/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
10/04/24-14:14
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Gua Sha Tool
Renergie Multi-Lift Starter Kit
I Rénergie Yeux HCF Triple Serum är en av ingredienserna hyaluronsyra. Jag tycker att det är viktigt att produkterna verkligen kommer in i huden. Så använder mig ofta av en Gua Sha när jag tagit serum för att återfukta på djupet 💦 
Kiriaki
Beauty Beginner
10/04/24-13:33
Doctor Babor Couperose Serum 50 ml
Idôle EdP 25 ml
Kul ifall man vinner
Anna
Beauty Beginner
10/04/24-13:27
Advanced Génifique Night Cream 50 ml
Absolue Precious Cells White Aura Day Cream 50 ml
I Rénergie Yeux HCF Triple Serum är en av ingredienserna hyaluronsyra. För mig är kontinuitet viktigt och att aldrig hoppa över något steg i hudvårdsrutinen. Gillar känslan av att återfukta inför natten och låte huden vila ren. 
Hanna
Beauty Beginner
10/04/24-12:27(redigerad den 10/04/24-12:31)
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Essential Energy Hydrating Cream 50 ml
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Low pH Good Morning Face Cleansing Gel 150 ml
En av ingridienserna jag älsakr i Rénergie Yeux HCF Triple Serum är hyaluronsyra, ger bra med fukt som håller i sig och det är perfekt då det går att kombinera med i princip allt! Älskar! Mitt favoritsteg i min ansiktsrutin som jag gör både dag och natt, är att lägga på serum, just nu använde rjga Snail serumet från CosRX. Älskar fukten och glowet man får i huden och känner mig pigg och fräsh alltid efter detta steg!! I mitt beauty kit har jag även med en fantastisk ansiktskräm från Shiseido som jag älskag, ger glow och fukt hela dagen, samt en PH neutral ansikttvätt från COSRX som qrengör utan att rubba hudens PH balans, funkar fantastisk på min hud som kan bli lite torr annars.
Erika
Beauty Beginner
10/04/24-12:01
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream 50 ml
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Produkterna innehåller SÅ mycket bra ingredienser som är perfekta för huden men min favorit är peptider som stärker hudens förmåga att förnya cellerna! Älskar det!! Även vitamin F är en av favoriterna då den är vårdande på området vid ögonen!
Arlyn
Beauty Star
10/04/24-11:27
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 0,5 N Neutral
FlashLight Highlighter Confidence O'Clock
Luminous Silk Concealer 2
I love them ❤️❤️❤️
Johanna
Beauty Star
10/04/24-10:03(redigerad den 10/04/24-10:06)
Scalp Shampoo 250 ml
Scalp Conditioner 250 ml
Scalp Detox Scrub 150 ml
Moisture Hair & Scalp Serum 60 ml
Björn Axéns serie Scalp & deras moisture serum, magi för mitt hår just nu ✨🧖‍♀️
liirosen6
Beauty Pro
10/04/24-09:44(redigerad den 10/04/24-09:57)
Rénergie Multi-Lift Day Cream SPF15 50 ml
Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream 50 ml
Génifique Starter Kit
Det nya Lancome innehåller vitamin F och peptider bla som är superbra verksamt ämne. Min favorit i min hudvårdsrutin är Dagcremen givetvis i denna serien (då jag har oljig/fet hy)som ska klara hela dagens påfrestningar och skydda huden. Min dagcreme är snart slut så hade varit helt underbart att vinna denna då detta är mitt älsklingsmärke. Har väldigt körigt ekonomi så det lär dröja tills jag har råd🌞😍😍🌸🪻🌷🌿☘️