/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Jonna
Beauty Beginner
03/12/25-10:42
2% BHA + 1% Zinc Purifying Toner 150 ml
Lip Loving Kit
Water Resistant Lengthening Mascara
20% Vita-C Brightening Serum 30 ml

letar alltid efter bra exfoliering utan korn då jag har känslig hy, en bra toner är ju då ALLT. Bra Läppar kan ju också göra vilket trött face som helst piggare! tänk vilken fin present att få, sån lyxig känsla!

Maria
Beauty Pro
03/12/25-10:37
Radiant Skin Primer 30 ml
Instant Blur Primer 30 ml
Skin Hero Blur Powder 01
Hydra-Gel Eye Patches 30 pairs

Här är de produkter jag är nyfiken på och gärna skulle testa!

Zana
Beauty Beginner
03/12/25-10:34
Iconic Glow Kit
Iconic Blush Kit
Multi-Task Dewy Face Gloss Transparent
Prickly Pear Hydra Primer 30ml

Vilken fin julklapp rill mig själv det köper man ju inte

Emmie
Beauty Pro
03/12/25-10:30
5% Niacinamide Glass Serum 30 ml
Skin Hero Blur Powder 01
Long Lasting Eyeshadow Stick Purple Pastel
Precision Complexion Powder Brush Nr 109

Mitt dröm-kit med BeautyAct! ❤️

Som en oily skin girly letar jag alltid efter det bästa serumet och pudret för att hålla huden i schack och är väldigt nyfiken på BeautyActs 5% Niacinamide Glass Serum och Skin Hero Blur Powder så därför har jag valt dessa två i mitt dröm-kit. En perfekt lite mindre puderborste till pudret för att pudra i T-zonen där jag lättast blir ojlig och sedan en fin ögonskuggspenna då en ögonsminkning med glitter är ett måste i jul och nyår enligt mig! ✨

Önskar färgen Prosecco i Long Lasting Eyeshadow Stick och Translucent i Skin Hero Blur Powder om jag skulle ha turen att vinna 😍 Min födelsedag är den 10 december också så hade verkligen varit en trevlig födelsedagspresent, håller alla tummar! 🎁

Jonna
Beauty Beginner
03/12/25-10:02
Crystal Emerald EdP 30 ml
Iconics Gift Box
12 Days Advent Calendar
24 Mystery Must-Haves Advent Calendar

Detta kit är min juldröm

Irene
Beauty Beginner
03/12/25-09:40
Hydra Silk Foundation 10N
Prickly Pear Hydra Primer 30ml
Iconic Blush Kit
Spicy Lip Plumping Gloss Cherry Spice

Med de här fyra nyckelprodukterna får jag en fräsch, hållbar och glödande makeup-look.

Malin
Beauty Star
03/12/25-09:24
HydraRepair Melting Cream 50 ml
5% Niacinamide Glass Serum 30 ml
Mania Eyeshadow Quad Silver Mania

I mitt kit har jag valt en kräm jag blivit tipsad om av personal i butik, men inte provat än! En bra dagkräm jagar jag alltid, särskilt nu till vintern ☃️ Och till den ett serum som jag tycker ser lovande ut! Samma här, på jakt efter bättre.

Sen valde jag en ögonskuggepalett för att ögonskugga är kul och något jag nästan aldrig använder, så en ny fin produkt att vilja använda vore kul! Och i grund och botten är jag en lipstick girl, men valde en spicy lip plumper som mitt fjärde val, för trots att jag har massa läpprodukter så har jag inte en enda plumper av något slag?!

Bella
Beauty Pro
03/12/25-08:55
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Iconic Contour Kit Light/Medium
Hydra-Gel Eye Patches 30 pairs

Här är mitt drömkitt från BeautyAct som jag gärna skulle hitta under granen i år ✨🎄 Två älskade favoriter och två produkter jag gärna velat prova!

Jag drömmer om produkter som gör mig glad, puder och contour har jag älskat ett tag. Gloss och eye patches vill jag prova snart, kanske blir julen extra fin i år, om jag har tur såklart! 🎅🏼