/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
rudbergemilia1
Beauty Beginner
09/12/23-17:15(redigerad den 09/12/23-17:22)
Take The Day Off Cleansing Balm Makeup Remover 125 ml
Ari EdP Gift Box
Brush Cleansing Shampoo 250 ml
All You Need Master Kit Xmas 2023 Gift Box
Jag önskar mig detta i julklapp då jag har testat alla dessa produkter av min bästa kompis men inte riktigt har råd att köpa själv. Älskade verkligen alla produkterna och parfymen luktar makalöst! 😍⛄
rudbergemilia1
Beauty Beginner
09/12/23-17:04
Good Girl EdP 30 ml
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
109 Angled Flat Top Brush
Brush Cleansing Shampoo 250 ml
My wish list 😍
Melina
Beauty Pro
09/12/23-16:18
Gel iQ Nail Polish Start Kit
7day Bohemian Nail Polish 7290 Wild Heart
7day Bohemian Nail Polish 7296 Bohemian Princess
7day Bohemian Nail Polish 7297 It's Art
Typ mitt bästa köp i år 💅🏽
zarapaz123
Beauty Star
09/12/23-15:56(redigerad den 09/12/23-16:50)
Hoola Bronzer
Radiant Creamy Concealer Vanilla
On-The-Glow Blush Ruby
Invisible Stick Sun Care SPF50
Jag har aldrig haft råd för makeup och har över åren sparat produkter jag jätte gärna vill testa, det skulle vara en fantastisk jul gåva att få dom här spännande produkter🥰 dessa produkter tror jag skulle ge min en bronzig look för den kommande vintern 🥶
Meli
Beauty Star
09/12/23-15:38
Wave Hello Conditioner 250 ml
Wave Hello Shampoo 250 ml
Intensive Care Conditioner 150 ml
Volume Mousse Medium Hold 80 ml
älskar de här produkterna för håret! de är lätta och väger inte ner mina lockar men fortfarande återfuktande vilket är perfekt nu under dom kallare månaderna och hjälper att hålla mina lockars form heela veckan😍
Victoria
Beauty Beginner
09/12/23-15:18(redigerad den 09/12/23-15:23)
La Vie Est Belle Intensément EdP 30 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Beija Flor Elasti-Cream 240 ml
The Ritual Of Sakura - Small Gift Set
Favoriter för en rutin där man får möjligheten att känna sig fräsch från början till slut. Börja med Rituals underbara produkter, återfukta med Sol de Janeiro och sedan avsluta med någon av dofterna beroende på om du vill ha en smickrande doft som passar vid alla tillfällen, Valentino som passar både vardag och tillställning, eller Lancomé om man vill ha det där lilla extra.
Amar
Beauty Pro
09/12/23-14:26
Blue Pro-Retinol Moisturizing Eye Cream 15 ml
Retinol + HPR Ceramide Rapid Skin-Renewing Water Cream 50 ml
Lost Cherry EdP 50 ml
Lip Oil Watermelon
I min familj firas det inte jul så jag har aldrig i mitt liv fått en julklapp. Hade varit mysigt att få en som man själv valt ut🥹
Sandra
Beauty Beginner
09/12/23-13:41
Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
J'adore EdP Roller-Pearl 20 ml
Glossy Posse Volume 6.0 Full-Size Gloss Bomb Trio
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
Det perfekta kitet för en no make up make up look, Hair and skin is giving plus att du luktar ljuvt blir perfekta julklappen