/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nora
Beauty Pro
01/05/24-06:43
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 12 Electric Love
Lash Clash Waterproof Mascara 9 ml
All Hours Hyper Bronze 2
Black Opium EdP Gift Box
Fyra favoriter från detta OTROLIGT bra märke. Kika färgen på läpp produkterna, så härliga.
liirosen6
Beauty Pro
01/05/24-05:34(redigerad den 01/05/24-05:41)
Mon Paris EdP Gift Box
All Hours Hyper Finish 1
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 12 Electric Love
Finns allt som behövs i denna boxen som man behöver för en fantastisk make up tycker jag och älskar detta märket men har aldrig råd att köpa det så denna vinst är en dröm att vinna då jag inte har något fint till mina läppar 💋och om jag får välja så älskar jag nåt ljusrosa eller något korallfärgad nu till sommaren till solbrännan. Rena lyxprodukten ju🌴🪷🐝🌺🌞
Jessika
Beauty Pro
01/05/24-03:42(redigerad den 01/05/24-03:43)
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 5 Pink Satisfaction
Mon Paris EdP 50 ml
Alltså dessa läppstift verkar ju fantastiskt härliga. Jag tror att Love Berry skulle bli en favorit för mig 💕 Jag har inte testat mycket produkter från Yves Saint Laurent (än) men gillar deras parfymer. Mon Paris är en favorit som jag ofta återkommer till 💕
Sofia
Beauty Pro
30/04/24-23:19
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 154 Love Berry
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 13 Flashing Rosé
Libre EdP 50 ml
Couture Mini Clutch 500 Medina Glow
YSL-favoriter. ✨️ Jag tror att deras Loveshine lipstick i färgen 154 Love berry hade passat mig bäst. 😍
Maja
Beauty Beginner
30/04/24-22:32
Libre Le Parfum 50 ml
25% Vitamin C +​ Glutathione Clinical Serum​ 30 ml
The Wonder Stick Bronzer Golden Truffle
BeamCream Smoothing Body Moisurizer 190 ml
Mitt beauty kit för en mysig sommarkväll!
Pion
Beauty Pro
30/04/24-20:25(redigerad den 02/05/24-14:45)
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 200 Rosy Sand
Météorites Brush
Mono Couleur Couture Eyeshadow 443 Cashmere
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Min look till våren är lätt, glowig, lite färg på kinderna och läpparna samt gärna brun maskara som ger ett lite mjukare intryck! Jag tror loveshine nr 200 blir perfekt till denna look och nog min favorit.
Areej
Beauty Beginner
30/04/24-19:31
Anja
Beauty Beginner
30/04/24-19:24