Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ray1💗
Beauty Star
11/10/23-13:10 (redigerad den 11/10/23-14:16)
Även på mina smink fria dagar MÅSTE jag använda nyx
Även på mina smink fria dagar MÅSTE jag använda nyx ögonbrynsgel! Enkel att applicera och håller hela dagen! Den röda kalendern skulle jag gärna vinna för att få prova lite nytt och populärt smink🤩
Sofia
Beauty Star
11/10/23-12:53 (redigerad den 11/10/23-15:27)
Min go-to look för vintern och hösten är en lätt sminkning
Min go-to look för vintern och hösten är en lätt sminkning som går snabbt att göra💓Nedan är några av mina favoriter (vad jag kunde hitta) Jag hade blivit väldigt glad för vilken som helst av de två kalenderna, men helst den röda! ❤️
Klara
Beauty Pro
11/10/23-12:09
Här kommer min bästa budget tips när man vill ha en naturlig
Här kommer min bästa budget tips när man vill ha en naturlig look on a budget 1: en bra täckande concealer 2: en ansiktspalett (du får oftast mer för pengarna) 3: läppolja eller ett läppglans 4:mascara 5:något för brynen Om du köper allt nytt kostar det jag länkar just nu strax 700kr men oftast har man kanske redan en bra mascara eller bryn penna hemma så då kommer man undan under 500kr 😍🥰👏🏼 hoppas detta kan inspirera någon 🎀❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Emma
Beauty Star
11/10/23-10:08
Klara
Beauty Pro
11/10/23-10:03
En smink look ifrån helgens födelsedags firande 🥳🥰 älskar
En smink look ifrån helgens födelsedags firande 🥳🥰 älskar glossiga läppar 😍
Elina
Beauty Star
11/10/23-09:09
Någon mer än jag som älskar halloween & allt vad det
Någon mer än jag som älskar halloween & allt vad det innebär? Varför inte tipsa om lite halloween-outfits jag gjorde förra året.. Älskar Joker-looken där jag kombinerat olika färger. Och ja, såklart går man all in och färgar håret till halloween haha ☺️ Hoppas ni gillar det! #halloween
Klara
Beauty Pro
11/10/23-07:38
Såhär ser min snabba sminkrutin ut när man har försovit sig
Såhär ser min snabba sminkrutin ut när man har försovit sig på morgonen. Tog exakt 12 min. Brukar bara lägga någon concealer eller bb stickning sedan pudra och ha lite bronser och rouge så man ser lite levande ut. Sen en obligatorisk vinge och lite mascara. Snabbt och enkelt👏🏼🫶🏼🥰
Isabella
Beauty Pro
11/10/23-06:08
Jag har ganska långa fransar såå lite mascara, lipoil och
Jag har ganska långa fransar såå lite mascara, lipoil och fylla i brynen är min to gooo😍 sen en bra BUS gör väldigt mycket för mig med 🙊🥰