/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
14/09/25-08:07
✨Dagens look och first impression!✨  Idag använde jag
✨Dagens look och first impression!✨ Idag använde jag Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray för första gången! Jag vill bara säga att första intrycket var jättebra men mer än så berättar jag inte, det kommer i en recension längre fram.
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Eyeshadow Palette Cosmos
Everlasting Blush Foxglove
NAS
Beauty Pro
13/09/25-18:59
Look of the day 🍃
Look of the day 🍃
Cheirosa 68 Perfume Mist 90 ml
Hoola Bronzer Caramel
Lip Comfort Oil 54 Iconic Red
Irena
Beauty Pro
13/09/25-14:12
Det är höst på pappret, men inte i luften. September
Det är höst på pappret, men inte i luften. September levererar sol denna lördag, men jag är redo för höstliga nyanser på sminket. Måste nog säga att detta blush från Mac i nyans Burnt pepper är en av de finaste jag testat (kan tyvärr inte hitta den för att tagga med det är deras ordinarie matta blush)  På läpparna Macs läppenna nyans Burgundy och Bobbi browns lip tint nyans cinnamon. Hoppas alla får en fin lördag. Själv har jag precis hämtat ut testprodukten från Charlotte Tilbury som kicks skickat till mig. Det blev settingsprayen 😍 så taggad på att prova!
True Match Nude Plumping Tinted Serum 6-7 Tan
ORIGINAL Mineral Veil 24HR Natural Matte Setting Spray 100 ml
Extra Color Shine Lipstick Nude Rose
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Sotnosen
Beauty Pro
13/09/25-14:10
Look of the day 😍 Jag har jobbat hemma mycket på sistone
Look of the day 😍 Jag har jobbat hemma mycket på sistone och då blir det inte av att jag kör annat än hudvård och då är det extra kul att sminka sig igen efter ett litet uppehåll. 🫶🏻 Detta är en höstinspirerad sminkning och förutom det jag taggat så har jag använt ultra glow primer från revolution, Biodroga cc cream, BBIA mascara och nudestix lip butter dolce nude. Önskar er alla en riktigt fin helg ❣️
BadGal Bang Eye Pencil Black
Mini-To-Go Hyaluronic Pressed Hydra-Powder
Infinity Deep Palette
Lash Paradise Lash Primer White
Blush Stick 44 Coral Rose
Eyebrow Gel 03 Dark Brown
Linn
Beauty Pro
13/09/25-07:22(redigerad den 13/09/25-07:24)
🩷Pink look🩷  Jag har inte kunnat tagga rätt färger på allt
🩷Pink look🩷 Jag har inte kunnat tagga rätt färger på allt så fråga om du undrar något.
The Wonder Base Stick 3W Buff
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Hypnôse Doll Eyes Mascara 11 Intense Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Ready Set Fix 100 ml
Karina
Beauty Star
12/09/25-16:48
Dem flesta produkter från min vardagliga makeup är från
Dem flesta produkter från min vardagliga makeup är från Beauty akt. I detta inlägg jag vill visa min eye pennan. Älskar använda bruna produkter för ögon. Det ser elegant och dyrt ut🥰
Nikitha
Beauty Star
12/09/25-16:47
Nathalie
Beauty Pro
12/09/25-13:12
Look of the day (för en vecka sen...)  Har fysiskt inte
Look of the day (för en vecka sen...) Har fysiskt inte orkat med varken smink eller hudvård på flera veckor. Men förra fredagen skulle vi äta ute för att fira massa födelsedagar i familjen. Hann aldrig ta bild innan vi åkte så bilden togs i badrummet när jag var sådär trött att jag nästan inte orkade hålla mig upprätt. Jag var glad att jag kunde vara med på middagen även om jag fortfarande betalar priset 💜 Kan inte tagga rätt färger av produkterna tyvärr
Boring Nude Palette
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 295
Glow Play Blush Big Diva Energy
Hypnôse Drama Waterproof Mascara Excessive Black