/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Stella
Beauty Star
10/12/23-13:09
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Brazilian Joia Milky Leave-In Conditioner 210 ml
Naked 2 Basics Palette
Afterglow Liquid Blush Dolce Vita
Dom här produkterna har varit mina drömprodukter så länge men har tyvärr inte kunnat lägga pengar på dom😍Mitt största intresse är skönhet så skulle vara så kul att vinna!!!så rolig tävling
Paula
Beauty Pro
10/12/23-12:56
Lift Focus Essence 40 ml
Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
Lost Cherry All Over Body Spray
Joli Rouge Satin Lipstick 732 Grenadine
Jag vill vinna ett beauty kit eftersom det skulle vara en fantastisk möjlighet att utforska nya produkter och ta hand om mig själv. Det skulle ge mig chansen att upptäcka och prova olika skönhetsprodukter som jag kanske inte skulle ha testat annars. Att vinna detta beauty kit skulle inte bara vara en rolig upplevelse, utan det skulle också vara ett sätt för mig att unna mig själv och lägga lite extra fokus på min egen välbefinnande. Tack!!❤️🌺
dalia.a.alsharifi
Beauty Beginner
10/12/23-12:08(redigerad den 10/12/23-12:11)
Hydra Liner Metallic Lustre Lilac
Inliner Kajal Waterline 56 Blond
Advent Calendar – 24 Nordic Beauty Secrets
Quickliner For Eyes Eyeliner Really Black
Jag skulle verkligen vilja vinna det här eftersom min mamma har önskat sig dessa till sin födelsedag men jag har inte råd med att köpa de, det skulle betyda jätte mycket om jag vann de.
Tamar
Beauty Star
10/12/23-12:01
Miss Dior EdP Gift Box
Rouge Blush - Limited Edition Powder Blush 211 Precious Rose
Rouge Blush Cheek And Cheekbone Blush 219 Rose Montaigne
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 45 mm
Har alltid velat testa dessa produkter, då jag är student så kan det vara svårt att få ihop det. Detta hade varit den perfekta julklappen till mig i år. Allt jag önskar💕
Vivi
Beauty Beginner
10/12/23-11:10
Lost Cherry EdP 50 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Jag önskar mig dessa produkter och har valt dessa med anledning av att jag alltid velat ha Tom Ford parfymen men har aldrig haft den som prioritet på inköpslistan. Den doftar fantastiskt och passar både under vinter- och sommartid. WOW sprayen har jag tidigare beställt i reseförpackning då jag hört så gott om den och önskar mig därför den i julklapp fast i fullsize då mitt långa hår behöver få lite liv och glans nu när det är så kallt och mörkt ❄️⛄️🎄 Dessa två produkter i kombination med varandra ger en fin hårlook samt att man lämnar en gudomlig doft efter sig ✨✨✨ 
jaquelinealpvik
Beauty Beginner
10/12/23-10:47
Lina Mousa
Beauty Beginner
10/12/23-10:46
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
The Natural Glow Ritual Dior Set - Lip Oil, Blush and Nail Cream
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Hoppas på vinst nu ✊🏽✊🏽🌸🌸
Silvia
Beauty Beginner
10/12/23-10:39
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Mini Modern Renaissance Eye Shadow Palette
ROD VS9
Mini Blush Orgasm
Produkter jag alltid velat testa men aldrig haft råd för är ju då klyschigt nog en fattig student! Hade varit en dröm att få hem dessa produkter då jag suktat i år efter dessa produkter 🤩