/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Rawan
Beauty Pro
22/01/26-18:56
Här är dagens look!🥰  Det går inte att tagga alla produkter
Här är dagens look!🥰 Det går inte att tagga alla produkter så är det något ni vill veta så är det bara att fråga!🥰
Lait-Crème Concentré 30 ml
New Hydra Pro Glow 50 ml
Ready Set Fix 100 ml
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Legendary Brows Dark Brown
Cheek To Chic Ecstasy
Make Me Blush Powder 23
Hypnôse Mascara Waterproof 01 Black
Better Than Sex Mascara Black
Backstage Smooth Lash Curler
Dior Addict Lip Tint 731 Natural Ginger
Hollywood Superstar Glow Kit
Sofia
Beauty Pro
22/01/26-18:40
Min testprodukt från Nilens Jord är äntligen här efter lite
Min testprodukt från Nilens Jord är äntligen här efter lite klassiskt Postnord-strul! Jag får testa deras Cheeks & lips stick i den härliga korallrosa färgen Guava, så idag blev hela sminkningen korallrosa. 😊 Jag har sticket från Nilens Jord på både kinder och läppar, och till ögonen använde jag 1993 och Blomma palette från LH. ✨️
Cheeks & Lips 7723 Peach
1993 Palette
Blomma Palette
Hogge
Beauty Pro
22/01/26-12:32(redigerad den 22/01/26-12:33)
Dagens look ❄️ Riktigt kallt idag, tror termometern visar
Dagens look ❄️ Riktigt kallt idag, tror termometern visar -1°c men känns som -27°c. Blåser genom benmärgen. 🥶 Såg för någon dag sen att man kunde köpa Paulas Choice Peptide Gloss som duopack nu, så trevligt. Idag har jag använt orginalet (taggad som produkt). 💖
Ambient Lighting Blush Diffused Heat
Eyelash Curler
Revitalessence Skin Glow Foundation 550
Glowing Base 30 ml
The Colossal Bubble Waterproof Mascara Black
The Peptide Plumping Gloss Balm Duo Paula's Choice The Peptide Plumping Gloss Balm Duo
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
22/01/26-08:12
Dagens look och sista för veckan för imorgon ska jag jobba
Dagens look och sista för veckan för imorgon ska jag jobba hemma 🙏🏼 Kör lite rosa blush idag i vinterkylan. Blandade Charlotte Tilburys Pretty Glow blandat med E.L.F Camo blush i Bold-faced Lilac. Kunde inte tagga rätt färg och hittade inte Unreal Blush.
Camo Liquid Blush Suave Mauve
Farah
Beauty Pro
22/01/26-07:23
Cassandra
Beauty Pro
22/01/26-07:07
Dagens look 🤍 Basen består idag av Haus Labs foundation,
Dagens look 🤍 Basen består idag av Haus Labs foundation, Isadora Creme Bronzer, Make Up Store Hydra Silk Setting Powder, Charlotte Tilbury Airbrush Bronzer, Urban Decay All Nighter Setting Spray, Sheisedo eyelash curler samt Lisa Eldrige Kitten Lash mascara ❤️ Basen blev idag flawless, vilket jag tror beror på att jag minskade antalet hudvårdsprodukter i morgonens rutin. Blev enbart Clinisoothe, HaruHaru essence, Purito serum, Paulas Choise Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer. Sen ut och cykla i det kalla isande och extremt blåsiga vädret i ca 20-25 minuter. Bilden är tagen efter detta, och basen höll fint. Men jag känner av hur vädret påverkar huden negativt 🥶
Airbrush Bronzer 4 Deep
The Cream Bronzer 52 Deep
Sofia
Beauty Pro
21/01/26-23:43
Dagens look blev chartreuse och skimrig, men ändå rätt
Dagens look blev chartreuse och skimrig, men ändå rätt diskret. 😊 Liner från Haus Labs och ögonskugga från Juvia's place. På läpparna har jag BeautyAct Ultratint lip balm i färgen Sheer Plum! Har testat det några gånger nu och gillar det. 😊 Fin färg med betoning på sheer, blir väldigt "my lips but better" på mig. Skönt på läpparna och doftar gott, typ svartvinbär?
Ultratint Lip Balm Sheer Plum
Suede Powder Blush Matte Sundress Szn
NAS
Beauty Pro
21/01/26-17:27
Today's look ❄️
Today's look ❄️
Benetint – Läpp- & Kindtint Dark Cherry
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Cashmere & Palo Santo Eau de Parfum 100 ml