Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
VEND
Beauty Beginner
03/03/24-15:34
Mina favorit produkter är 100 % från biotherm! Litar på dom i alla lägen, mina favoriter är serumet med plankton, deras olje rengöring och flera krämer! Love it ❤️‍🔥❤️‍🔥
Jov
Beauty Beginner
03/03/24-15:32
Mitt favorit märke är Lancome och min favorit produkt från Lancome är parfymen La vie est Belle edp.
alma.forss
Beauty Beginner
03/03/24-15:23
1. lancôme är min favorit!! 2. och sedan la vie est belle parfymen😍😍
Sofia
Beauty Beginner
03/03/24-15:20
1. Urban decay är min stora favorit sedan 10+ år tillbaka. Jag är en sminkälskare av rang och Urban Decays produkter har inspirerat mig med sina unika kollektioner såväl som stapelvarorna Primer potion och All nighter setting spray. 2. Favoritprodukten utser jag till den första Naked-paletten. Den har en kultstatus och jag har tre extra sedan den togs ur sortimentet.
Patrick
Beauty Beginner
03/03/24-15:19 (redigerad den 03/03/24-15:21)
1. Mitt favoritmärke är Biotherm  2. Favoritprodukten är Biotherm Homme Aquapower 72h Gel-cream. Den fuktar huden bra när man jobbar framför en skärm hela dagarna som torkar ur huden.
Maja
Beauty Beginner
03/03/24-15:13 (redigerad den 03/03/24-15:15)
My beautyhack💞❣️🌹
Petra
Beauty Beginner
03/03/24-15:11
Allt som behövs för en snabb enkel makeup som håller hela dagen
Besökare #137033942
03/03/24-15:10
1. Urban decay är favoriten! 2. All nighter setting spray, med en bra grund genom hudvård, är allt du behöver för att inte behöva oroa dig om hur sminket ser ut under dagen respektive kvällen. Så fort den håller på och ta slut, läggs en ny beställning på samma produkt -- ett måste i sminkväskan!