/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Saga
Beauty Beginner
04/03/24-07:01
Your Skin But Better Foundation 11 Fair Neutral
All Nighter Setting Spray 118 ml
Waterlover Face Sunscreen SPF50 50 ml
Oil Therapy Baume Corps Moisturizing Shower Gel 200 ml
Jag har svårt att välja om mitt favorit märke är Kiehls eller Bioterhm, jag använder mig typ bara av dessa märken i min hud-och kroppsvård! Meeeen om jag måste välja så är min all time favorit produkt Kiehls Magic Elixir, den lugnar kliande hårbotten och får håret att bli såå mjuk och friskt efter en tids användning!🤩🤩
Alexandra
Beauty Beginner
04/03/24-06:56
Lina
Beauty Beginner
04/03/24-06:53
All Nighter Setting Spray 118 ml
Naked Reloaded Palette
J'adore L'Or 50 ml
Älskar Urban decays setting spray. En all time favorite för min del. Hängt med som en trotjänare vid vilda festkvällar och mer uppstyrda middagar i många år.
Petra
Beauty Star
04/03/24-06:16(redigerad den 04/03/24-08:40)
Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara 01 Black
Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Medium
Baume Corps Oil Therapy Moisturizing Body Lotion 400 ml
Mina favoriter bland de produkter man ska välja mellan är Lancôme's Miracle hand creme (som verkar ha utgått i sortimentet tyvärr) och Biotherms handcreme samt It Cosmetics foundation (Tyvärr är den för mörk för mig så jag gav den till min mamma men jag gillade verkligen konsistensen! Dessa två är dock mina favoriter från två av märkena som man skulle ha med. Den ena är Urban Decay's eyeshadow base som jag tycker fungerar helt ok! Har nu hittat en annan favorit men det kan alltid vara bra att UD's finns! 😊 Sen valde jag Drama waterproof från Lancôme! Den är riktigt bra och jag som gillar tjocka/långa borstar (ej silikon el. liknande) gillar denna mascaran jättemycket! Dock så kostar den ju lite och det finns väldigt många bra vattenfasta mascaror som är billigare. Men som jag skrev innan så är det jättebra (om man nu skulle ha råd ngn dag) att kunna köpa sig en Drama waterproof från Lancôme 😍🥰 jag hade SÅ gärna vunnit detta för jag har i princip aldrig råd att unna mig någonting och jag vore er evigt tacksam om jag fick vinna! ❤️❤️❤️
Fatima
Beauty Beginner
04/03/24-06:11
Away Tonight Women EdP 50 ml
Eilish No.2 EdP 100 ml
De lycktar så gott
Elena
Beauty Star
04/03/24-06:01
Idôle Nectar EdP 25 ml
Paradoxe EdP 50 ml
de luktar väldigt gott
Thilda
Beauty Beginner
04/03/24-02:40
Creamy Eye Treatment With Avocado 14 g
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 105W
Blue Peptides Uplift Moisturizing Cream 50 ml
Je Ne Sais Quoi™ Lip Treatment Pink
Mitt favoritmärke är från goodiebagen ovan är Kiehl’s och min favoritprodukt från dem är definitiva avocado eye cream!😍 Jag har väldigt torr hy och den återfuktar perfekt!🫶🏼
Carolina
Beauty Beginner
04/03/24-01:51
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Soleil Bronzer Protective BB Cream SPF50 50 ml
Volume Million Lashes Panorama Mascara Black
Nu under grå himmel och kalla vindar drömmar jag om min rutin för sommarkysst hud med smala separerade fransar och återfuktad solskyddsfaktor!