/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hanna
Beauty Beginner
02/05/24-10:18
Libre EdT 30 ml
All Hours Hyper Finish 1
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
209 Pink Desire
Sabrina
Beauty Beginner
02/05/24-09:05
Libre EdP 50 ml
All Hours Concealer LN4
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 154 Love Berry
Denna concealer är ett måste när man behöver något som ska hålla hela natten! Aldrig svikit mig vid en utekväll! Läppstiftet är en riktig everyday! Du kan ha den på dagen som på natten. PARFYMEN är min absoluta favorit och säkert alla andras vid det här laget. Varje gång den är nära slutet måste jag införskaffa en ny!
Emelie
Beauty Star
02/05/24-08:51
Rouge Pur Couture Lipstick P2
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Libre EdT 30 ml
Älskar YSL! De produkter jag länkat är mina favoriter. Jag skulle gärna vilja testa 44 nude lavallière, tror den skulle passa mig perfekt. 💓💓
Linn
Beauty Pro
02/05/24-08:43
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 150 Nude Lingerie
Lash Clash Waterproof Mascara 9 ml
All Hours Hyper Finish 11 Universal
Black Opium Le Parfum 30 ml
Jag har inte några YSL produkter ännu men hoppas på ett fint läppstift nu. De jag länkade är sådant jag är sugen på! Färgen jag tror skulle passa mig bra är 150 Nude Lingerie. 💕
Blerina
Beauty Pro
02/05/24-08:41
Touche Éclat 2 Luminous Ivory
Touche Éclat Blur Primer
Couture Mini Clutch 600 Spontini Lilies
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Detta är några utav mina vardags produkter som används flitigt🌟 Sååå himla pigmenterade och sitter heeela dagen!!🫶🏻 Jag hade sååå gärna vilja prova på 209 pink Desire för en vardagsläpp och 211 Ardent Carmine för en mer vågad och markerad läpp!🌟
ASSE
Beauty Pro
02/05/24-07:58
All Hours Hyper Finish 3
All Hours Concealer LC2
Touche Éclat Le Teint Foundation BR40 Cool Sand
All Hours Hyper Bronze 4
Mina favorit sminkprodukter jag älskar att använda till vardags😍 Jag tror att Rosewood Bluse kommer vara en stor favorit hos mig😍😍
Ladan Abdikarim
Beauty Beginner
02/05/24-07:57
Teint Idole Ultra Wear Foundation 520W
Couture Mini Clutch 600 Spontini Lilies
Simpel make för mörkare hud
Maja
Beauty Star
02/05/24-07:32
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Skulle gärna vilja prova