/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
15/03/24-11:38
Brazilian Crush Cheirosa 40 Perfume Mist 90 ml
Viva La Juicy EdP 50 ml
En lyckad layering!
Tanja
Beauty Beginner
15/03/24-10:09
Advanced Hydra Zen Day Cream 50 ml
La Vie Est Belle Rose Extraordinaire EdP 100 ml
Hypnôse Mascara Set
Jag kan starkt rekommendera denna kombination!
Love
Beauty Pro
15/03/24-09:23
Teint Miracle Foundation 06 Beige Cannelle
Long Time No Shine Loose Setting Powder Translucent
Génifique Youth Activating Cream 50 ml
Fix It, Forget It Setting Spray 100 ml
1. Jag gillar båda baserna! Jag föredrar att göra min foundation matt med puder för att basen ska hålla länge, men sen lägga massa lystergivande produkter över som settingspray och highlighter! 2. Jag tror nummer 250w hade passat mig bäst. Mitt bästa tips för långvarig makeup är att lägga en bra grund med hudvård, otroligt viktigt! Och sen lägga mycket fokus på basen med att använda en bra foundation, ett puder som sätter allt på plats och sen avsluta med ett settingspray! På så sätt kan ens makeup hålla hela dagen.
ritika991
Beauty Pro
15/03/24-08:48
Lash Idôle Mascara Waterproof
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur Translucent
Teint Idole Ultra Wear Foundation 425C
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 047 Beige Taupe - 335 Bisque Cool
1. I like both matte and glowy finish in foundation depending upon the season, for the coming season I would prefer a matte foundation. 2. I think shade 425c would be a good match for me in Lancome Teint Idole Ultra Wear Care and glow foundation. I like to prep my skin really well before applying makeup with heavy-duty moisturizer before starting makeup for smooth application of base products. To make my makeup last all day long I use MAC Fix+ as primer apply base products, seal them up with a translucent powder on a damp beauty blender followed by another quick application of Fix+ for smooth looking and long lasting makeup.
rim.abdennour02
Beauty Star
15/03/24-08:35
Idôle EdP 25 ml
Volume Million Lashes Panorama Mascara Black
Pure Color Envy Sculpting Blush 450 Wicked Spice
Detta är lite av min rutin, älskar min favorit blush. Rekommenderar "mörkare" blush för lite mörkare hudtoner än rosa! Funkar sååå mycket bättre, Clarins är min favorit mascara, den ger volym utan att fransarna klumpar sig! Och slutligen min favorit parfym!!😍
Vickan
Beauty Star
15/03/24-08:03
Rouge Blush Cheek And Cheekbone Blush 601 Hologlam
Cellular Performance Brightening Make-Up Base 30 ml
Cosmos Eye Shadow Palette
Brow Beginners Kit - Medium Brown
Bästa
Sofia
Beauty Star
15/03/24-07:57
Advanced Hydra Zen Day Cream 50 ml
Hypnôse Le Noir Elixir Mascara Black
Teint Miracle Foundation 02 Beige Lys Rosé
Miniatures Gift Box
1. Uppskattar både glow och matt men i denna teint så får jag säga glow! 😍 2. Tror min perfekta shade skulle vara 120N!
Sofia
Beauty Pro
15/03/24-06:35
Hydra Zen Starter Kit
La Nuit Trésor Le Parfum EdP 50 ml
Hypnôse Mascara Set
L'Absolue Rouge Drama Ink Lipstick 199 Tout Ce Qui Brille
Jag skulle välja en matt bas. Foundationnyanen som jag tycker att det passar mig bäst är 120N.