/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rawan
Beauty Pro
04/12/25-02:59
Sculpt & Shade Brow Pencil Taupe
20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
Iconic Blush Kit
Iconic Glow Kit

Hoppas tomten är tidig i år och väljer mig!🎅🏻❤️Har många BeautyAct produkter och skulle verkligen vela testa dessa fyra produkter! Behöver testa en ny produkt för som ger huden mer lyster ton för att huden känns lite livslös under vintern och man behöver alltid något som hjälper med att ge en glas skin effekt och pigg hud! Dessutom behöver jag testa något nytt för ögonbrynen Å det skulle bli spännande att få testa ögonbrynspennan från BeautyAct. Blush och highlighter paletterna ser så fina ut speciellt som ett kit med produkter som gör varandra kompletta♥

Rawan
Beauty Pro
04/12/25-02:34
Good Girl Blush EdP Bowtastic Collector 80 ml
Gucci Bamboo EdP 75 ml

En av mina favorit kombon för parfymer!♥

Angelica
Beauty Pro
03/12/25-21:44
Lip Loving Kit
Moisture Magic
Hydra Silk Foundation 10N
FlashLight Highlighter Special Occasion

Vilken fin tävling! Skulle vara en dröm att få vinna dessa godingar till produkter av beutyact❤️

Farah
Beauty Pro
03/12/25-21:09
Alex
Beauty Beginner
03/12/25-19:16
Hydra Luminous Concealer 09N
38°C Lift & Curl Mascara Black
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Radiant Cream Colour Stick Highlighter Moonlight

Det är ett litet set för snabb makeup på morgonen när man har bråttom, eller att ta med på resan. En concealer för att dölja små skavanker. Ett rouge som man också kan använda som läppfärg och på ögonlocken. Och en highlighter som funkar både som ögonskugga och för att ljusa upp vissa partier för en fräschare look. Och såklart, mascaran för att rama in ögonen

Noah90
Beauty Pro
03/12/25-18:33(redigerad den 03/12/25-21:09)
Everywhere You Go
Lip Loving Kit
Water Resistant Lengthening Mascara
SoftFilter Glow Cream 50 ml

Mitt dröm-kit skulle innehålla dessa fyra produkter som jag länge önskat testa:

Nikki
Beauty Pro
03/12/25-18:28
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
NCEF-Revitalize Cream 50 ml
NCEF-Revitalize Night Cream 50 ml
NCEF-Revitalize Eyes 15 ml

FILORGA NCEF-Revitalize

Rawan
Beauty Pro
03/12/25-17:56
Advanced Snail Mucin Gel Cleanser 150 ml
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Fat Water Pore-Refining Toner Serum 150 ml

Älskar att kombinera dessa fyra produkter i min hudvårdsrutin! Tillsammans ger de en balanserad rutin där varje produkt fyller en tydlig funktion. Tonern från Fenty återfuktar utan att kännas tung och lämnar huden mjuk och setet från Cosrx ger en lugnande och stärkande effekt som gör att huden känns som glas skin och är återfuktad under dagen. Cleansern kompletterar kitet genom att rengöra skonsamt men effektivt utan att torka ut huden, vilket gör att de andra produkterna absorberas bättre!