/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Ingrid
Beauty Star
09/03/26-12:18
Vill bara tipsa om ett litet hack jag använder mig av på
Vill bara tipsa om ett litet hack jag använder mig av på morgonen när jag har snoozat lite längre än vad jag borde🤭 när tiden inte räcker till tar jag bara min vanliga dagkräm och ett lager med settingsspray, jag använder caias. Det blir väldigt glowigt och ser ut som att jag har sminkat mig, idag tog jag även lite blush men tycker att det ger ett bra resultat trots arbetsinsatsen
Linn
Beauty Pro
09/03/26-08:18
Dagens look 🌺  Strul med att tagga!
Dagens look 🌺 Strul med att tagga!
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Juicy Tubes 07 Magic Spell
Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Noa
Beauty Pro
08/03/26-19:44
Nog är eyelinern den bästa accessoaren man kan ha! För någon
Nog är eyelinern den bästa accessoaren man kan ha! För någon som inte lyckats finna sig in i ögonskugga är en riktigt skarp, välplacerad eyeliner det bästa sättet att definiera ögat. En kort vinge på förmiddagen eller lång till fest, när du väl hittar en form som fungerar för dig finns det inget bättre! 💕
Epic Ink Liner Waterproof 01 Black
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Anna
Beauty Pro
08/03/26-18:32(redigerad den 09/03/26-06:27)
Har haft en helg med bara min T, vi har slappat och tagit
Har haft en helg med bara min T, vi har slappat och tagit det lugnt i sol och vårluft Köpt endel hämtmat, varit ute och gått långa promenader och tränat på lördagskvällen på gymmet 22.00-23.00. så skönt när det är tomt och så skönt när det är tomt på folk där. Blev ingen fest igår eftersom den som fyllde är sjuk. Men väldigt skönt att vara hemma och vila. Då menar jag vi inte åkte in mot riktiga stan ( Stockholm) från den småstad vi flyttat ut till för att ha nära till naturen. Och nu börjar ju bästa tiden här, vid hav, å och sjöar i Roslagensfamn💚🌞 Helgens mood framgick väl, vi njuter av solen och återhämtning i förväntan av våren som kommer nu 🥰🌞💚💕🌱🩵 Fär att ha lite färg i solen så plockade jag fram bronzersticket från BeautyAct för att få ännu lite mer färg till min nya fina bas som har liiite färg även den. Ville se lite fräsch ute i vårsolen på Söndagen😎 ( På lördagen var det endast solskydd med Tint från Heliocare och Concealer under ögonen, då var det grått ute) Väldigt knepigt att tagga idag, vill tagga min fina Armani Lomnius Silk Tinted Foundation i L2 och även mitt bronzerstick från BeautyAct och min LH Cosmetics Waterproof Mascara 💖
L'Oréal Professionnel Metal DX Shampoo 300 ml
No. 4 Fine Bond Maintenance Shampoo 250 ml
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Nikki
Beauty Pro
08/03/26-13:13
🩶🤎 Cosy Sunday 🤎🩶  Håller det enkelt med fokus på läppar
🩶🤎 Cosy Sunday 🤎🩶 Håller det enkelt med fokus på läppar och kinder. Skippar helt ögonsmink idag pga lite pollenirriterade ögon de senaste dagarna.
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Iconic Blush Kit
Macximal Silky Matte Lipstick Unbothered
2000 Calorie Lip Glaze 85 Floral Cream
Goddess Eau de Parfum 50 ml
Irena
Beauty Pro
08/03/26-10:08(redigerad den 08/03/26-10:15)
Internationella kvinnodagen 🌹 Helgens mood - att byta
Internationella kvinnodagen 🌹 Helgens mood - att byta hårfärg hemma själv som blev snäppet mörkare än vad jag ville men så får det vara … oooooch att köra på rött läppstift, om så bara i hemmets vrå 😃 Ni som följt mig här vet hur rädd jag är för röda läppstift. Den här nyansen heter It’s a red for me, passar rätt bra i sammanhanget ❤️ har även ett nytt blush från Moira i nyans cinnamon roll som jag är helt kär i, kolla pigmentet och skimret. Se bild två för en HD bild 🌟 Vill skicka massor av kramar och kärlek till alla i communityt idag 🌹 Är för lat för att tagga produkter så undrar du något är det bara o fråga 🥰
Linn
Beauty Pro
08/03/26-08:50(redigerad den 08/03/26-08:53)
💙Dagens look💙  Använde mig av Hickap Wonder Stick
💙Dagens look💙 Använde mig av Hickap Wonder Stick Terracotta Queen och idag upplevde jag att den var lättare att blenda!
Eyeshadow Palette Modern Renaissance
Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Malaze
Beauty Pro
07/03/26-15:41
Helgens beauty mood♥️ Jag har länge längtat efter att
Helgens beauty mood♥️ Jag har länge längtat efter att använda smink. Det är konstigt, men ibland vill man göra sig redo och må bra, så den här helgen var en sådan. Så jag hörde vad mitt hjärta ville och gjorde mig redo. Gick ut med min man och hade det jättekul. Självvård är viktigt.  Jag använde foundationen som jag fick som testare från kicks Estée Laudier i nyans 4N1, mascaran jag har från Beauty Act 38 Lengthening Mascara och läppstiftet är Max Factor och blush är Pixi Fleur.
Prickly Pear Hydra Primer 30ml
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 2N2 BUFF