/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Rebecka
Beauty Pro
29/11/25-20:35
Älskar den här tiden på året som verkligen innebär extra

Älskar den här tiden på året som verkligen innebär extra allt för mig! 😍🎄

Kan inte tagga något för då kan jag inte ladda upp men ögon - molten metals från Glossgods, läppar - nyx löppenna i pale pink, mac sarin lipstick i myth och non-stick gloss i behaved, bas - nars light reflecting foundation i mont blanc och radiant creamy concealer i vanilla, glossgods secret potion priming lotion och liquid love blush i lover

NAS
Beauty Pro
29/11/25-18:27
look of the day  always in my red tint 💋

look of the day always in my red tint 💋

Love Tint Fiery Red
Perlita
Beauty Pro
29/11/25-16:11
En frostig vinterlook med ljusa, glittrande ögon som fångar

En frostig vinterlook med ljusa, glittrande ögon som fångar ljuset likt snökristaller. Kinderna har en friskt rosig ton och läpparna glänser naturligt med ett mjukt, isigt skimmer.

Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
29/11/25-08:33
💖💜Dagens lilarosa look💜💖

💖💜Dagens lilarosa look💜💖

214 Cream Blush Brush
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Natural Glow Fluid Foundation 5 Deep Tan
Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Sofia
Beauty Pro
29/11/25-00:02
En närmare titt på min Midnight Sun look. 🌅 Till min bas

En närmare titt på min Midnight Sun look. 🌅 Till min bas använde jag främst Haus Labs så jag kan inte tagga de produkterna. Det syns tyvärr inte på bilder men jag hade blonzade kinder och använde en eldig highlighter över hela kinderna också för den där "it's golden hour all the time"-looken.

Till ögonen använde jag främst LH cosmetics som vanligt. Creator palette och Color palette, men även andra paletter kom till användning. Och så LHs crayon i färgen Risha och den nya turkosa Sparkl. 🧡🩵 På läpparna har jag en läppolja från Glossgods.

Kvällens doft blev Zarkoperfume Cloud Collection no 4. ✨️ Ingen parfym doftar mer svensk sommar än den. Och den är guldglittrig! 🧡✨️

Creator Palette
Crayon Gemma
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
Cloud Collection 4 Eau de Parfum 100 ml
Rawan
Beauty Pro
28/11/25-21:36
DIOR - Backstage Face & Body Foundation var the star of the

DIOR - Backstage Face & Body Foundation var the star of the show. Den lägger sig så fint och smälter in och blir en del av huden!

Rawan
Beauty Pro
28/11/25-21:26(redigerad den 28/11/25-21:29)
Saknar sommaren och dess no makeup makeup looks✨ KIKO Milano

Saknar sommaren och dess no makeup makeup looks✨ KIKO Milano - EYELINER DEFINITION WATERPROOF, är den bästa eyelinern på marknaden både för varma somriga dagar och regniga kalla vintrar för att den håller länge och kan gå igenom allt med dig!

Rawan
Beauty Pro
28/11/25-20:39
Var så kär i ögonskuggan här! Färgerna är perfekta och

Var så kär i ögonskuggan här! Färgerna är perfekta och paletterna var så fina att jag inte kunde välja vilka färger jag skulle använda!