/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
13/12/25-12:16(redigerad den 13/12/25-12:36)
✨Dagens look!✨

✨Dagens look!✨

Infinity Deep Palette
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Juicy Tubes 19
Emelie
Beauty Pro
13/12/25-10:49
Redo för årets första julfirande med familjen. Hade tänkt

Redo för årets första julfirande med familjen. Hade tänkt tagga mina sminkprodukter men kunde ej hitta dem. Det mesta är från Hickap utom min foundation som är från Bareminerals.

Ewa
Beauty Pro
13/12/25-10:41
Oerhört svårt att tagga produkter idag!

Oerhört svårt att tagga produkter idag!

https://www.kicks.se/lancome-teint-idole-ultra-wear-stick-foundation-01-beige-albatre

https://www.kicks.se/maybelline-instant-perfector-4-in-1-glow-makeup-1-light

https://www.kicks.se/nyx-professional-makeup-buttermelt-blush-butta-together?search-query=nyx%20buttermelt

Även använt glossgods rouge i färgen lover, isadora contour stick i färgen cool beige, puder från morphe, fixing spray från milk och setting spray från lyko.

Ha en fin dag allihopa! Själv ska jag hänga i ishallen då sonen har poolspel idag 殺

Peach Lip Mask 15 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Malaze
Beauty Pro
12/12/25-19:15
Dagens look och var på väg till jobbet.🤎💝🌺

Dagens look och var på väg till jobbet.🤎💝🌺

Water Resistant Lengthening Mascara
Ready For Fireworks Gift Box
Superstay Vinyl Ink Lipstick Cheeky
Charlotte's Iconic Magic Mini Skin Set
Madagascar Centella Ampoule Kit 4 x 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
12/12/25-14:53
Look of the day för en vecka sen  Min make tog examen förra

Look of the day för en vecka sen

Min make tog examen förra fredagen och är numera polisman och inte bara polis. Som fru är jag dels otroligt stolt över honom men också inte helt nöjd med hans yrkesval sett till att jag nu kommer vara orolig när han går till jobbet på ett sätt jag inte var när han jobbade på ambulans 😅

I vilket fall som, det var en lång dag med ceremoni och sen firade vi ute på restaurang med min familj och en vän. Hans föräldrar är tyvärr döda och hans bröder hade inte möjlighet att resa och vara med. En fin dag oavsett!

Eftersom att taggningsfunktionen inte funkat alls så försöker jag inte ens tagga produkter den här gången

Farah
Beauty Pro
12/12/25-09:28
Dagens look Trevlig helg på er alihopa❤

Dagens look Trevlig helg på er alihopa❤

The Pink Glow Ritual Gift Box
Diorshow Volume & Curl Gift Box
Born This Way Warm Ember Nudes Eyeshadow Palette Warm Ember Nudes
Glowgasm Beauty Light Wand Goldgasm
Linn
Beauty Pro
12/12/25-08:35(redigerad den 12/12/25-09:15)
💕Dagens look💕  Ögonskuggan på ögonlocket är färgen Sun,

💕Dagens look💕

Ögonskuggan på ögonlocket är färgen Sun, under ögat färgen Space dust från paletten Cosmos av märket Anastasia.

Tyvärr fungerar det inte att tagga.

Nathalie
Beauty Pro
11/12/25-14:43
Dagens look!   Kändes lite avkopplande att sminka mig idag,

Dagens look!

Kändes lite avkopplande att sminka mig idag, har pga fysiskt mående inte gjort det regelbundet på jättelänge. Det fick ändå bli något enkelt. Invigde min ena skimmerskugga som jag fått i Glossgods julkalender, det syns inte alls på bilderna men den är en fin mintfärg och är allmänt väldigt levande!

Eftersom att taggingar i princip inte funkar alls just nu så listar jag lite här:

Mascara - Lash Definition Mascara från Nilens Jord Blush - Beauty Light Wand Pinkgasm från Charlotte Tilbury Läppstift - Velvet Teddy från MAC