/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Marian
Beauty Pro
22/11/24-15:24
Så kul att skapa denna look🍂🫧  Hade även velat se
Så kul att skapa denna look🍂🫧 Hade även velat se @Irena & @Linda-Marie skapa en look😍
majaholmstrom
Beauty Pro
22/11/24-14:38
TIPS🤍 Maybelline Lash Sensational mascara waterproof
TIPS🤍 Maybelline Lash Sensational mascara waterproof Tweezerman - lash curler Jag har alltid haft långa fransar och i många år haft problem med att dom inte håller sig uppe under hela dagen utan faller ner och lägger sig platta Samma med att jag haft svårt att kunna hitta en mascara som gör att mina fransar ser långa ut men ändå inte bara sticker rakt upp Dessa två produkter har verkligen räddat mig - Mascaran gör att mina fransar håller sig fina och uppe hela dagen och är absolut inte svår att få bort heller med borttagning - Fransböjaren böjer mina fransar sååå enkelt och fint och är lätt att jobba med så man kan böja dom precis som man vill
Lash Sensational Mascara Intense black
Classic Lash Curler
Linn
Beauty Pro
22/11/24-09:32(redigerad den 22/11/24-09:56)
🖤 Midnight Beauty Challenge 🖤  Som jag redan nämnt så
🖤 Midnight Beauty Challenge 🖤 Som jag redan nämnt så kommer jag antagligen köpa en palett från LH cosmetics som heter Daybreak. Kommer nog även köpa en till foundation från Hickap, den jag använde idag.
Daybreak Palette
Fire Wings Mascara Black
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Radiant Cream Colour Stick Blush Spring Fling
Suggested missionSe alla
Var snabb!
No makeup Makeup look 🤩
35
Sofia
Beauty Pro
22/11/24-08:27(redigerad den 22/11/24-11:07)
🖤 Min look inspirerad av black week. 🖤 Använde Daybreak
🖤 Min look inspirerad av black week. 🖤 Använde Daybreak palette från LH cosmetics, blev inspirerad av att @Linn tänkte köpa den. 😁 Använde även min favoritmascara som tyvärr är så slut att jag fick använda en annan mascara över. LH cosmetics Soft volume mascara ska definitivt inhandlas under black week, kan inte vara utan den!
Daybreak Palette
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Amanda
Beauty Pro
22/11/24-07:08
Testade LH Cosmetics ’Bestie’ idag.  Som vanligt när jag
Testade LH Cosmetics ’Bestie’ idag. Som vanligt när jag inte använder individuella fransar upplever jag att det är svårt att få dom rätt böj så de riktigt ska smälta in seamless med mina egna. Ska försöka forma dom senare så de är redo för nästa gång jag använder dom. Dom är perfekt whispy och kommer bli toppen som halvfransar (klippte av en på mitten då de ser likadana ut i början och i änden). Överlag är jag väldigt nöjd med dom! Prisvärt att kunna köpa ett par och ”få två”. Ha en fin helg!
The Lash Bestie
Atefe
Beauty Star
22/11/24-04:56
Tolka looken – Retro Revival Christmas Edition ⛄️🎄
Tolka looken – Retro Revival Christmas Edition ⛄️🎄
Wet Detangler Hairbrush Black
Root Boost 250ml
Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Long-Lasting Liquid Liner Intense 01 Black
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
21/11/24-20:10
Black week inspired makeup look!!! 🖤🌚🕶️ Also, I am
Black week inspired makeup look!!! 🖤🌚🕶️ Also, I am planning to buy Milk Hydrogrip primer for my combination skin. Is it worth buying?
Sofia
Beauty Star
21/11/24-20:00
En bronzig och glowig sminklook💕
En bronzig och glowig sminklook💕
Teint Idole Ultra Wear Foundation 315C