundations. Vilken av baserna ser bäst ut enligt er? 😀 På bild ett har jag en av mina favoritläppcombos, Macs penna i nyans Plum och YSL loveshine candy lipstick nyans 202 peachy glow.
Cassandra
Beauty Pro
17/04/26-08:48
Dagens bas efter återapplicera av solskydd ☀️ Är nog det
Dagens bas efter återapplicera av solskydd ☀️ Är nog det värsta momentet under dagen, när solskyddet ska återapplicera på huden vid smink. Tycker aldrig det blir klockrent. Men fungerade någorlunda ok idag. Bas i övrigt med hudvård med mycket återfuktande produkter, solskydd från Madagaskar Centella Tea-Trica Soothing Sun Milk, Caia dewy drops, Isadora creme bronzer, Westman atelier blusch stick, Clinique powder, Idun minerals settingspray, Maybelline ögonbrynspenna och såklart Shiseido ögonfransböjare med Hourglass brun mascara på 🤎
The Cream Bronzer 52 Deep
Aqua Marine Watery Cream 50 ml
Unlocked and Caution Mascara Duo
Linn
Beauty Pro
17/04/26-06:57
🌸Dagens look!🌸
🌸Dagens look!🌸
The Wonder Glow Stick Lollipop Beam
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Almost Lipstick Black Honey
ZiiZii
Beauty Pro
16/04/26-09:31
Nars blush!✨ Jag älskar verkligen nars blush, de är så
Nars blush!✨ Jag älskar verkligen nars blush, de är så pigmenterade och håller länge! Med superfin lyster i ✨ har i färgerna orgasm och taj mahal.
Blush Catch Me