/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
02/06/25-06:53
🖤Back to black🖤  Produkter: - Maybelline Eraser Concealer,
🖤Back to black🖤 Produkter: - Maybelline Eraser Concealer, färg 05 Pink - L’Oreal Infaillible More Than Concealer i färgen 323 Fawn - W7 Lumina i färgen Radiant - Hickap Wonder Stick i färgen Icy Chai - Hickap Wonder Stick i färgen Cherry Cola - Got2b Glued Spiking Gel med ögonbrynsborste - LH Cosmetics Daybreak Palette - Svart kajal från Dior - Hickap Fire Wings mascara - Clarins Lip Comfort Oil i färgen Strawberry - Urban Decay All Nighter Hyaluronic
Daybreak Palette
Fire Wings Mascara Black
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Linda-Marie
Beauty Pro
02/06/25-04:26(redigerad den 02/06/25-14:11)
Glow! ✨☀️
Glow! ✨☀️
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Refill Foxglove
Impeccable Setting Spray 100 ml
Glow Seeker Highligher Ethereal
Therese
Beauty Pro
01/06/25-20:27
En vattenmelon - look jag återskapat från en tjej som hade
En vattenmelon - look jag återskapat från en tjej som hade gjort en liknande look på Facebook 🥰 Fullkomligt ÄLSKAR 1993 paletten från LH Cosmetics!
1993 Palette
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Cassandra
Beauty Pro
01/06/25-09:22
Älskar hur Erborian sätter sig på huden med ett naturligt
Älskar hur Erborian sätter sig på huden med ett naturligt och fint finish. Då jag är person som gillar den matta finishen framför dewy så har jag även använt Hickaps settingspray och Huda Beauty setting puder 👌🏽 På ögonen är det lancome mascara, Anastasia bryn gel och nyx brynena på brynen 🙏🏽
CC Creme Foundation Clair
Preppy Prime Setting Spray Ultra-Matte Finish 100 ml
Brow Freeze Gel
Irena
Beauty Pro
01/06/25-08:45(redigerad den 01/06/25-08:46)
Full face med 5 produkter ☀️ ett bra tillfälle att testa
Full face med 5 produkter ☀️ ett bra tillfälle att testa mina nyinköpta produkter från bland annat Morphe och Nyx. 1. Nars skin tint 2. Morphe blush palette (använde creamformulan som läppstift) 3. Nyx Highlighter som jag använde till läppar och som ögonskugga 4. Maskara Lancome Idole 5. Ögonbrynspenna från Anastasia Jag kan bara säga att jag ÄLSKAR Morphe blush palette. Så mångsidig, pigmenterad och enkel att använda.
Pure Radiant Tinted Moisturizer Mykonos
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Beach Bonfire
Lash Idôle Mascara Black
Perfect Brow Pencil Medium Brown
Buttermelt Highlighter 35 Butta In Bronze
Linn
Beauty Pro
01/06/25-08:26
Idag blev det en enkel helglook.   Produkter: - Maybelline
Idag blev det en enkel helglook. Produkter: - Maybelline Eraser Concealer, färg 05 Pink - L’Oreal Infaillible More Than Concealer i färgen 323 Fawn - W7 Lumina i färgen Radiant - Hickap Wonder Stick i färgen Icy Chai - Hickap Wonder Stick i färgen Cherry Cola - Got2b Glued Spiking Gel med ögonbrynsborste - Dior kajal på vattenlinjen - Fenty Hella Thicc mascara - Lancome Juicy Tubes i färgen Magic Spell - Revolution Super Dewy Fixing Spray
Välj en eller flera svar
Tycker ni det är bra att jag gör en lista över alla produkter jag använt?
10Bidrag
Jag vill se listan över produkter
Jag tycker inte det är relevant
Skicka
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Juicy Tubes 07 Magic Spell
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Frida
Beauty Pro
01/06/25-07:14
En look från helgen som gjordes under tidspress, så lyckades
En look från helgen som gjordes under tidspress, så lyckades inte bli helt nöjd med resultatet men så är det ibland🖤
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 0.5 Light
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Brow Freeze Gel
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Lana
Beauty Pro
31/05/25-20:33