/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Yasmin khan
Beauty Pro
23/01/26-23:41
Anna
Beauty Pro
23/01/26-18:17(redigerad den 23/01/26-18:58)
En vardagslook med svullet ansikte som säger att jag bör
En vardagslook med svullet ansikte som säger att jag bör börja med Gus Sha och sova mer🌸! Idun-minerals tinded Moisturizer, Nars Concealer, Mac läppstift och läppenna, Sensei bronzer, Becca under eye brightening ( som verkar utgå )Charlotte Tilbury Highlighter!
Gloss Absolu Discovery Set Kerastase Gloss Absolu Discovery Set
Treatment Mist 25 ml
Liquid Peptides Advanced MP 30 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
23/01/26-15:28
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Malaze
Beauty Pro
23/01/26-09:54
Dagens look, Är förkyld, trött och känner mig inte som mig
Dagens look, Är förkyld, trött och känner mig inte som mig själv.
Superstay Vinyl Ink Lipstick Cheeky
Haute Couleur Crayon Khôl 110 Noir Silk
Telescopic Mascara Black
Gen Nude Cheek Duo Gift Box
Luminous Silk Foundation 3.5
Ari By Ariana Grande Eau de Parfum 100 ml
Cassandra
Beauty Pro
23/01/26-07:16
Såg en fråga kring denna bronzer igår. Kom då på i morse att
Såg en fråga kring denna bronzer igår. Kom då på i morse att bonusdottern fick den i födelsedagspresent nyligen. Så passade på att testa den. Den är extremt pigmenterad! Behövde inte använda mycket för att få färg. Så testar man den, ta ytterst lite att börja med för att sedan bygga upp vid behov. Duttade på lite med en borste och fick sedan använda en annan borste för att blenda ut den. I övrigt super fin på huden. Tycker färgen blev fin. Och plus på att den hamnar inom budget alternativ 🤎 Lär hålla ett par år med tanke på att det knappt behöva produkt för resultat. I övrigt är det Haus Labs som foundation, make up store hydra silk powder, Hourglass mascara. Hoppas ni alla får en trevlig fredag ✨
Sofia
Beauty Pro
23/01/26-06:46
Dagens look blev ljuslila. Jag gillar egentligen inte lila,
Dagens look blev ljuslila. Jag gillar egentligen inte lila, men det passar bra ihop med korall och jag testar mitt blush från Nilens Jord även idag. 😊 Jag har använt LHs Daybreak palette som nog inte finns hos Kicks längre och Sparkl i färgen Magic.
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Wicked
Kim
Beauty Pro
22/01/26-23:09
Ögon: Mascara - L'Oréal lash paradise waterproof (grym)
Ögon: Mascara - L'Oréal lash paradise waterproof (grym) Ögonskuggsprimer - Nars Smudge Proof Eyeshadow Base (skuggan sitter snyggt i 12 + timmar) Skuggor - Anastasia Sultry palette och Anastasia Embers Palette Tightliner - Isadora The Intense Eyeliner Bas: Makethemake Cica Buildable Foundation (riktigt bra, fyndade på rea) Bronzer och highlighter - Makethemake baked trio Blush - Idun Minerals Plommon By Terry Loose powder Hyaluronic Hydra-Powder Läppar: Mac Lipliner i Soar Mac Satin lipstick i Faux Nars Afterglow Lip Balm I orgasm
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni provat någon produkt från makethemake?
11Bidrag
Ja
Nej
Rawan
Beauty Pro
22/01/26-18:56
Här är dagens look!🥰  Det går inte att tagga alla produkter
Här är dagens look!🥰 Det går inte att tagga alla produkter så är det något ni vill veta så är det bara att fråga!🥰
Lait-Crème Concentré 30 ml
New Hydra Pro Glow 50 ml
Ready Set Fix 100 ml
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Legendary Brows Dark Brown
Cheek To Chic Ecstasy
Make Me Blush Powder 23
Hypnôse Mascara Waterproof 01 Black
Better Than Sex Mascara Black
Backstage Smooth Lash Curler
Dior Addict Lip Tint 731 Natural Ginger
Hollywood Superstar Glow Kit