/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Aisha
Beauty Beginner
14/04/24-18:25
Lancôme Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream SPF25 50ml 50 ml
Facial Fuel Moisturizer 125 ml
Relief Chamomile Mist 100 ml
Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment 50 ml
Rénergie Yeux HCF Triple Serum har två effektiva ingredienser emot pigmentfläckar, niacinamid och vitamin c, och skulle vara perfekt för min hy. Min absoluta favorit ingrediens dock är spf, minst 30, eftersom den skyddar huden från solens starka strålar och hjälper också på så sätt att minska risken för pigmentfläckar och öven viktigare cancer.
Minela
Beauty Beginner
14/04/24-17:27(redigerad den 14/04/24-17:46)
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Rénergie Yeux HCF Triple Serum som innehåller bl.a. hyaluronsyra och c och F vitamin som återfuktar, vårdar och förbättrar hudens lyster. Passar perfekt min torra hud kring ögonen. Min bästa skinrutin är att rengöra huden med en rengöringsolja och applicera min nattkräm.
Jenny
Beauty Beginner
14/04/24-17:27
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream 50 ml
Hydro-Plumping Serum 50 ml
Micellar Solution 400 ml
Min favoritsteg i hudvårdsrutinen är rengöringen med ett ansiktsvatten som tar bort den sista smutsen och gör huden mottaglig för serum och kräm. Lancômes Renergie Yeux HCF Triple serum och kräm innehåller Niacinamid som hjälper mot de pigmentfläckar jag annars får. Doft och konstisens är dessutom oemotståndliga.
Katrin
Beauty Beginner
14/04/24-17:22
Make It Big Volumizing Mascara Black
Ultimate Edit Petit Palette
Designing Liquid Eyeliner 1 Black
För en fyllig och intensiv blick
Jenny
Beauty Beginner
14/04/24-17:06(redigerad den 14/04/24-17:15)
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream 50 ml
Micellar Solution 400 ml
Hydro-Plumping Serum 50 ml
Älskar både doft och konsistens på Lancômes produkter, lyx i vardagen som ger vård, välbehag och lyster. Ögonkräm och dagkräm innehåller Niacinamid som jämnar ut hudtonen och minskar de pigmentfläckar jag annars får. Kiehl’s serum är bäst, Kicks personal rekommenderade och de hade rätt! Älskar Filorgas ansiktsvatten och jag har testat många ansiktsvatten.
Shila
Beauty Beginner
14/04/24-16:45
angie!
Beauty Star
14/04/24-16:35
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Rénergie Multi-Glow Night Cream 50 ml
Rénergie Yeux Eye Cream 15 ml
Rénergie Yeux HCF Triple Serum är berikat med C-vitamin, vilket hjälper till att ge huden en vacker och ungdomlig lyster. Mitt favorit steg i min hudvårdsrutin måste nog vara ögonkrämen. Den ska vara lite kyld och ge en kylande känsla vid ögonen vilket bara blir så Hilma avslappnande och skönt!
Ida
Beauty Star
14/04/24-16:33
Perfect Cleansing Oil 118 ml
GinZing Energizing Gel Face Cream With Caffeine + Niacinamide 50 ml
Lip Serum 15 ml
Ögon serumet innehåller C-vitamin bland annat. Mitt favorit steg är rengöring, finns inget bättre än känslan efter man rengjort ansiktet. Så fräsch!