/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maria
Beauty Beginner
14/04/24-01:43
Nejla
Beauty Star
13/04/24-23:13
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream 50 ml
5α Control Clearing Cleansing Foam 200 ml
Den nya ögonkrämen innehåller bland annat hyaluronsyra. Mitt favorit steg i hudvård är faktiskt när det kommer till att tvätta rent ansiktet med en bra rengöring. Det känns både fräscht och uppfriskande, samt avsluta med en bra hudkräm för att återfukta huden.
Louise.tengvalli90
Beauty Beginner
13/04/24-22:39
Wintherskamilla
Beauty Beginner
13/04/24-22:06
Lancôme Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream SPF25 50ml 50 ml
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Intense Hydration Routine Set
Get Starter Kit Fair
Best of the best!
Camilla
Beauty Beginner
13/04/24-21:52
Maria
Beauty Star
13/04/24-20:16
Jade Roller Pink
Rose Glow Mist 80 ml
Rénergie Multi-Lift Day Cream SPF15 50 ml
Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream 50 ml
1. Niacinamid! 2. Dag/nattkräm. Det blir liksom kronan på verket när man dessutom face-rollat in serumet först. Det är mitt feelgoodmoment. 2 ggr per dag dessutom!
Emmy
Beauty Star
13/04/24-18:57
Born In Roma Donna EdP Gift Box
Dry Spray Texture & Volume 200 ml
Mascara + Tattoo Liner Duo Set
Gilded Flora Eyeshadow Sticks 170 Rosewood
2 favoriter och några jag vill testa 🖤
Camilla_chanel .’
Beauty Star
13/04/24-16:13
Supple Preparation Facial Toner 180 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - Limited Edition 118 ml
Clinical 1% Retinol Treatment 5 ml
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Rénergie Yeux HCF Triple Serum" innehåller bl.a. glukopeptider, dessa hjälper till att stoppa hudens förlust av det viktiga kollagenet. Jag älskar samtliga steg i min hudvårdsrutin som leder till synbara resultat! Mina tre första val är tre produkter som påtagligt förbättrat min hud tillsammans bekämpar de aktivt torrhet, acne/pormaskar samt fina linjer. Dessutom bidrar  samtliga till en fräsch ungdomlig hy med härlig lyster! Slutligen har jag lagt till Lancomes Renérgie Starter Kit, som jag längtar efter att få testa! Enligt ryktet så ska nämligen serien ge synbara resultat redan efter en vecka!! 😍