Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Emilia
Beauty Beginner
03/03/24-17:29
it cosmetics
Gabriella
Beauty Star
03/03/24-17:25
1 Urban Decay setting spray. 2 it cosmetic cc nude foundation och bye bye dark spots concealer
sarayusuuf
Beauty Beginner
03/03/24-17:23
Towe
Beauty Beginner
03/03/24-17:18
Enkel och effektiv rengöring, avslutas med fukt som varar hela dagen eller natten.
Michaela
Beauty Beginner
03/03/24-17:16
Behöver inget annat än dessa produkter, huden strålar och jag känner mig pigg och fräsch hela dagen.
Ebba
Beauty Beginner
03/03/24-17:00
Jag har valt de 3 viktigaste stegen i min sminkrutin. Som är mascara, cc cream/foundation och setting spray. 1. Lancome Hypnose mascara är min all time favorit, den ger sååå mycket volym och separerar mina fransar. 2. It Cosmetics CC cream ger det finaste glowet och resten av sminket lägger sig så fint ovanpå. 3. All nighter setting spray är en produkt alla borde ha. Sminket håller hela dagen och flyttar inte på sig, kommer aldrig byta settingspray.
ellinor.fredholm
Beauty Beginner
03/03/24-16:40
Fyra fantastiska skönhetsprodukter! Använder dem varje dag!
Sofia
Beauty Star
03/03/24-16:40
Jag säger bara all nighter är ALLT.. den fixerar och håller hela natten. Kyssar, svett och tårar, sminket sitter som ett smäck. Lancomes hypnose är det enda jag behöver på en öde ö. Den trollar vilket tråkigt ansikte som helst till en clean girl. Fångar både de små och raka fransarna till riktigt fina solfjäder. Det är verkligen en hypnotisk produkt!