/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Angelica
Beauty Star
03/12/25-16:25
2% RetinolPower Refining Serum 30 ml
RetinolRenew Eye Cream 10 ml
38°C Lift & Curl Mascara Black
All Day Matte Setting Spray 50 ml

Mitt beautykit innehåller dels daglig hudvårdsrutin för att förfina och minska fina linjer och sen en magisk maskara som jag använt länge och rekommenderar skarpt. Som avslut på den dagliga rutinen så önskar jag en matt settingspray för att återfukta ovanpå allt.

Albulena
Beauty Star
03/12/25-15:55
38°C Lift & Curl Mascara Black
Metallic Liquid Eyeshadow Cortado
Spicy Lip Plumping Gloss Cherry Spice

Här är några av mina favoriter från BesutyAct! 4 produkter som vartenda person bör ha i sminkväskan

Violet
Beauty Pro
03/12/25-15:47
Badrie
Beauty Pro
03/12/25-15:38
Iconic Blush Kit
The Iconic Beauty Calendar 2025
Iconic Glow Kit
Water Resistant Lengthening Mascara

Jag har valt ut 4 produkter ifrån märket beautyact där man kan tänka sig allt man har i sminkväskan passar perfekt inför julen

Maja
Beauty Star
03/12/25-15:00
Insta-Tan Bronzing Powder Night Out
Silky-Soft Blush Date Night
Lip Treatment Vanilla

Jag har valt en favorit och tre produkter jag under en längre tid har velat testa.

1. Insta-Tan Bronzing Powder i färgen "Staycation", den har en underbar formula som alltid blir jämn och fin på huden OCH det är en perfekt färg för mig som året om är ganska blek. Den är inte för varm och inte för mörk. Jag upptäckte denna produkt 2020 och har sedan dess inte velat byta ut den.
  2. Silky-Soft Blush i färgen "Date Night", eftersom formulan är så perfekt i bronzern jag nämnt ovan kan jag tänka mig att även denna är det. Jag älskar smutsrosa färger på blush och det är det som passar min hudton allra bäst.
  3. Lip Treatment "Vanilla", är välbehövligt för mig som året om har torra läppar, jag lever på Decubal och Aquaphor men skulle vara kul att få testa något i doft med vanilj. Jag använder dagligen två parfymer där ena doftar ren vanilj och jag är säker på att denna skulle passa mig i smak.
  4. RetinolRenew Eye Cream, jag har alltid haft en osäkerhet kring mina underögon då jag under varje utlandsresa har varit på har bränt mina påsar under ögonen, det har blivit så av att bada i saltvatten och torka ögonen hela tiden eftersom man drar av sin SPF. Därför skulle denna vara så kul att testa.

Tack.

Moa
Beauty Star
03/12/25-13:42(redigerad den 03/12/25-13:43)
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze
Exfoliating Treatment Pads
2% RetinolPower Refining Serum 30 ml
Ultratint Lip Balm Sheer Plum

Jag har valt ut 4 produkter på min önskelista✨

Dessa två för att uppdatera min sminkrutin:

1. BeautyAct Soft Glow Cream Bronzer i färgen "Golden Hour"
  2. BeautyAct Ultratint Lip Balm "Cherry Blush"

Och dessa två för att uppdatera min hudvårdsrutin:

1. BeautyAct Exfoliating Treatment Pads
  2. BeautyAct 2% RetinolPower Refining Serum 30 ml

Jag använder i nuläget i princip bara puder produkter, jag står fast vid ett säkert kort då jag vet att det funkar! Samtidigt vore det kul att gå utanför min komfortzon och prova en ny rutin med kräm Bronzer.

Ett läppbalsam från BeautyAct i färgen "Cherry Blush" är fint till jul med sin röda färg, men också återfuktande under en kall svensk vinter❤

Att exfoliera huden är viktigt oavsett årstid men min hy är extra yttorr på vintern och det skulle därför vara bra med exfolierande pads som gör huden mjukare och DESSUTOM lindrar rodnad!❄

Ett retinolserum som ger näring och mjukgör blir ett bra komplement! Ett serum som återfuktar och samtidigt motverkar ålderstecken och pigmenteringar. Toppenbra!

NAS
Beauty Pro
03/12/25-13:31
Nathalie
Beauty Pro
03/12/25-12:42
HydraRepair Melting Cream 50 ml
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
Hydra Silk Foundation 10N
Luminous Liquid Blush Berry Dreams

Vilken drömmig tävling 😍 Fel färg av foundation taggad, gick inte att tagga rätt