/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Soniiiz
Beauty Star
23/10/25-20:18
Älskar smink och just nu har jag fastnat i en rosa/lila fas. Och alltid mycket glitter ✨💕
Gel iQ - The Advent Calendar
Dior Backstage Glow Maximizer Palette 001 Universal Glow
Cassandra
Beauty Pro
23/10/25-20:03
Till denna tävling blev det min 5 åriga dotters fantasi look
Till denna tävling blev det min 5 åriga dotters fantasi look för mig, åtminstone för denna kväll. Det skulle glittra men framförallt skulle frostiga pärlor på! Något hon benämnde som frost diamanter 💎 Kände mig som en mörkhårig Elsa i hennes ögon 🩵 Sminkade mig imorse vid 06:00. Så basen är typ 15 timmar 🥲 Och ingen ögonfransböjare eller någon vettig mascara användes för detta. MEN! Den ultra fina paletten från Dolce & Gabbana fick givetvis gå in som en hjälte! ✨ Tyvärr syns det rätt dåligt på bilderna denna kväll. Skyller på ljuset framför handhavande fel 😁 Men vilket skimmer ögonen fick. Och även ögonfransarna fick ta del av skimret som gjorde det lilla extra! Vad det ska experimenteras med denna palette känner jag (som ALDRIG lägger någon ögonskugga någonsin).
Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows 03 Chrome Star
Light Reflecting Foundation Sahel
Poreless Jelly Primer 02 Cherry Kiss
AmeliesMakeupAdventures
Beauty Star
23/10/25-19:52
Bold, sparkling, fantasy fairy. Vad mer kan man önska
Bold, sparkling, fantasy fairy. Vad mer kan man önska 🤩🧚‍♀️✨️
Hydro Grip Primer 10 ml
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Simone
Beauty Pro
23/10/25-19:32(redigerad den 23/10/25-19:32)
✨ Min fantasilook ✨  Smink är något av det roligaste jag
✨ Min fantasilook ✨ Smink är något av det roligaste jag vet. det är verkligen höjdpunkten med att gå upp på morgonen. Till vardags håller jag det ganska basic, men när mörkret faller älskar jag att sitta och leka med färger. En av mina sminkningar blev inspirerade av Pennywise, som också råkar vara från min favorit skräckfilm. Den andra looken fick bli inspirerad av vattnet. Jag älskar att simma och gör det flera gånger i veckan. Sen ville jag göra något med färg, och eftersom jag inte kunde välja en favoritfärg blev det en regnbåge runt ögonen 🌈. Läpparna fick bli blå med glitter, inspirerade av Taylor Swifts album Midnights som jag lyssnade på medan jag sminkade mig.
Pre-Mapped Extensions Cat Eye
Bridgerton Royal Highlighter 1 Iridescent peach
Brow Shaping Gel
Sotnosen
Beauty Pro
23/10/25-19:26
Vilken rolig tävling och vilket härligt pris 💖 jag körde
Vilken rolig tävling och vilket härligt pris 💖 jag körde verkligen all in kände jag men bilderna gör inte riktigt rättvisa 😜 nu snackar vi lösögonfransar de luxe och massa glitter ✨ med hjälp av Lh sparkl flirt så kan man lätt få en vanlig jobb-sminkning till att bli en riktig partylook ✨ jag har Lh sparkl på ögonlocken som ögonskugga, på kinderna som rouge och på läpparna. Denna liquid produkt sitter dessutom som berget, även på läpparna!
Strip Lash 701
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
Hypnôse Doll Eyes Mascara Waterproof 01 Black
Master Eye Brow Pencil Dark Brown
Mini-To-Go Hyaluronic Pressed Hydra-Powder
Mini Blush Orgasm Edge
BadGal Bang Eye Pencil Black
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Porcelaine
Ida
Beauty Star
23/10/25-19:12
Look of the day - naturlig
Look of the day - naturlig
Flawless Satin Moisture Foundation SPF25 101 Light Beige
The Multiple Behave
Pure Color Explicit Vellum Matte Lipstick Lipstick 101 Static
Sculpt & Boost Eyebrow Cushion Cool Fair
Lash Knockout Full Volume Black
Yasmin khan
Beauty Pro
23/10/25-18:18
🍁✨✨
🍁✨✨
Biggie Giga
Lip Injection Extreme Lip Shaper Hot & Spicy
Quickliner For Brows Auburn
Juicy Tubes 19
Pia-Marie
Beauty Star
23/10/25-17:40
Tjej som egentligen föredrar  det naturliga men kan fixa
Tjej som egentligen föredrar det naturliga men kan fixa till mig mycket mer Ex när jag jobbar på SRF