/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
29/10/25-07:50
🍂Onsdagslook🍂
🍂Onsdagslook🍂
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Ready Set Fix 100 ml
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Gabriella
Beauty Pro
28/10/25-19:46(redigerad den 28/10/25-22:49)
Min go-to vardagslook Det här är min all time go-to
Min go-to vardagslook Det här är min all time go-to sminkning enkel, fräsch och alltid snygg! ✨ Jag använder mina absoluta favoritprodukter som är lätta att jobba med och perfekta för en vardagslook. En stor favorit är min blush från Kylie Cosmetics i nyansen Winter Kissed, jag är helt BESATT av den! Min concealer är från tart. Läppenna från kiko Milano nr 33, och till slut min favorit mascara L'Oréal Paris Telescopic Mascara.💖 Det som gör min vardagssminkning lite extra speciell är att jag använder en tunn borste med lite ögonskugga för att skapa en diskret, tunn eyeliner. Det ger ögonen lite mer definition utan att det blir för mycket.  Hoppas ni gillar det 🤍💋💄
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Contour Stick 36 Warm Mocha
Mauve Pressed Powder Palette
Super Fine Brow Detailer Dark Brown
Hogge
Beauty Pro
28/10/25-17:21(redigerad den 28/10/25-17:25)
Dagens look 🦈  Varje gång jag använder Fenty Beauty Lip
Dagens look 🦈 Varje gång jag använder Fenty Beauty Lip Treatment Oil (Black Cherry 🖤🍒) så undrar jag varför jag inte använder den oftare. Ger fukt, gloss, känns lyxig, lagom med och håller länge. Föredrar denna över Clarins! Toppade med en liten dutt i mitten av läppen av IsaDora The Glossy Lip Treat (Raisin 🍇) för lite extra färg. Den bronzinga basen är mest Verso Daily Glow och IsaDora Contour Stick (Dark Almond). 🤎 Vill även hylla Maybellines vattenfasta mascaror då de håller mina asiatiska fransar uppe trots att det var 12h sen jag sminkade mig + jobb i kök + bus på lekplatsen med min skrutt. 🏆
Fenty Treatz Hydrating + Strengthening Lip Oil Passionfruit
The Glossy Lip Treat 64 Raisin
You Mist Setting Spray 100 ml
The Colossal Bubble Waterproof Mascara Black
Contour Stick 36 Warm Mocha
Daily Glow 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Irena
Beauty Pro
28/10/25-11:46(redigerad den 28/10/25-11:58)
En beauty look direkt från solen. Lite glow fick man trots
En beauty look direkt från solen. Lite glow fick man trots allt ☀️ Hoppas alla får en underbar solig dag 💐 Fel nyanser taggade som vanligt 🤣
The POREfessional Foundation 30C Fearless
Glow Play Blush Big Diva Energy
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Lip Cheat Hollywood Honey
Lip Idôle Juicytreat Lip Gloss 00 Clear Ly Obsessed
Amanda
Beauty Pro
28/10/25-10:00
Dagens look ✨  Nu står vi här framför favoritspegeln på
Dagens look ✨ Nu står vi här framför favoritspegeln på jobbet igen. Idag kör vi på lite Bold-faced lilac från Elf Cosmetics på kinder, ögon och läppar.
Camo Liquid Blush Suave Mauve
Linn
Beauty Pro
28/10/25-07:52(redigerad den 28/10/25-08:02)
💕Dagens look💕  Swipe för nya glasögon! 👓   Går ej att
💕Dagens look💕 Swipe för nya glasögon! 👓 Går ej att tagga rätt färger.
Natural Glow Fluid Foundation 5 Deep Tan
Cream Bronzer Sun Kissed
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Juicy Tubes 19
Irena
Beauty Pro
27/10/25-18:16
Min söndagslook. Kände för att köra åt det lite mer
Min söndagslook. Kände för att köra åt det lite mer naturliga hållet. Har hittat en foundation som jag är helt kär i. Varför har jag inte testat denna innan 😍 Har inte kunnat tagga rätt färger men foundation är i nyans 300C (light medium cool) och läppstift i nyans rose brown samt blush i nyans headliner.
Cloud Crush Whipped Lip & Cheek Color Peach Blur
Hyaluronic Hydra-Foundation 100C Cool - Fair
Satin Lipstick Warm Peach
Nikki
Beauty Pro
27/10/25-10:27
Look of the day 🌸🍂  Keep it simple!  Concealer och läppar
Look of the day 🌸🍂 Keep it simple! Concealer och läppar fick räcka i morse. 3 produkter på typ 3 minuter! 😃 Ser lite trött ut men doftar gott gör jag 🤗 (om än lite krock). MAC i färgen Syrup och läppenna från e.l.f i färgen Pinky Swear. 🌸
Infaillible 24H More Than Concealer 322 Neutral 11 ml
Lustreglass Lipstick No Photos
Cream Glide Lip Liner Mocha Move?
Body Badalada 400 ml
L'Eau D'Issey Eau de Toilette 50 ml