/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecca
Beauty Star
14/03/24-21:29
Comforting Barrier Mask 60 ml
Prestige La Crème Essentielle 50 ml
OFF/ON Foaming Cleanser 150 g
Några av mina favorit produkter, älskar rengöringen från dior och sensai + diors krämer! 🙏😍 älskar även Lancomes serum 🤩
Malin
Beauty Pro
14/03/24-18:13
Mini Halo Healthy Glow All-In-One Tinted Moisturizer SPF25 02 Fair Light
Natural Glow Skin Tone Perfector 3 Coral Blush
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
🌸 time saving beauty routine 🌸 Perfekt rutin när man har bråttom eller när man bara vill ha en väldigt lätt sminkning.
Helena
Beauty Star
14/03/24-17:23
Teint Idole Ultra Wear Foundation 120N
Hydrazen Starter Kit
Blush Subtil 351 Blushing Trésor (Shimmering)
Le 8 Hypnôse Mascara 3 Noir Grenat
1. Som den torris jag är så väljer jag foundation med lyster. Teint Idole Ultra Wear Foundation nr 102 skulle passa en blekfis i vår. Som alltid är det grunden som är viktigast, fukt fukt fukt. Gärna en setting spray med fukt och lyster att använda under dagen.
Hannah N
Beauty Star
14/03/24-16:37
Lash Idôle Mascara Waterproof
Advanced Hydra Zen Day Cream 50 ml
Lash Idôle Eye Tint 2
1. Föredrar en matt bas då jag är ganska oljig. 2. 105W hade troligtvis passat mig. Mitt allra bästa tips är att ha en bra makeup som håller hela dagen är att återfukta sig ordentligt så att sminket inte torkar ut lika mycket som det ibland kan göra. Det är likadant när man ska måla en tavla på Canvas eller lackera om bilen. Basen och grunden är det viktigaste för att det ska hålla hela dagen eller tills man tar bort sminket!
amina
Beauty Beginner
14/03/24-15:46
Teint Idole Ultra Wear Foundation 345N
Idôle Nectar EdP 25 ml
Nutrix Day Cream 50 ml
Älskar detta!!😍 1. Jag gillar lyster och glow!! 2. Jag tror att 345N från Teint Idole Ultra Wear Foundation från hade passat min hudton😍
AnnaML
Beauty Pro
14/03/24-15:39
Rénergie Multi-Glow Cream 50 ml
Blush Subtil 02 Rose Sable (Shimmering)
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
L'Absolu Gloss Sheer Lipgloss 222 Beige Muse
Jag föredrar en lystergivande bas då jag tycker att det ger en hälsosam look. Jag tror att rätt ton för mig är 125W. Att använda rouge eller bronzer på kinderna med highlighter högst upp på kindbenen tycker jag ger ansiktet det lilla extra. Mitt knep för en look som ska hålla sig hela dagen är att jobba med primer, puder och setting spray. Puder använder jag främst på ställen där jag vet att makeupen kan faila under dagen; ögonlock, under ögonen, näsan och pannan. Det är även enkelt att bättra på med puder om det behövs under dagen 🤗
Dilfuza
Beauty Beginner
14/03/24-14:41
Hypnôse Mascara Set
Idôle Nectar EdP 25 ml
La Vie Est Belle Refill EdP 100 ml
I prefer a shimmery glowy base. 120N foundation suits well on my skin tone. We have to apply setting powder or spray after the foundation in order to get a long-lasting makeup look.
Esther
Beauty Star
14/03/24-14:29
Hydra Zen Glow Moisturizer Day Cream 50 ml
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 110C
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 115C
Long Time No Shine Loose Setting Powder Translucent
1. - Som en torris föredrar jag en glowig bas till ansiktet! - En kall ljus tjej så behöver nyans 110C 😋 2. Rutinen börjar med fukt, fukt, fukt för att produkterna ska hålla sig borta från torrfläckar och veck i ansiktet. En byggbar foundation och concealer för att kunna skapa den täckning jag vill ha beoende på tillfälle. För att sedan sätta krämprodukterna med ett setting powder för att absorbera överflödig olja under dagen och för att foundation ska sitta hela dagen eller natten!