Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Samira
Beauty Beginner
03/03/24-23:36
Maria Karolina
Beauty Beginner
03/03/24-23:36
Biotherm nattserum med retinol i är en av mina esscentials i min hudvård som jag använder 3 gånger i veckan. Den är min favorit för den jämnar ut hudfärgen, jämnar huden överlag och minskar akne. Det är en bra bas att ha i sin hudvårdsrutin då man får och ser markant förbättring i huden!
Agnes
Beauty Beginner
03/03/24-23:14
It cosmetics och Urban decays produkter är så himla bra speciellt Urban decays setting spray och it cosmetics borstar
Ilona
Beauty Beginner
03/03/24-22:56 (redigerad den 03/03/24-23:09)
Min favorit är Kiehls ulta facial cream 
lorenaveliu
Beauty Beginner
03/03/24-22:56
Har alltid köpt från kicks och älskar er!
Tea
Beauty Beginner
03/03/24-22:51
Älskar Lancome, deras parfymer har jag haft flera gånger. Jag kommer ihåg att jag fick vie la belle på min födelsedag för några år sen och kunde inte sluta använda den. Just nu använder jag deras concealer och tycker att den är en av de bästa på marknaden just för att den är så krämig och blir inte kakig. Lancome is that girl när det kommer till smink, parfym och hudvård.
Lina
Beauty Beginner
03/03/24-22:47
En enkel vardagslook med klassiska favoriter. Lancome är min favorit.
Julia Alicia
Beauty Beginner
03/03/24-22:44
Den bästa komplimangen du nånsin kan få är att du luktar gott! Med Lancômes parfymer är det omöjligt att missa den punkten! En personlig favorit är la vie est Belle parfym, som finns i många olika versioner för att du ska hitta den som passar just dig! Ett tips är att köpa kiten med både matchande bodylotion, body wash och parfym i travel sizes. Perfekt att testa om du är nyfiken på en ny doft, eller vill ha med din favorit på nästa utlandsresa☀️ Mot kvällen sprayar jag med La nuit Trésor, som är lite tyngre och hetare. Till det borstar jag igenom fransarna med Idole mascara, STOR FAVORIT, som också är perfekt att köpa i kit. När jag kommit hem från kvällen drar jag lätt bort sminket och mascaran med Bi-facil på en bomullsrondell och avslutar med att tappa in med L’Extrait eye cream för en extra lyx känsla och återfuktning för det känsliga området runt ögonen.