/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Beginner
11/04/24-15:41(redigerad den 11/04/24-15:44)
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
AHA + PHA Face Peeling Mask
Hydra-Light Face Gel 50 ml
Renergie H.C.F. Triple Serum innehåller flera välvårdande ingredienser men C-vitamin är en av dem. Mitt favoritsteg i hudvårdsrutinen är en exfolierande syramask en gång i veckan som håller min hormonella akne i schack.
ivchenko
Beauty Beginner
11/04/24-14:54
Rénergie Yeux Eye Cream 15 ml
Génifique Starter Kit
Lancôme Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream SPF25 50ml 50 ml
Perfekta krämer för någon så fin som jag!
Ulrika
Beauty Pro
11/04/24-13:52
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream 50 ml
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Face Mask Clearing 15 ml
En perfekt rutin för en sovmorgon om sommaren, härlig svensk ansiktsmask följt av serum för ögonen och uppiggande dagkräm med SPF för ansiktet. Dagkrämen är min favoritdel av rutinen, älskar att känna ansiktet riktigt återfuktat. Rénergie Yeux HCF Triple Serum för ögonen innehåller bland annat hyaluronsyra.
Ramona
Beauty Beginner
11/04/24-13:46
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Hyaluronsyra ✅️ Favorit hudvårdsrutinen är återfuktningen, speciellt med ett bra serum 😍
helenkhudhur18
Beauty Beginner
11/04/24-13:31
Maryam
Beauty Beginner
11/04/24-13:26
Alien Goddess Intense EdP 30 ml
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 209 Pink Desire
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Light
Eco Therapy Revive Masque 250 ml
Mima bästa glow-up tips!!
Jenni
Beauty Beginner
11/04/24-12:42
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Absolue L'Extrait Light Cream 50 ml
Ultimate The Lotion II 125 ml
Ultimate The Mask 75 ml
En av ingredienserna i Lancômes Rénergie Yeux HCF Triple Eye Serum är Niacinamide😁  Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin måste nog vara cleanser, inget slår den känslan av att tvätta bort all smink efter en lång dag!🤩🧖‍♀️
Maryam
Beauty Beginner
11/04/24-10:40