/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofie
Beauty Star
02/05/24-14:12
Touche Éclat Le Teint Foundation BR30 Cool Almond
Touche Éclat 1,5 Luminous Silk
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 211 Ardent Carmine
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Hur härligt kit?! Bas som håller för allt med en ögonskugga palett och läppstift. Tror färg 211 blir en vinnare
Fanny
Beauty Beginner
02/05/24-14:09(redigerad den 02/05/24-14:10)
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 44 Nude Lavallière
Touche Éclat 2.5 Luminous Vanilla
Libre EdT 30 ml
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 13 Flashing Rosé
44 Nude Lavallière är den perfekta färgen för våren och somriga dagar när man har mer fokus på långa fransar och mjuka läppar med "your lips but better" som färg.
Adna
Beauty Beginner
02/05/24-13:59
All Hours Hyper Finish 1
Idôle EdT 100 ml
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
See You Never Concealer 75 Light Medium
Toppen för sommaren
Sura
Beauty Pro
02/05/24-13:59
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Iconic Face Kit Medium/Dark
Bästa kitet för sommaren! Absolut bästa körsbärsparfymen🍒🍒. Lite concealer med blush och mascara för enkel sminkrutin, YSL läppstift ofc. Den som jag har ögat på just nu är 154 love berry🥰
Filippa
Beauty Beginner
02/05/24-13:58
Nilab
Beauty Beginner
02/05/24-13:56(redigerad den 02/05/24-14:00)
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 2 Healty Glow Plumper
All Hours Hyper Bronze 5
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Älskaaar YSL! speciellt deras parfymer, dem håller så länge o allt därifrån känns så lyxigt och fint! Älskar alla refill de har på de flesta parfymerna också! Går inte att gå fel med black opium linjerna! Gudomliga! Deras bronzer älskar jag också!!!! En bra parfym, bronzer och något snyggt på läpparna är ALLT som behövs på sommaren🤩🤩🥂☀️ Jag tror jag skulle passa i deras Love shine lipstick i färgen 202 eller 205! Jag har lite mörkare läppar så de lite mer rosa nude färgerna tror jag skulle se perfekt ut på mig!!! Även deras Plumper i färgen nr 2, så man får den perfekta plump effekten!!😍😍😍💄💋
Sunshine ☀️
Beauty Beginner
02/05/24-13:56
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 211 Ardent Carmine
Rouge Pur Couture Lipstick P3
Mon Paris EdP Gift Box
All Hours Hyper Bronze 2
All you truly need in a makeup bag ❤️
Mona
Beauty Beginner
02/05/24-13:55