/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Victoria
Beauty Beginner
04/03/24-07:46
Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Light
All Nighter Setting Spray 118 ml
Min ABSOLUTA favorit som jag aldrig kommer sluta köpa är ”Urban decay - All nighter setting spray” BÄSTA produkten. Med dessa två produkter i mitt beauty kit blir basen som en dröm!!!! 🌟
Petra
Beauty Beginner
04/03/24-07:42
Erol
Beauty Beginner
04/03/24-07:40
Proshield Flexball Razor
Björn Axén Tools - Beard & Hair Trimmer
Sauvage After-Shave 100 ml
Fusion5 Proshield Razor Blades
Perfekta setet för en man
Marjatta
Beauty Beginner
04/03/24-07:35
Powerful-Strength Dark Circle Reducing Eye Cream 15 ml
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Mina två favoritmärken är Kiehls och Lancome. Jag gillar Kiehls produktserie med c-vitamin, kanonbra. Lancomes serum, creme och ögoncreme i Renergieserien är toppenbra också.
Jennifer
Beauty Beginner
04/03/24-07:35
Ultra Facial Cream SPF30 50 ml
Creamy Eye Treatment With Avocado 14 g
Ultra Facial Overnight Rehydrating Mask 100 ml
Tävling: Mitt favoritmärke är Kiehls och i stort sett alla mina hudvårdsprodukter är från Kiehls, älskar märket! Min favoritprodukt är Avocado eye cream Kiehls
Meri-Maija
Beauty Beginner
04/03/24-07:32
Skin Full Cover Concealer Cool Sand
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 125W
Halo Cream Blush Cheek + Lip Gloss Sunset
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Beach Breeze
Perfekta basen 💖
Rebecca
Beauty Beginner
04/03/24-07:18
Hypnôse Le 8 Mascara
Tävling: Favorit, använt i många år! Har inte hittat någon bättre än Lancome hypnose mascara ! Denna setting spray köpte jag till min dotter och testade själv, fantastisk :) Vore kul att vinna och testa lite olika produkter.
Saga
Beauty Beginner
04/03/24-07:01
Your Skin But Better Foundation 11 Fair Neutral
Waterlover Face Sunscreen SPF50 50 ml
Oil Therapy Baume Corps Moisturizing Shower Gel 200 ml
Jag har svårt att välja om mitt favorit märke är Kiehls eller Bioterhm, jag använder mig typ bara av dessa märken i min hud-och kroppsvård! Meeeen om jag måste välja så är min all time favorit produkt Kiehls Magic Elixir, den lugnar kliande hårbotten och får håret att bli såå mjuk och friskt efter en tids användning!🤩🤩