/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Pro
20/02/26-15:25
En lätt smokey eye denna lediga fredag – strax bär det av
En lätt smokey eye denna lediga fredag – strax bär det av mot middag och spelning med Jay Smith! 🎶 Hinner inte kämpa med att tagga produkter.. Ögonskugga – LH Creator palette, blush – Fenty (minns inte men färgen heter Tahiti teaze), läppolja – Glossgods i färgen Cherry cola, contour – Haus Labs contour stick. ✌🏻
Creator Palette
Hogge
Beauty Pro
20/02/26-15:05
Dagens look en trött fredag efter jobb, blev snabbt och
Dagens look en trött fredag efter jobb, blev snabbt och enkelt imorse för ska ändå duscha innan vi ska iväg på äventyr ikväll.🫡 I somras gav jag typ upp primers för tyckte alla lager tog för lång tid, väntar man inte tillräckligt så blir det smulig och blabla.. Tycker sminket håller bra med SPF + sprayar alltid borstarna med settingspray innan sminkning så det fastnar lite mer. Så just nu testar jag Milk Makeup Hydro Grip Set + Refresh Spray, just för namnet. Just denna 2-fas settingsprayen är alkoholfri (ett måste för mig som är en torris!) samt att den är "superladdad med makeupfästande blått agaveextrakt, fuktgivande hyaluronsyra, och lystergivande niacinamid som fixerar makeupen." 🌵💦 Jag sprayar ett tunt lager innan jag börjar sminka mig + några sprut på mina borstar så cremeprodukterna blir lättare att dutta på. Jag tycker absolut att sminket håller bättre när jag använt den. Misten är bra och produkten fördelas jämnt, doftar inget speciellt. Pluspoäng för att den finns både i 50ml + 100ml och att den ingår i Kicks Baskampanj = 20% rabatt just nu. 🥳 Försökte tagga produkterna basen är: - Lancome Natural Skin-Glow Serum Concealer - Sensai Bronzing Gel - Seansai Glowing Base + Nudestix Nudies Matte "Beach Babe" för en lätt, glowig blush - Hourglass Ambient Lighting Blush "At Night" - LH Cosmetics Infinity Filter Trevlig fredag på er! 🫶
Hydro Grip Set + Refresh Spray 50 ml
Balmade Variety Gift Box
Telescopic Waterproof Mascara Black
Sezen 💕💫
Beauty Beginner
20/02/26-12:17(redigerad den 22/02/26-22:59)
Julens glam-look ✨ Kände mig som en stjärna den kvällen.
Julens glam-look ✨ Kände mig som en stjärna den kvällen. 🎄💋
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Plush Peach
Powder Kiss Lip + Cheek Mousse Warm Hug
Lash Idôle Flutter 01 True black
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Highlighter 5
Intense Treatment Pads 50 pcs
Hydrating Toner 200 ml
Bye Bye Under Eye Concealer 14.5 Light Buff
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Cassandra
Beauty Pro
20/02/26-11:38
Dagens 💄 Min hållbara bas som jag inte går ifrån nu.
Dagens 💄 Min hållbara bas som jag inte går ifrån nu. Speciellt under vinterhalvåret är fukt flera lager! Men den produkt som bidragit till att en primer är onödig är min Paulas Choice Pro-Collagen Peptide plumping moisturizer. Håller sminket på plats och har sedan jag testade den utan primer så var det en fullträff 👌🏽
Plumping Headliners
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 2N2 BUFF
Make Me Blush Powder 23
Linda-Marie
Beauty Pro
20/02/26-08:04
Hade tid hos frisören igår, så då tvingade jag mig själv
Hade tid hos frisören igår, så då tvingade jag mig själv till att piffa med smink.
Electric Currant Eyeshadow Palette
Amanda
Beauty Star
19/02/26-19:45
Bäst bas med min IT cosmetics CC cream,  använder nyans
Bäst bas med min IT cosmetics CC cream, använder nyans medium. En lite mer sminkad feeling med lancome Le Crayon Khôl Eyeliner Pencil
Linn
Beauty Pro
19/02/26-08:28(redigerad den 19/02/26-08:32)
🌺Dagens look🌺  Ny läppenna och ögonbrynspenna som inte
🌺Dagens look🌺 Ny läppenna och ögonbrynspenna som inte kommer från KICKS.
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Juicy Tubes 07 Magic Spell
Rebecka
Beauty Pro
18/02/26-18:27
Jag håller på att experimentera med att hitta en vardagslook
Jag håller på att experimentera med att hitta en vardagslook och nu börjar jag närma mig något känns det som! Dock behöver jag någon dunder-brynprodukt. Så dela gärna era absoluta favoritprodukter och berätta varför 🥰