Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Alexandra
Beauty Beginner
04/03/24-06:56
Lina
Beauty Beginner
04/03/24-06:53
Älskar Urban decays setting spray. En all time favorite för min del. Hängt med som en trotjänare vid vilda festkvällar och mer uppstyrda middagar i många år.
Petra
Beauty Star
04/03/24-06:16 (redigerad den 04/03/24-08:40)
Mina favoriter bland de produkter man ska välja mellan är Lancôme's Miracle hand creme (som verkar ha utgått i sortimentet tyvärr) och Biotherms handcreme samt It Cosmetics foundation (Tyvärr är den för mörk för mig så jag gav den till min mamma men jag gillade verkligen konsistensen! Dessa två är dock mina favoriter från två av märkena som man skulle ha med. Den ena är Urban Decay's eyeshadow base som jag tycker fungerar helt ok! Har nu hittat en annan favorit men det kan alltid vara bra att UD's finns! 😊 Sen valde jag Drama waterproof från Lancôme! Den är riktigt bra och jag som gillar tjocka/långa borstar (ej silikon el. liknande) gillar denna mascaran jättemycket! Dock så kostar den ju lite och det finns väldigt många bra vattenfasta mascaror som är billigare. Men som jag skrev innan så är det jättebra (om man nu skulle ha råd ngn dag) att kunna köpa sig en Drama waterproof från Lancôme 😍🥰 jag hade SÅ gärna vunnit detta för jag har i princip aldrig råd att unna mig någonting och jag vore er evigt tacksam om jag fick vinna! ❤️❤️❤️
Fatima
Beauty Beginner
04/03/24-06:11
De lycktar så gott
Elena
Beauty Star
04/03/24-06:01
de luktar väldigt gott
Thilda
Beauty Beginner
04/03/24-02:40
Mitt favoritmärke är från goodiebagen ovan är Kiehl’s och min favoritprodukt från dem är definitiva avocado eye cream!😍 Jag har väldigt torr hy och den återfuktar perfekt!🫶🏼
Carolina
Beauty Beginner
04/03/24-01:51
Nu under grå himmel och kalla vindar drömmar jag om min rutin för sommarkysst hud med smala separerade fransar och återfuktad solskyddsfaktor!
Linnea
Beauty Beginner
04/03/24-01:12
Jag hoppas att jag vinner! Hade gjort mig så otroligt glad.