/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Amanda
Beauty Pro
03/02/26-09:01(redigerad den 03/02/26-09:08)
Dagens look, med nytt fräscht hår. Det är väldigt ovant dock
Dagens look, med nytt fräscht hår. Det är väldigt ovant dock då jag även bytte märke. Detta märke verkar ha väldigt fina strån likt mitt eget, vilket är bra men det gör även att känslan av fyllighet inte är densamma som det brukar vara när man satt i nya extensions. Hoppas jag ska vänja mig 🙈 färgen känns väldigt fräsch iaf! Andra bilden är bakifrån nu och sista bilden är före bilden.Körde på en lite kallt rosig och naturlig look idag.
Unreal Blush Stick Pretty Glow
Linn
Beauty Pro
03/02/26-08:25
🪩Dagens look🪩  Svårigheter med taggning.
🪩Dagens look🪩 Svårigheter med taggning.
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Irena
Beauty Pro
02/02/26-19:53
En mer naturlig look från i helgen. Lite roligt hur man
En mer naturlig look från i helgen. Lite roligt hur man ibland lägger flera tusen på dyra sminkprodukter, men faktiskt uppnår ett lika bra resultat, om inte bättre med budget. Här har jag använt maybellines matte + poreless foundation, elf blush i nyans allways rosy, L’Oréal mascara och L’Oréal concealer samt ögonskugga från nyx. Tror det dyraste jag har är min primer från Hourglass 😀 Fortfarande lite knas med att tagga produkterna
Fit Me Matte & Poreless Foundation Classic Tan
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
02/02/26-08:06
Dagens look. Idag ska jag till frisören och bara därför
Dagens look. Idag ska jag till frisören och bara därför presterar håret på topp 😅 men det ska bli skönt att fräscha till det och byta färg inför 2026 😍 Testade mina nya produkter idag, mycket nöjd med alla tre. Kan dock bara tagga en och fel nyans men lade upp en bild på dom.
Unreal Blush Stick Pretty Glow
Linn
Beauty Pro
02/02/26-07:54
⭐️Dagens look⭐️
⭐️Dagens look⭐️
GEN NUDE Blonzer Kiss of Mauve
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Sotnosen
Beauty Pro
01/02/26-15:56
Look of the day 😍 fuskat mig till lite sunkissed look med
Look of the day 😍 fuskat mig till lite sunkissed look med hjälp av Beauty act bronzer 🫶🏻
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Linda-Marie
Beauty Pro
01/02/26-09:23
Fake it until you make it! Ingen bra dag men sminket på och
Fake it until you make it! Ingen bra dag men sminket på och redo för jobb dag. Danessa Myricks paletten är en dröm att jobba med! Läppar: Hourglass Phantom lipgloss trace
Ambient Lighting Edit Brush Dragon
Linn
Beauty Pro
01/02/26-08:57
🍬Dagens look - Bubblegum pink🍬  Problem med taggning, tex
🍬Dagens look - Bubblegum pink🍬 Problem med taggning, tex rätt färg.
Born This Way Super Coverage Concealer Sable
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Eyelash Curler