/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Irena
Beauty Pro
29/08/25-18:22(redigerad den 29/08/25-18:23)
All about the base ⭐️ Idag passade jag på att testa mitt nya
All about the base ⭐️ Idag passade jag på att testa mitt nya kompaktpuder från Hourglass. Jag ska vara ärlig med att pudret gav en väldigt fin finish och kändes lätt på huden. Trots att jag använde settingspray blev mina vanligtvis oljiga partier lika oljiga som med vilket annat puder som helst efter någon timme. Skillnaden med detta puder är att det inte blir någon kakig finish som lägger sig tungt när man återaplicerar under dagen vilket gör att den slår flera andra jag provat där pudret under dagen lägger sig i fina linjer och porer. Sminket i övrigt - neutrala toner som vanligt, varför chansa för mycket en grå fredag som denna 🍀 går inte att tagga färger på produkterna men blush är glow play från Mac i nyans True Harmony, basen lumenes cc cream samt bronze goddess bronzer från Estée Lauder.
Vanish Airbrush Pressed Powder Medium
Malaze
Beauty Pro
29/08/25-16:49
Helglook…biokväll…dejtkväll… perfect base
Helglook…biokväll…dejtkväll… perfect base
BAREPRO 24HR Skin-Perfecting Matte Liquid Foundation SPF 20 Medium Deep 46 Neutral
Tattoo Liner Dip-Ink 100 Black Track
Midi Hypnose Drama Mascara 01 Black
Super Stay Teddy Tint Liquid Lipstick 25 Baby Tee
Photo Finish Smooth & Blur Primer Jumbo 50 ml
Everyday Essentials Set
Goddess Eau de Parfum 50 ml
Linn
Beauty Pro
29/08/25-08:02
✨Dagens look + basprodukter✨  Swipe för att se vilka
✨Dagens look + basprodukter✨ Swipe för att se vilka produkter jag använde till basen. Tyvärr kan man inte tagga rätt färg på produkterna så fråga om ni undrar något.
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linda-Marie
Beauty Pro
28/08/25-19:59
Blev väldigt nöjd med denna look! 🩵✨🌟
Blev väldigt nöjd med denna look! 🩵✨🌟
Cyber Chrome Eyeshadow Palette
Ida
Beauty Pro
28/08/25-17:45
Dagens look inför middag med jobbet😍🥰
Dagens look inför middag med jobbet😍🥰
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 02 Hydra-Honey
victoria.ralfsson
Beauty Star
28/08/25-16:44
En jätte naturlig fräsch sminkning! ✨
En jätte naturlig fräsch sminkning! ✨
Halo Glow Contour Beauty Wand Fair/Light
Halo Glow Liquid Filter 0 Fair Neutral
Instant Eraser Concealer 115 Warm Light
Power Grip Primer + Niacinamide
Cookie – Highlighter i puderform med varmt, gyllene glow Cookie Highlighter
Glued 4 Brows & Edges 16 ml
Amanda
Beauty Pro
28/08/25-16:20
Idag skulle jag till frisören så då blev det extra fix.
Idag skulle jag till frisören så då blev det extra fix. Körde en clean sminkning med Pat Mcgraths läppstift i Femmebot på läpparna. Häromdagen gjorde jag browlift på mig själv och blev såååå nöjd 😍 min bästa browlift hittills.
Lina
Beauty Pro
28/08/25-15:08
Riktigt nöjd med sminket idag🍒🍂  Bästaaa basen med
Riktigt nöjd med sminket idag🍒🍂  Bästaaa basen med benefit primer, maybelline foundation, nyx concealer och MakeTheMake puder😻😻 och min absoluta holy grail just nu, benefit poreless setting spray för the BLUR efter alla krämprodukter, sen Maybelline setting spray för the STAY allra sist🔒
POREfessional Primer Set
The PORefessional Super Setter – Fixerande setting spray 120 ml
Lasting Fix Setting Spray 03 Peach Kiss
Super Stay Lumi-Matte Foundation 128
Bare With Me Concealer Serum 13 Deep
Silymarin Translucent Setting Powder