/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Malin
Beauty Pro
25/05/24-09:02
Dagens look ✨ Idag ska jag passa på att träffa mina
Dagens look ✨ Idag ska jag passa på att träffa mina tjejkompisar och njuta av några glas i solen ☀️ Självklart är huden preppad med spf och denna följer även med i väskan för att kunna bättra på under dagen.
True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 0,5-2 Very Light
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Flirt
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Contour And Fill Lipliner All In Nude
Fantastick Pink Opal
FlashLight Highlighter Confidence O'Clock
Crayon Black
Perfect Blush 07 Cool Pink
Insta-Tan Bronzing Powder StayCation
Linn
Beauty Pro
25/05/24-08:34(redigerad den 25/05/24-17:34)
💕Before & after💕   Idag satsade jag på en matt
💕Before & after💕  Idag satsade jag på en matt finish! Det brukar jag inte göra.
No Matter Liquid Lipstick Make The Mauve
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair Light
Blended Face Powder Transparency 3
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Infaillible More Than Concealer 320 Cool 11 ml
Inliner Kajal Waterline 56 Blond
Irena
Beauty Pro
25/05/24-06:58
Dagens look - Mac to the matte!   Jag kommer ihåg första
Dagens look - Mac to the matte! Jag kommer ihåg första gången jag testade Macs legendariska foundation Studio fix. Året var 2011 och jag var på jakt efter en heltäckande matt foundation som skulle hålla en hel utekväll. På den tiden var Mac ett ganska nytt märke och erbjöd en rad olika produkter och nyanser som många andra märken saknade. De som arbetade som make up artister inne på Åhléns City Stockholm hade full rulle hela dagen. 13 år senare har Mac gjort det igen, samma foundation, men med en ny formulera som är ännu mer matt (hur det ens är möjligt), men med mer hudvårdande egenskaper. Gjorde en shade match på Macs hemsida och fick veta att nc38 blev min perfekta match. Tycker dock den är aningen för gul, men inget som lite puder inte kan fixa 👍😁 Får typ inte nog av läppcombon Mac Whirl och Thanks it’s Mac. Vill även passa på att hylla världens bästa mascara Lash Idole från Lancome lite extra 🤌. Ladies, vill ni ha längd, böj och volym, KÖP! Önskar alla en fin solig lördag 🌸
Studio Fix Fluid Broad Spectrum Foundation Spf 15 NC38
Lash Idôle Mascara Black
Lustreglass Lipstick Thanks, It's M·A·C!
Lip Pencil Whirl
Extra Dimension Blush Sweets for My Sweet
Porefessional Super Setter 120 ml
Blot Powder/Pressed Medium
Bronze Goddess Powder Bronzer Medium Deep
Precisely, My Brow Wax - Full-pigment Sculpting Brow Wax 4.5
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
24/05/24-08:31
⭐️ Friday Feeling Look 💄⭐️  Älskar pulsen och känslan på
⭐️ Friday Feeling Look 💄⭐️ Älskar pulsen och känslan på fredagar. 🧡🥰 Applicerar dagens läppstift i ett ljuvligt doftmoln av YSL Black Opium EdP. Läppstiftet kommer från Pat McGrath och färgen heter Flesh Fatale och beskrivs som "bronzed rose with golden pink pearl". Kan nog vara mitt dyraste läppstiftsköp men det är också riktigt bra. Krämig formula, rik pigmentering och sitter superbra. Kan i kvalitet och pris jämföras med Lancômes L'Absolu Rouge läppstift, tycker jag. 💄
Black Opium EdP 30 ml
Iconic Blush Kit
High Impact Mascara Black
Luminous Complexion Concealer 01C
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Linn
Beauty Pro
24/05/24-07:28(redigerad den 24/05/24-07:32)
-Makeup Extra Blush Edition-
-Makeup Extra Blush Edition-
Radiant Cream Colour Stick Blush Spring Fling
Linda-Marie
Beauty Pro
23/05/24-19:49
Bad bitch deluxe look!   Körde all in i dag blev även
Bad bitch deluxe look! Körde all in i dag blev även lösfransar 😜😻🌈✨
Matte Lipstick 300 Koko K
Color Pencil Lipliner Sweet Tea
Gen Nude Blonzer Kiss Of Pink
Aso
Beauty Star
23/05/24-19:07
🧡💛
🧡💛
Magic + Ecstasy Eyeshadow Palette
Master Ink Waterproof Eyeliner Matte Black
Mini Laguna Bronzing Powder 01
Starry Escape Blush Duo Palette
Irena
Beauty Pro
23/05/24-18:51(redigerad den 25/05/24-06:31)
Kvällens beauty-look Eau naturale.   Finns nog inget skönare
Kvällens beauty-look Eau naturale. Finns nog inget skönare än att tvätta bort allt smink, smörja på en ansiktsmask och därefter avsluta med en kräm. Hur mycket jag än älskar smink, heltäckande foundations och läppstift så finns det ändå något som är så befriande med att vara helt osminkad. Detta är något jag aldrig skulle ha sagt för ett år sedan, men med bra produkter anpassade för min hudtyp har jag kommit en bra bit på vägen med att acceptera hur min hy ser ut. Vill tipsa om en mask som jag använt som nu säljs ut på skincity. Jag måste nog bunkra upp med några stycken då den försvinner efter månadsskiftet.
Radiance Support Overnight Mask
Sébium Gel Moussant 200 ml
Make My Day Serum Niacidamide 10% 30 ml