/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/05/24-09:57(redigerad den 01/05/24-09:58)
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 44 Nude Lavallière
Black Opium EdP 30 ml
Black Opium Le Parfum 30 ml
Touche Éclat 0 Luminous Milk
🖤🌸 YVES SAINT LAURENT 🌸🖤 Har inte haft möjlighet att prova på så mycket av deras makeup men YSL har gett mig dofter jag inte kan tänka mig att vara utan. Tycker dessa 2 nyheter låter fantastiska och Loveshine Wet Shine Lipstick i färgen 44 Nude Lavallière ser helt ljuvlig ut så den skulle nog lätt kunna bli min favorit. 🥰
Malin
Beauty Pro
01/05/24-07:49
Couture Clutch Eyeshadow Palette Desert Nudes
MYSLF EdP 100 ml
Volume Effet Faux Cils Mascara 01 Black
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 2 Healty Glow Plumper
Det läppstiftet som jag tror kommer bli min favorit bland dom nya Loveshine Candy Glaze är nr 2 Healty Glow Plumper. Det ser ut att vara en superfin ljus rosa som jag tror kommer passa perfekt nu till våren och sommaren 🌸
Anna
Beauty Star
01/05/24-07:35
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 2 Healty Glow Plumper
Touche Éclat 1 Luminous Radiance
Touche Éclat Le Teint Foundation B10 Porcelain
Älskade Yves Saint Laurent Touche Éclat när jag hade turen att kunna köpa den till väldigt rabatterat pris. Skulle önska att jag hade råd att köpa deras foundation.
Nora
Beauty Pro
01/05/24-06:43
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 12 Electric Love
Lash Clash Waterproof Mascara 9 ml
All Hours Hyper Bronze 2
Black Opium EdP Gift Box
Fyra favoriter från detta OTROLIGT bra märke. Kika färgen på läpp produkterna, så härliga.
liirosen6
Beauty Pro
01/05/24-05:34(redigerad den 01/05/24-05:41)
Mon Paris EdP Gift Box
All Hours Hyper Finish 1
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 12 Electric Love
Finns allt som behövs i denna boxen som man behöver för en fantastisk make up tycker jag och älskar detta märket men har aldrig råd att köpa det så denna vinst är en dröm att vinna då jag inte har något fint till mina läppar 💋och om jag får välja så älskar jag nåt ljusrosa eller något korallfärgad nu till sommaren till solbrännan. Rena lyxprodukten ju🌴🪷🐝🌺🌞
Jessika
Beauty Pro
01/05/24-03:42(redigerad den 01/05/24-03:43)
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 5 Pink Satisfaction
Mon Paris EdP 50 ml
Alltså dessa läppstift verkar ju fantastiskt härliga. Jag tror att Love Berry skulle bli en favorit för mig 💕 Jag har inte testat mycket produkter från Yves Saint Laurent (än) men gillar deras parfymer. Mon Paris är en favorit som jag ofta återkommer till 💕
Sofia
Beauty Pro
30/04/24-23:19
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 154 Love Berry
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 13 Flashing Rosé
Libre EdP 50 ml
Couture Mini Clutch 500 Medina Glow
YSL-favoriter. ✨️ Jag tror att deras Loveshine lipstick i färgen 154 Love berry hade passat mig bäst. 😍
Maja
Beauty Beginner
30/04/24-22:32
Libre Le Parfum 50 ml
25% Vitamin C +​ Glutathione Clinical Serum​ 30 ml
The Wonder Stick Bronzer Golden Truffle
BeamCream Smoothing Body Moisurizer 190 ml
Mitt beauty kit för en mysig sommarkväll!