/ 💜 FĂ€rgchock pĂ„ min födelsedag 💜 Jag Ă€lskar alltid lila
Nathalie
Beauty Pro
05/06/25-11:38
💜 FĂ€rgchock pĂ„ min födelsedag 💜   Jag Ă€lskar alltid lila
💜 FĂ€rgchock pĂ„ min födelsedag 💜 Jag Ă€lskar alltid lila smink pĂ„ andra men har svĂ„rare för det pĂ„ mig sjĂ€lv, vilket jag nĂ€mnt varje gĂ„ng jag gjort en lila look 😅 Lila Ă€r min favoritfĂ€rg och jag kĂ€nde att om det Ă€r nĂ„gon gĂ„ng jag ska ha lila sĂ„ Ă€r det vĂ€l idag!? Har matchat med lila skor. Idag fyller jag 37 Ă„r och Ă€r ensam hemma sĂ„ jag Ă€r just nu ivĂ€g pĂ„ en utflykt dĂ€r jag bara tĂ€nker göra roliga saker för att jag vill. Jag gör rĂ€tt fĂ„ sĂ„na hĂ€r utflykter sĂ„ jag passar pĂ„. Maken Ă€r bortrest för han tar examen i sitt nya yrke idag, sonen Ă€r ivĂ€g med klassen för att de tar studenten pĂ„ tisdag. Det kĂ€nns sĂ„ overkligt att skriva det. Jag Ă€r 37 Ă„r och har en vuxen son som nu snart börjar sitt sjĂ€lvstĂ€ndiga liv? Jag Ă€r idag lika gammal som min mamma var nĂ€r hon blev mormor! Ögonskuggan sĂ€ljs inte hos Kicks och jag rekommenderar ingen att köpa den, har ett contour stick frĂ„n Isadora ocksĂ„ som aldrig gĂ„r att tagga. Allt annat Ă€r taggat i inlĂ€gget 🙂
Radiant Skin Tint Moisturiser 01C
BeautyAct
Radiant Skin Tint Moisturiser 01C
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
IT Cosmetics
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
HypnĂŽse Drama Mascara 01 Black
HypnĂŽse Drama Mascara 01 Black
Glow Play Blush 9 Blush Please
MAC
Glow Play Blush 9 Blush Please
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
MAC
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Blotting Powder Translucent
LH cosmetics
Blotting Powder Translucent
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Smashbox
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
FortsÀtt utforska gemenskapen!