Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Beginner
03/03/24-13:28 (redigerad den 03/03/24-13:30)
urban decay är bästa märket enligt mig, deras all nighter setting spray är verkligen räddaren i nöden när man har ett lökigt jobb.
Alma
Beauty Beginner
03/03/24-13:28
Mina favoriter
Julia
Beauty Beginner
03/03/24-13:27
Favoritbas som jag ALLTID återkommer till - Nude Glow från IT Cosmetic! 👌🏼 IDUNs settingspray är fantastiskt! Ger lyster och känns SÅ skön på huden! Beroendeframkallande!
Linn
Beauty Beginner
03/03/24-13:21
Matilda
Beauty Star
03/03/24-13:21
Mitt favoritmärke är lancome! Deras hydra zen glow är riktigt bra, lägger sig väldigt fint under smink eller bara att ha på huden utan smink. Ser fräsch ut. Även deras mascara idole blir riktigt fin på fransarna. Det bästa settingsprayet är dock fr9n urban decay. Finns inget bättre som får sminket att hålla hela dagen.
Anna Katarina
Beauty Beginner
03/03/24-13:17
Jennifer
Beauty Beginner
03/03/24-13:17
All nighter är det enda setting sprayet som får mitt smink att sitta heeela dagen. Sminket ser som nytt ut i slutet av dagen. It cosmetics CC cream är så himla lätt så att den knappt känns på huden, jag har ganska röd flammig hud på grund av min akne och den täcker det så himla fint!
Amanda
Beauty Beginner
03/03/24-13:15
Bästa parfymen med blommig doft Lätt men täckande från It cosmetics Till sist en väldigt bra solkräm som används mycket under sommaren