/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
12/01/26-19:24
Look of the day  När man blendat och blendat och fått till

Look of the day

När man blendat och blendat och fått till en så perfekt blandning att det gör ont att behöva tvätta bort det på kvällen 😍 Men så ser det inte ett dugg blendat ut på bild utan det ser ut som att man har hårda kanter mellan färgerna 😂

Har iaf invigt en del av vad jag fick i Glossgods julkalender! Blushen syns knappt på bilden men är en sån där perfekt naturligt rosig färg på min hudton

Linn
Beauty Pro
12/01/26-08:14
❄️Dagens look❄️  Jag försökte matcha ögonlock, kindben och

❄️Dagens look❄️

Jag försökte matcha ögonlock, kindben och läppar. Till det använde jag Anastasia Cream Bronzer i färgen Amber och Anastasia Satin Lipstick i färgen Warm Peach (läppglans ovanpå).

Strul med taggningen.

Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Irena
Beauty Pro
11/01/26-14:20(redigerad den 11/01/26-14:21)
Dagens look - sunday chill!   Messy bun i håret när man har

Dagens look - sunday chill!

Messy bun i håret när man har sin sista semesterdag och håller på med rensning av allt från kläder till beauty.

Jag kör en lätt sminkning även hemma och idag får mitt nya blush från ysl i nyans Hot Mauve göra jobbet 😍 tror det kan vara ett av mina favoritblush of all times! Pigmenterad som tusan. Den lilla dosan lär räcka i över 1 år.

Make Me Blush Powder 23
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Sotnosen
Beauty Pro
11/01/26-11:00
Look of the day 😍 jag brukar använda antingen flytande

Look of the day 😍 jag brukar använda antingen flytande eyeliner eller kajal men här har jag testat en look utan 💕 fortsätter att botanisera bland glossgods ögonskuggor 💄

Hypnôse Doll Eyes Mascara Waterproof 01 Black
Linn
Beauty Pro
11/01/26-08:44(redigerad den 11/01/26-08:45)
🌈Färgglad look🌈  Det är svårt att tagga rätt!

🌈Färgglad look🌈

Det är svårt att tagga rätt!

The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Juicy Tubes 07 Magic Spell
Virre
Beauty Pro
10/01/26-18:33
Lördagslook!   Jag forstätter min utmaning med att anvånda

Lördagslook!

Jag forstätter min utmaning med att anvånda mer rött läppstift. Köpte Fenty Beautys läppenna och Gloss Bomb Stix i fårgen MVP på Kicks förra veckan efter jag sett en tjej i ett annat forum tipsa om dem. De såg så jäkla snygga ut på henne så jag kunde inte låta bli. Gillar verkligen konsistensen och krämigheten i Gloss Bomb, så måste nog köpa det i fler färger framöver. För första gången på länge använde jag också den foundation som följt mig längst i livet, Teint Idole Ultra från Lancōme. Den har hamnat lite i skymundan brevid Cc-Red från Erborian och Even Better från Clinique som jag båda använt flitigt senaste halvåret. Men nu blev jag påmind om hur mkt jag gillar den!

Kan inte tagga något just nu? Men fråga om det är något speciellt. Mascaran är från Gosh som jag testar i nuläget 😊

Linn
Beauty Pro
10/01/26-08:49(redigerad den 10/01/26-08:50)
⚫️Lördagslook⚫️  Strul med att tagga och tagga rätt färg.

⚫️Lördagslook⚫️

Strul med att tagga och tagga rätt färg.

The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Tindra
Beauty Star
09/01/26-22:57(redigerad den 09/01/26-23:47)
Dagens look!

Dagens look!

MINERALIST Lip Gloss-Balm Love
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Mocha
Luminous Silk Foundation 3.5
High Impact Mascara Black Honey
Dandelion Blush Light Pink