/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Zandra
Beauty Beginner
14/04/24-08:10
Calm Ultra-Gentle Cleanser 200 ml
Hyal Reyouth Toner 120 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - Limited Edition 118 ml
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Rénergie H.C.F. Triple Serum är patenterat till 2035 och innehåller hyaluronsyra, C-vitamin + niacinamid och ferulinsyra i en vårdande trippel dos vilket är lika med trippel effekt! Det är ett antiageing-serum som stärker huden lager för lager. 👸🏻 bortsett från att detta serum kommer bli min favorit i min hudvårdsrutin så är det i annat fall exfolieringen från Paulas choice där man får känslan av hur syran arbetar bort alla orenheter från huden!
Pia Kristine
Beauty Beginner
14/04/24-08:04
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Dior Solar The Protective Creme SPF50 Sunscreen For Body 150 ml
Bästa möjliga för 70 årig "hudvårdsnöridg tjej"! :)
Maria
Beauty Beginner
14/04/24-08:02
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
The Rich Cream – Ultra-Protective Rich Moisturiser 50 ml
Treatment 2% BHA Toner 150 ml
Ultimate Night Cream 50 ml
Det nya serumet innehåller bland annat hyaluronsyra! Min favoritdel i hudvårdsrutinen är nattkrämen. Så skönt att återfukta och kapsla in huden med mjukhet innan läggdags.
Sabina
Beauty Star
14/04/24-07:54
Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream 50 ml
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Rich Moist Foaming Cleansing Mousse 100 ml
Rénergie Yeux HCF Triple Serum för ögonen innehåller bland C-vitamin som förbättrar hudens lyster. 🍋✨Älskar hela min hudvårdsrutin men favoritsteget är återfuktningen, särskilt en rik nattcreme. ❤️
Soso
Beauty Beginner
14/04/24-07:47
Génifique Starter Kit
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream 50 ml
Rénergie H.C.F Triple SerumEn av LANCOME’S bästa, känns och syns ett snabbt resultat 🌟
Lina
Beauty Beginner
14/04/24-07:45
Classic Face Mist SPF50 100 ml
Optim-Eyes 15 ml
Time-Filler 5XP Cream 50 ml
Rénergie Yeux HCF Triple Serum för ögonen innehåller bland annat SNK-peptider.Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin är när jag masserar in serumet i huden.
Sanella
Beauty Star
14/04/24-07:38
Génifique Starter Kit
Renergie Multi-Lift Starter Kit
För att ta hand om sin hud använder jag ansiktskräm, serum, ögonkräm, är mycket noga med det och på natten djupgående nattkräm. När man blir äldre blir det synliga tecken på trötthet och rynkor. I all vardaglig stress är det av betydelse att ta hand om sig själv. Svar på frågan ni ställde: hyalyronsyra, snk -peptider, c -vitamin, f vitamin och niancinamid
Therese
Beauty Beginner
14/04/24-07:32
Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Cream 15 ml
Vital Perfection Concentrated Supreme Cream 50 ml
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Den innehåller bland annat hyaluronsyra. Favoriten i min morgonrutin är att preppa ögonen med en fuktgivande ögonkräm innan man lägger sin makeup!